Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Keskustelun taso tänään todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huono tunnistamaan tunteitani.
Millä perustelet?
Kysyn siksi, että minullekin on väitetty etten tunnistaisi tunteitani. Tunnistan tunteet ja on uskomattoman rasittavaa, kun minulle tullaan kertomaan mitä tunnen tai yritetään vihjata, että tajuatko olevasi ihastunut/rakastunut. Tietenkin tajuan ja tunnistan. Kirjoittaessa kuvaan ennemmin tunnetta metaforina, koska tekstinä tunnen surua tai tunnen iloa jne. on suht tylsää luettavaa.
Sillä että olen aina ollut ylikorostunut itsetarkkailija ja aistin vain jännityksen ja nolouden tunteita perustilassani. Tunteet tulevat esille toiminnan kautta kuten videopelien tai musiikin kuuntelun tai piirtämisen yms. luovan puuhan.
En kuitenkaan tunnista mitä nuo ovat, mutta välillä huomaan että vanne pään ympäriltä helpottaa ja tulee voimakkaampi olo.
Vierailija kirjoitti:
Sydämessä edelleen, vaikken tiedä olenko vain säälittävänä kuvitellut meidän yhteyden.
Et oo, anteeksi kun ollut muka niitä kiireitä.Pistä viestiä vaan!
Tänään nähtiin. Toivottavasti huomennakin. Viihdyn seurassasi ja kaipaan liikaa. N-->M
Vierailija kirjoitti:
Saisin sut kyllä tuntemaan itsesi naiseksi ja naiselliseksi nimenomaan siinä, missä sukupuolet yhä ovat kiistaton fakta ja merkityksellinen (sellaisena kuin itse sen koemme jos olemme mies ja nainen). Olet mulle ihminen itseni lailla, mutta naisena sua haluan.
Kuulostat ihanan miehekkäältä mieheltä, joka antaa feminiinisyydelle tilaa. sivusta
Yksi viesti osui ja upposi, mutta että mun kaivattu kirjoittaisi vielä mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämessä edelleen, vaikken tiedä olenko vain säälittävänä kuvitellut meidän yhteyden.
Et ole, mutta kynnys on iso.
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Lupaan että menee vielä huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kaikkien ei tarvitse. Saatat löytää puolison joka tunnistaa ne puolestasi.
Aika hemmetin raskasta sille puolisolle kyllä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perustelet?
Kysyn siksi, että minullekin on väitetty etten tunnistaisi tunteitani. Tunnistan tunteet ja on uskomattoman rasittavaa, kun minulle tullaan kertomaan mitä tunnen tai yritetään vihjata, että tajuatko olevasi ihastunut/rakastunut. Tietenkin tajuan ja tunnistan. Kirjoittaessa kuvaan ennemmin tunnetta metaforina, koska tekstinä tunnen surua tai tunnen iloa jne. on suht tylsää luettavaa.
Sillä että olen aina ollut ylikorostunut itsetarkkailija ja aistin vain jännityksen ja nolouden tunteita perustilassani. Tunteet tulevat esille toiminnan kautta kuten videopelien tai musiikin kuuntelun tai piirtämisen yms. luovan puuhan.
En kuitenkaan tunnista mitä nuo ovat, mutta välillä huomaan että vanne pään ympäriltä helpottaa ja tulee voimakkaampi
No ehkä tunteiden tunnistamisen vaikeus liitttyy mainitsemaasi itsesi tarkkailuun.
Minusta tunteet näkyvät niin helposti, että olen oppinut peittämään reaktioitani. Eis ekään erityisen hyvä ja toimiva toimintamalli.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat kauniisti ja sydäntäni kutkuttelevin sanankääntein, heputaroletettu toiveikas.
Aika hauska, mäkin just mietin sanaa kutkuttaa mut päätin käyttää toista. Kauniita unosia ja kaivatun kuvia sinne😊 Menkää loppuun asti jos ihan niin pääsisi unimaassa käymään. Mulla kun unet loppuu käytännössä aina ennen sitä. Oon koittanut alitajunnalle pitää puhuttelua siitä moneen otteeseen et mitä me on puhuttu siitä että kroonisesti pausetetaan aina just ennen huulikosketusta. Ja sori, on jotenkin riehakas tuuli ja jos olis kuin ennen, niin kaivattu sais törkyviestejä just tasan nyt💕💋
Vierailija kirjoitti:
Saisin sut kyllä tuntemaan itsesi naiseksi ja naiselliseksi nimenomaan siinä, missä sukupuolet yhä ovat kiistaton fakta ja merkityksellinen (sellaisena kuin itse sen koemme jos olemme mies ja nainen). Olet mulle ihminen itseni lailla, mutta naisena sua haluan.
Hyvin kuvailtu 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sainpa väännettyä tikusta asiaa. Luulen kyllä että läpinäkyvyys oli nyt sitä tasoa ettet voi enää olla aavistamatta näitä tuntemuksia
Olisko vaarallista jos hän aavistaisi?
Sikäli olisi, että kun samassa pienessä työpaikassa viihdytään, niin mitä jos ei tuntemukset olekaan molemminpuoleisia. Tai jos on, niin sekin voisi olla vaarallista, vähän sillä tavalla ihanan vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä oon sellainen Purran juustohöylä: leikkaan palveluista ja nostan veroja ja sysään ennätysvelat ilman talouskasvua lapsen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Irl se on vielä huonompi, siksi täällä yritetään mitä pystytään.
Vierailija kirjoitti:
Olen outolintu
Niin oon minäkin.
Vierailija kirjoitti:
En tahdo sinua enää.
Miksi olet ketjussa?
😂 Jatkuvassa kaasuvalotuksessa elämistä.
-Tajuatko olevasi iloinen?
-Itseasiassa olen ärtynyt ja hitusen surullinen.
-Ei, kyllä sinä olet iloinen.
😕
eri