Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Katsoa, silmiisi tahtoisin katsoa.
Koskea, sinua tahtoisin koskea.
Tuntea, virran välillämme tahtoisin tuntea.
Kietoutua, käpertyä, umpisolmuun sitoutua.
Halata niin, ettei yksikään kohta minussa jäisi vaille vastinetta sinusta.
Kaiken tämän. Tahtoisin.
Kenen kanssa?
Hieman (mua) vanhemmat, kauniit ja älykkäät naiset.. ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosi vähän raskas henkilö?
Puolisoni on menehtynyt. ajattele mitä kirjoitat tänne!
Nää ei liity toisiinsa!
Vierailija kirjoitti:
Miksei sua näy enää kaffella?
Ei ole sinuakaan näkynyt
Kirjoitan vaan, että kaipaan sinua niin hirveästi. Kaikkea hyvää sinne missä ikinä kuljetkaan rakas.
Muistikuva yhdestä hetkestä. Siitä on jo aikaa.
Voi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Kengänkoko?
Ja pankkitilin saldo 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalle toiveena harrastussaunan jälkeinen märkä pllu. Sitä välillä tarvitsee, että jaksaa.
No eipä ole tavaton toive. Kyllä tännekin kelpaisi jämäkkä kanki toisinaan.
Mua ei kanget kiinnostele kyllä.
No kyllä minulle on merkitystä myös sille kenen kanki on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Muistikuva yhdestä hetkestä. Siitä on jo aikaa.
Voi niitä aikoja.
Millainen hetki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laihempi mies, sitä isompi kulli.
Miten tunnistaa vegaani? Ei tarvitse, se kertoo sen itse.
Miten tunnistaa isomunainen mies? Ei tarvitse, se näyttää sen itse.
Mitä tyhmempi mies, sen suurempi kulli.
Omalla kokemuksella: kaikki em. väitteet väärin. Oli kerran yhden illan juttuna tosi hoikka mies, jolla keskiverto kulli. Sitten mun nuoruuden eksä, tyhmin tapaamani ihminen ikinä, hyvin pieni kulli. Hänen jälkeensä suuri rakkauteni, joka jäätävän fiksu ja jolla jäätävän iso kulli.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso pitää olla, että on pienelle naiselle iso?
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
Riittäisi ja enemmän kuin riittäisi, jos kaivattuin sattuisi olemaan kyseisillä dimensioilla varustettu.
Aina halatessa hän tuntui isolta, ihanan miehekkäältä, varmalta, turvalliselta, lempeeltä ja hyvältä. En ole kovin naisellinen, mutta silloin tunsi itsensä kyllä naiseksi ja sillain kivasti pieneksi. Osuis varmaan kivasti kohilleen eikä mun tarveis ehkä ihan hurjan paljon varvistella jos heittäis mut sohvan selkänojan yli~ Olis pop, koska äärimmilleen varvistelu tekee koivissa kipeetä :D. Ja kuitenkin fanitan tollasta takaapäin lykkimistä tosi paljon.
Sopivat mitat on kyllä elämän pieniä riemuja. Jos pitää varvistella ja venyä tai puolikyykyssä lykkiä tai muuta, niin vaikka itse asia onkin mieluisaa, syö se kuitenkin vähän kestävyyttä ja tunnelmaa kun paikat puutuu tai kipeytyy tms. Fyysinen yhteensopivuus auttaa ja helpottaa itse asiaan keskittymistä. Niin ja vailla käytännön kokemusta uskon, että kaivatun kanssa osuu kohdakkain monin päin jutut lähinnä halauksen ja yleisen silmäilyn perusteella. Sivusta.
Kiitos sivuheppu/heputar, oletan että heppu, illan piristyksestä. Hih, toivotaan että pääsette pian testaamaan vielä käytännönläheisemmin ja syvemmin tätä yhteensopivuuden astetta. Ehkä mun ja kaivatunkin aika tulee joskus, kuka tietää. Mun sydämessä on vissiin se vika, että sen seinämät on kaiketi tehty toivosta. Tuntuu lyövän eloisasti, hehkuttelee rintaa ja puskee mua valmiiksi kuin olisi vasta nähty, istuttu vierekkäin ja laitettu mut kiemurtelemaan pelkästä läsnäolosta ja tietoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Post-it gallup:
🔼 Työpöydälleni oli jätetty pinkki post-it lappu tänään.
🔽 Ei havaintoa post-it lapuista.
Saitko eri värisen tai perusneliöstä poikkeavan post-it lapun? Kerro se kommenteissa.
Tämä olisi ollut hauska, mutta ei ollut pinkkiä lappua odottamassa;(
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituusero asioita niin hankalaksi tee, mitä kuvittelette. Sivusta kokemuksella
Ei kai suoraan kukaan pituuseroa ole maininnutkaan. Pituusero perustuu päälaen ja kantapään etäisyyteen toisistaan. Kumpikaan ei ole normaalisti keskiössä niissä rakkauden töissä, pl. fetissit. Se mitä siihen välille jää ja missä suhteessa eri osiin, ratkaisee paljon enemmän. Jalkojen pituus, reisiluun pituus, torson pituus tärkeimpinä, ehkä myös käsien pituus ja tietyt ympärysmitat. Niistä se fyysinen yhteensopivuus muodostuu.
Taitaa olla aika lailla tasan kuusi vuotta siitä, kun istuin vieressäsi sohvalla. Jäi toistaiseksi ainoaksi kerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituusero asioita niin hankalaksi tee, mitä kuvittelette. Sivusta kokemuksella
No mä kans mietin, että tommonen iso mies kun koppasee syliinsä ja painaa menemään seinää vasten, niin ei mulla kyllä olis koosta mitään valittamista
Tule poimimaan mustikkasi varvusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oon kerta toisensa jälkeen aina samanlaisessa tilanteessa. Aina ja joka paikassa. Ilmeisesti olen ollut huono ihminen ja karma antaa takaisin.
Mitä teet tai jätät tekemättä, toistuuko jokin sama kaava? (sivusta)
Toistuu sama kaava. Halukkaita jonoksi asti. En jaksa.
Sen kanssa oppii elämään, yleensä.