Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kengänkoko?
Kullista puhuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso pitää olla, että on pienelle naiselle iso?
Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta
Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?
Pitäiskö mun tietää kuka ja miten iso se on? En seuraa urheilua
Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.
Mutta olethan sä silti edelleenkin iso mies, vaikka joku olisi vielä isompi.. keskiarvo ratkaisee, kuten moneen kertaan sanottu.
Olen, mutta jos huoneessa on vain minä ja Late, niin keskiarvon alle minä jään heittämällä, joten olen pieni siinä kontekstissa. Sinäkin olet varmaan jättiläinen, jos kiinaan lähdet matkailemaan.
Mä oon lesbomies seksuaalisesti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta
Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?
Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.
Mutta olethan sä silti edelleenkin iso mies, vaikka joku olisi vielä isompi.. keskiarvo ratkaisee, kuten moneen kertaan sanottu.
Olen, mutta jos huoneessa on vain minä ja Late, niin keskiarvon alle minä jään heittämällä, joten olen pieni siinä kontekstissa. Sinäkin olet varmaan jättiläinen, jos kiinaan lähdet matkailemaan.
Asioita ei mietitä noin. Etkä sä ole nyt samassa huoneessa Laten kanssa vaan suomalaisena miehenä Suomessa, joten jos olet keskiarvoa isompi, olet iso mies. Kenelle tahansa. Latellekin, vaikka on vielä isompi.
Kyllä minua lyhyemmät ihmiset ovat pieniä, ellei tule ovesta karmit kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jonkun Laten kanssa, kaivattuni on edelleen iso mies kenen tahansa mittareilla. Suurin osa on pienempiä.
Haluisin jutella teidän kanssa.
En tajua noita munan mittaajia! Parasta seksiä olen saanut mieheltä jolla oli melko pieni, mutta reipas. Tosin en ole mikään ämpäri itsekään.
Post-it gallup:
🔼 Työpöydälleni oli jätetty pinkki post-it lappu tänään.
🔽 Ei havaintoa post-it lapuista.
Saitko eri värisen tai perusneliöstä poikkeavan post-it lapun? Kerro se kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua noita munan mittaajia! Parasta seksiä olen saanut mieheltä jolla oli melko pieni, mutta reipas. Tosin en ole mikään ämpäri itsekään.
Lupasit olla mainitsematta kenellekään kaluni koosta!!
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 reipas muna🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Käytän tätä tämän jälkeen itsekin joskus. Sulla on reipas muna.
Vierailija kirjoitti:
Eihän munan koko korreloi ton kanssa mitenkään, vaan keskinäiset kemiat ja seksimieltymysten natsaaminen ja väljyyteen vaikuttaa tasan naisen halukkuus (kiihottunut turpoaa). Iso on vain esteettisesti tosi nätti ja sytyttelevä, joten itse ilahdun positiivisesti kyllä, jos miehellä on iso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosi vähän raskas henkilö?
Lähdepä seuraavalla kerralla kanssani tapaamaan häntä. Ei kukaan ole yhtä syvä, kaunis, maailmaa ja ihmisiä halaavan lempeä, mutta samalla tarvittaessa puoliaan ja muiden puolta pitävä lioness. Kaivattukin pitäisi hänestä varmasti. Kukapa ei!
Miksi sinulla on kaivattu, jos puolisosi on noin täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen fantasioinut sinusta, vanhempi nainen. Kyllä, saat minut ujostelemaan myös.
Ja mä olen ratsastanut sulla auringonnousuun. Unissani, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosi vähän raskas henkilö?
Lähdepä seuraavalla kerralla kanssani tapaamaan häntä. Ei kukaan ole yhtä syvä, kaunis, maailmaa ja ihmisiä halaavan lempeä, mutta samalla tarvittaessa puoliaan ja muiden puolta pitävä lioness. Kaivattukin pitäisi hänestä varmasti. Kukapa ei!
En taatusti jos olet äitisi kaltaisen valinnut. Ai niin, en ole sun kaivattu 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
Riittäisi ja enemmän kuin riittäisi, jos kaivattuin sattuisi olemaan kyseisillä dimensioilla varustettu.
Aina halatessa hän tuntui isolta, ihanan miehekkäältä, varmalta, turvalliselta, lempeeltä ja hyvältä. En ole kovin naisellinen, mutta silloin tunsi itsensä kyllä naiseksi ja sillain kivasti pieneksi. Osuis varmaan kivasti kohilleen eikä mun tarveis ehkä ihan hurjan paljon varvistella jos heittäis mut sohvan selkänojan yli~ Olis pop, koska äärimmilleen varvistelu tekee koivissa kipeetä :D. Ja kuitenkin fanitan tollasta takaapäin lykkimistä tosi paljon.
Miten se mitenkään mihinkään liittyy? :D et ole noilla mitoilla iso