Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tunniste: Sulla oli hiukset lyhentyneet, mutta mitäs uutta minussa oli?
Vierailija kirjoitti:
Voisko varatut lopettaa mun kaipaamisen. Ei kiinnosta.
Mä olen tuollaisten miesten takia menettänyt kaiken kunnioitukseni koko sukupuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko miehistä kaipausta? 🤩🔥💋
Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.
Kuulostaa ahdistavalta, ihan liian intensiiviseltä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kulta! Onko sulla kultaiset työtossut?
Ne on mun balettitöppöset höppänä.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: Sulla oli hiukset lyhentyneet, mutta mitäs uutta minussa oli?
En tiedä oliko sulla enää sormusta, pelkäsin paljastuvani jos liikaa yritän tuijotella vasenta kättäsi
Vierailija kirjoitti:
"Tiedän ettet ole sellainen. Sellainen että etsisit mut käsiisi ja halaisit, vaikka et tietäisi tulevasta tai tietäisi haluanko sitä ja miten reagoisin. Menisit pelkäämääsi myrskyä päin ja syleilisit mua silti kun et enää muutakaan voisi."
Mä olisin. Siinä vaiheessa kun menee hermot kaikkeen ja haluaa vaan selvän asioihin. En vaan tiedä mistä kaivattu löytyis just sillon, joten ei onnistu.
Ootko mies vai nainen? Mä olen tuollainen nainen, että haluan kans kaiken selväksi asap enkä yhtään kestä epätietoisuutta.
Nuuskamuikkuselle terveisiä. Muumilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko miehistä kaipausta? 🤩🔥💋
Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.
Wow. Nyt oli kaipausta mun makuuni. Polvet notkahtivat tekstisi alkupäätä lukiessa.
Kyllä, kyllä, kyllä.
Sivusta
Narsismipohdinnat eri ketjuun!!!
Ala tulla. Tilaisuuden luonne ratkeaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiset ihmiset viihtyy parhaiten itsekseen.
Vain silloin kun ne pärjää itekseen. Tulevat sitten maitojunalla kotiin, rauhassa tai kunnon persoonavivahtein. On ne ihmiset sitten erikoisia välillä.
kunnon persoonavivahtein?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin kun ne pärjää itekseen. Tulevat sitten maitojunalla kotiin, rauhassa tai kunnon persoonavivahtein. On ne ihmiset sitten erikoisia välillä.
Joo.
Mitä kunnon persoonavivahtein meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan eiliseen tunnisteeseen, että avaimet oli hukassa. Löytyivät sittemmin.
Mikä tämä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Mitä kunnon persoonavivahtein meinaa?
No niitä omia vivahteita. Mitä ne nyt sitten kullakin on.
Kaivattu vois lähteä kanssani Roomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko varatut lopettaa mun kaipaamisen. Ei kiinnosta.
Mä olen tuollaisten miesten takia menettänyt kaiken kunnioitukseni koko sukupuolta kohtaan.
Viestini oli naisille. En ole koskaan suhteessa pettänyt saati halunnut muita, enkä koskaan ole varattuun naiseen koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan eiliseen tunnisteeseen, että avaimet oli hukassa. Löytyivät sittemmin.
Mikä tämä oli?
Joku laittoi eilen:
Tunniste: mitäs oli hukassa?
(tms.)
Mies sinisessä pusakassa: Oli kiva, kun tulit vielä takaisin ja kysyit, oliko kiva reissu.
Joskus oli, nykyään ei.