Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso pitää olla, että on pienelle naiselle iso?
Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta
Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?
Siis eihän asiat noin toimi. Jos on keskiarvoa isompi on edelleen keskiarvoa isompi, vaikka löytyiskin joku/jotkut vieläkin isommat. Kun ei tosiaan riipu siitä katsojasta vaan koko joukosta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta nyt tai tulevaisuudessa realiteetit huomioiden?
Hänestä, nyt: seksiä. Sen jälkeen voitaisi katsoa niitä realiteetteja tarkemmin, kun pystyisi keskittymään jo muuhunkin.
Kiva tietää, että naiset fantasioi näin paljon seksistä kanssani, ettei ajatus edes kulje.
Suotta imartelet itseäsi, kyse ei ole sinusta tällä kertaa.
On niitä naisia minusta silti fantasioimaan, mutta ilmeisesti haluat vaan lytätä muiden tunnelmaa.
Olet siis päihteetön, tupakoimaton, urheilullinen, hoidat hampaasi, ajat partasi tai käyt hoidattamassa partasi jne.. et ole ylipainoinen...
Olen jotakuinkin päihteetön, melkein tupakoimaton, jotakuinkin urheilullinen, jokseenkin hoidetut hampaat ja ajan parran silloin kun jaksan. Painoindeksin mukaan olen myös ylipainoinen. Silti noita halukkaita naisia tuntuu riittävän. En tiedä, mistä te näitä määreitä revitte? Ei kaikki miehetkään halua mitään tyhjäpäistä instapimua, kenen päivät menee alusvaatteisillaan keikistellessä, että saa just oikeanlaisen kuvan someen. Sivusta
Kyllähän hyvä s*ksi pitäis tyytyväisenä ja energisenä. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta nyt tai tulevaisuudessa realiteetit huomioiden?
Hänestä, nyt: seksiä. Sen jälkeen voitaisi katsoa niitä realiteetteja tarkemmin, kun pystyisi keskittymään jo muuhunkin.
Kiva tietää, että naiset fantasioi näin paljon seksistä kanssani, ettei ajatus edes kulje.
Suotta imartelet itseäsi, kyse ei ole sinusta tällä kertaa.
On niitä naisia minusta silti fantasioimaan, mutta ilmeisesti haluat vaan lytätä muiden tunnelmaa.
Olet siis päihteetön, tupakoimaton, urheilullinen, hoidat hampaasi, ajat partasi tai käyt hoi
Olen jotakuinkin päihteetön, melkein tupakoimaton, jotakuinkin urheilullinen, jokseenkin hoidetut hampaat ja ajan parran silloin kun jaksan. Painoindeksin mukaan olen myös ylipainoinen. Silti noita halukkaita naisia tuntuu riittävän. En tiedä, mistä te näitä määreitä revitte? Ei kaikki miehetkään halua mitään tyhjäpäistä instapimua, kenen päivät menee alusvaatteisillaan keikistellessä, että saa just oikeanlaisen kuvan someen. Sivusta
Ja mun kaivattu ei ole. Perustakaa oma lanka. Tässä söpöilin vain yhtä ja tiettyä. Vastaaja-ap
Lauri markkanen on ruoto~109kg
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
19 kiloa? Johan on laiha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
Rakas muikkunen! Öitä saareen.
🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hyvä s*ksi pitäis tyytyväisenä ja energisenä. Sukupuolesta riippumatta.
Mene noiden lesbojen iltasaunamiin. Kuulostaa että pillua jaossa
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nähdään, tietenkin moikataan. Mutta kun niin harvoin, ihan liian harvoin.
Ei nähdä enää. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
Eihän toi nyt ole isoa nähnytkään :D keskimittainen on just joku 180-185/16 ja isot sitten oikeesti erikseen (190 ja yli, 19 ja yli)
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattu on ainakin kenelle tahansa iso mies, ei riipu katsojan omasta koosta
Entä jos verrataan meidän isoimpaan (pun intended) koristähteen? Onko silloinkin iso vai keskikokoinen?
Pitäiskö mun tietää kuka ja miten iso se on? En seuraa urheilua
Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
Eihän toi nyt ole isoa nähnytkään :D keskimittainen on just joku 180-185/16 ja isot sitten oikeesti erikseen (190 ja yli, 19 ja yli)
sivusta
En kaipaa isoa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene noiden lesbojen iltasaunamiin. Kuulostaa että pillua jaossa
Voisin mennäkin. On minulle lesbotkin jakaneet. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun tietää kuka ja miten iso se on? En seuraa urheilua
Kyllä minä isona miehenä tunnen itseni pieneksi 213 senttisen Markkasen rinnalla.
Mutta olethan sä silti edelleenkin iso mies, vaikka joku olisi vielä isompi.. keskiarvo ratkaisee, kuten moneen kertaan sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
sivusta
Onko toi joku rasvaprosentti tai mikä? BMI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 178/19😈
Eli 180/14 ei riitä?
sivusta
En kaipaa isoa naista.
Eikä kukaan asiaa kysynytkään.
Katsoa, silmiisi tahtoisin katsoa.
Koskea, sinua tahtoisin koskea.
Tuntea, virran välillämme tahtoisin tuntea.
Kietoutua, käpertyä, umpisolmuun sitoutua.
Halata niin, ettei yksikään kohta minussa jäisi vaille vastinetta sinusta.
Kaiken tämän. Tahtoisin.
Pallosta pöllöön ja pähkinään. Mennyt, mutta muistoissa. Perhosen siivin terveisiä kaikille.