Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
24541/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iso pitää olla, että on pienelle naiselle iso?

Noin 178/19😈

Eli 180/14 ei riitä?

Eihän toi nyt ole isoa nähnytkään :D keskimittainen on just joku 180-185/16 ja isot sitten oikeesti erikseen (190 ja yli, 19 ja yli)

sivusta

En kaipaa isoa naista.

Miten se mitenkään mihinkään liittyy? :D et ole noilla mitoilla iso

Vierailija
24542/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengänkoko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24543/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengänkoko?

Kullista puhuvat

Vierailija
24544/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta

Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?

Pitäiskö mun tietää kuka ja miten iso se on? En seuraa urheilua

Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.

Mutta olethan sä silti edelleenkin iso mies, vaikka joku olisi vielä isompi.. keskiarvo ratkaisee, kuten moneen kertaan sanottu.

Olen, mutta jos huoneessa on vain minä ja Late, niin keskiarvon alle minä jään heittämällä, joten olen pieni siinä kontekstissa. Sinäkin olet varmaan jättiläinen, jos kiinaan lähdet matkailemaan.

Vierailija
24545/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love you, T!

Vierailija
24546/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lesbomies seksuaalisesti. :D

Vierailija
24547/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitarra muista ilta😅😘

Vierailija
24548/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta

Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?

Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.

Mutta olethan sä silti edelleenkin iso mies, vaikka joku olisi vielä isompi.. keskiarvo ratkaisee, kuten moneen kertaan sanottu.

Olen, mutta jos huoneessa on vain minä ja Late, niin keskiarvon alle minä jään heittämällä, joten olen pieni siinä kontekstissa. Sinäkin olet varmaan jättiläinen, jos kiinaan lähdet matkailemaan.

Asioita ei mietitä noin. Etkä sä ole nyt samassa huoneessa Laten kanssa vaan suomalaisena miehenä Suomessa, joten jos olet keskiarvoa isompi, olet iso mies. Kenelle tahansa. Latellekin, vaikka on vielä isompi. 

Vierailija
24549/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua lyhyemmät ihmiset ovat pieniä, ellei tule ovesta karmit kaulassa.

Vierailija
24550/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama jonkun Laten kanssa, kaivattuni on edelleen iso mies kenen tahansa mittareilla. Suurin osa on pienempiä.

Vierailija
24551/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin jutella teidän kanssa.

Vierailija
24552/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noita munan mittaajia! Parasta seksiä olen saanut mieheltä jolla oli melko pieni, mutta reipas. Tosin en ole mikään ämpäri itsekään.

Vierailija
24553/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it gallup:

🔼 Työpöydälleni oli jätetty pinkki post-it lappu tänään.

🔽 Ei havaintoa post-it lapuista.

Saitko eri värisen tai perusneliöstä poikkeavan post-it lapun? Kerro se kommenteissa.

Vierailija
24554/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua noita munan mittaajia! Parasta seksiä olen saanut mieheltä jolla oli melko pieni, mutta reipas. Tosin en ole mikään ämpäri itsekään.

Lupasit olla mainitsematta kenellekään kaluni koosta!!

Vierailija
24555/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 reipas muna🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Käytän tätä tämän jälkeen itsekin joskus. Sulla on reipas muna. 

Vierailija
24556/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän munan koko korreloi ton kanssa mitenkään, vaan keskinäiset kemiat ja seksimieltymysten natsaaminen ja väljyyteen vaikuttaa tasan naisen halukkuus (kiihottunut turpoaa). Iso on vain esteettisesti tosi nätti ja sytyttelevä, joten itse ilahdun positiivisesti kyllä, jos miehellä on iso

Vierailija
24557/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puolisosi vähän raskas henkilö?

Lähdepä seuraavalla kerralla kanssani tapaamaan häntä. Ei kukaan ole yhtä syvä, kaunis, maailmaa ja ihmisiä halaavan lempeä, mutta samalla tarvittaessa puoliaan ja muiden puolta pitävä lioness. Kaivattukin pitäisi hänestä varmasti. Kukapa ei!

Miksi sinulla on kaivattu, jos puolisosi on noin täydellinen?

Vierailija
24558/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen fantasioinut sinusta, vanhempi nainen. Kyllä, saat minut ujostelemaan myös.

Ja mä olen ratsastanut sulla auringonnousuun. Unissani, siis.

Vierailija
24559/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puolisosi vähän raskas henkilö?

Lähdepä seuraavalla kerralla kanssani tapaamaan häntä. Ei kukaan ole yhtä syvä, kaunis, maailmaa ja ihmisiä halaavan lempeä, mutta samalla tarvittaessa puoliaan ja muiden puolta pitävä lioness. Kaivattukin pitäisi hänestä varmasti. Kukapa ei!

En taatusti jos olet äitisi kaltaisen valinnut. Ai niin, en ole sun kaivattu 🙈

Vierailija
24560/55805 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 178/19😈

Eli 180/14 ei riitä?

Riittäisi ja enemmän kuin riittäisi, jos kaivattuin sattuisi olemaan kyseisillä dimensioilla varustettu.

Aina halatessa hän tuntui isolta, ihanan miehekkäältä, varmalta, turvalliselta, lempeeltä ja hyvältä. En ole kovin naisellinen, mutta silloin tunsi itsensä kyllä naiseksi ja sillain kivasti pieneksi. Osuis varmaan kivasti kohilleen eikä mun tarveis ehkä ihan hurjan paljon varvistella jos heittäis mut sohvan selkänojan yli~ Olis pop, koska äärimmilleen varvistelu tekee koivissa kipeetä :D. Ja kuitenkin fanitan tollasta takaapäin lykkimistä tosi paljon.

Ketju on lukittu.