Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haaveet hiipuu vuodessa tai parissa, kun mitään ei tapahdu.
Viisi vuotta takana eikä vielä mikään ole hiipunut.
Kai nyt tossa ajassa jo tajuaa ettei toista koskaan tule kiinnostamaan tarpeeksi? Eri
Kauanko aikaa tarvitset tajutaksesi, että kyse on minun, kaipaajan tunteista ja haaveista, eikä kaivatun kiinnostuksesta?
Mutta miten ihmeessä haave pysyy yllä, jos selvää on, ettei mitään ikinä tapahdu? Kyllä viidessä vuodessa jo olisi tapahtunut, usko pois. Mene eteenpäin
Mitäs siinä komentelet? Sovitaanko että mun haaveet on mun oma asiani ja vaalin niitä juuri kuten halheitetä pois vain siksi että on vanhaa.
Eihän sulla edes ole mitään mitä heittää :D pelkkä kaipaus, joka ei käytännössä ole yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jollain mukaälykkäällä mennyt koko päivän tunteisiin jokin asia ja nyt jaksaa jankata mitä sattuu vähän kaikesta. Rasittavaa kuunneltavaa.
Ota se lukuohjelma pois päältä niin ei tarvitse kuunnella. Itse vain luen näitä ja hyppään yli jos ei kiinnosta
Vahinko että autismia ei voi kytkeä pois päältä.
Tai ilkeyttä. Mistä lähtien autismi on ollut hyväksytysti haukkumiseen käytetty sanavalinta?
Kysy siltä joka sulle sellaista väitti.
Kysyin jo, sulta. Eihän se olis vahinko jos se ei olis sun mielestä negatiivista? Häpeä
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin ahdasmielistä ja yksioikoista porukkaa? Kiinnostaisi tietää, miten pahasti sattunut, jos kaipaaminen vaihtunut ulinaan ja söpöt, vaaleanpunaiset kuvitelmat, katkeruuteen.
Olen katkera vain """"""skitsofrenia""""""" diagnoosipelottelun takia jota hoitajat harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You little fools, after I have destroyed you all with my new scepter, I will rename this place as RIPTONIA!! MUHAWWMUHAWWMUHAWWHAHAHAAA!!!!
Ei juma nyt tekisi mieli pelata spyroa. 😄
Hyvä että joku on gamer-kultturelli. Tuollaisen naisen haluaisin rinnalleni. Cosplay, piirtäminen yms. luovat jutskat olisivat plussaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys: Jos lakkaisin kaipaamasta, jäisitkö kaipaamaan?
En kaipaa tässä mitään kaipaamista tai kaivattua, vaan konkreettista suhdetta ja seurustelukumppania. Joten tuo olisi rukkaset ja nuolisin vain haavani ja menisin eteenpäin.
Mikset tee aloitetta, jos rukkasilla eteenpäin?
Hän on jo tehnyt aloitteen, ei minun enää tarvitse.
Ja olet täällä kaipaamassa seurustelukumppania? Halusiko hän vain seksiä?
Ymmärrät tahallasi väärin, etsi toinen riitelykumppani. En lähde tällaiseen.
Kaipaat suhdetta ja seurustelukumppania. Hän on tehnyt jo aloitteen. Missä se ongelma on?
Ei missään ole mitään ongelmaa eikä kukaan ole väittänytkään niin.
Lue aloitus ja koko lanka. Jos hän ilmoittaisi tunteisen lakanneen niin en minä mitään kaipaamista siinä kaipailemaan jäisi, vaan nuolisin haavat ja menisin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis rakkausakku täyteen ladattuna, mutta... Niin.
Olispa mun kaivatulla rakkausakku ladattuna. Kytkisin itseni siihen ja sitten kun oma akkuni täyttyisi, lataisimme toisiamme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa tässä mitään kaipaamista tai kaivattua, vaan konkreettista suhdetta ja seurustelukumppania. Joten tuo olisi rukkaset ja nuolisin vain haavani ja menisin eteenpäin.
Ymmärrät tahallasi väärin, etsi toinen riitelykumppani. En lähd
Olisit sanonut, että olet varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jollain mukaälykkäällä mennyt koko päivän tunteisiin jokin asia ja nyt jaksaa jankata mitä sattuu vähän kaikesta. Rasittavaa kuunneltavaa.
Ota se lukuohjelma pois päältä niin ei tarvitse kuunnella. Itse vain luen näitä ja hyppään yli jos ei kiinnosta
Ilmeisesti se olet sinä, kun piti tuohonkin kommentoida.
Itse sä tässä riitaisalta vaikutat, kun piti oikein oma aloituskin tehdä? ;)
Kunhan totesin, ettei voi olla kovin jännä elämä, kun täällä menee tunteisiin asia kuin asia ja jokaiseen pitää heittää omat typerät ajatuksensa mukaan?
Tota sun pitänee peili
Sinähän siihen vastasit, kun resonoi. ;)
Eihän resononoinut, vaan totesin että jos et jaksa kuunnella niin ota lukuohjelma pois päältä :Ddd
Vierailija kirjoitti:
Lainasit tekstiäni. Oletko kaivattuni vai rändömi? Jompaa kumpaa ehkä vähän rakastan.
Varmasti vastaillaan toinen toisillemme tietämättä varmasti, että vastaillaan toinen toisillemme. 😉
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin ahdasmielistä ja yksioikoista porukkaa? Kiinnostaisi tietää, miten pahasti sattunut, jos kaipaaminen vaihtunut ulinaan ja söpöt, vaaleanpunaiset kuvitelmat, katkeruuteen.
Sun mielestä on normaalia pitää yllä toivoa viisikin vuotta ilman että mitään edistystä tapahtuu? Mun mielestä vain surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on normaalia pitää yllä toivoa viisikin vuotta ilman että mitään edistystä tapahtuu? Mun mielestä vain surullista
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt, että ihmiset saavat elää elämänsä haluamallaan tavallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You little fools, after I have destroyed you all with my new scepter, I will rename this place as RIPTONIA!! MUHAWWMUHAWWMUHAWWHAHAHAAA!!!!
Ei juma nyt tekisi mieli pelata spyroa. 😄
Hyvä että joku on gamer-kultturelli. Tuollaisen naisen haluaisin rinnalleni. Cosplay, piirtäminen yms. luovat jutskat olisivat plussaa 😃
Hahah kuvailit minut mutta mulla on jo oma kaivattu (Pöö). 😄
Vierailija kirjoitti:
Lainasit tekstiäni. Oletko kaivattuni vai rändömi? Jompaa kumpaa ehkä vähän rakastan.
En ole satunnaiskulkija. Olen lempiväinen.
Olen käynyt täällä joskus sananvaihtoa yhden kaipaajani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät tahal
Ymmärrät tahallasi väärin, etsi toinen riitelykumppani. En lähd
Olisit sanonut, että olet varattu.
En ole varattu. Sinä vain et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt, että ihmiset saavat elää elämänsä haluamallaan tavallaan?
Et ilmeisesti itsekään, kun teet tämän langan kaltaisia aloituksia?
Olisihan sitä hellyyttä, läheisyyttä ja rakkauttakin jaettavaksi, mutta tahtoisin kohdistaa sen kaiken erääseen tiettyyn, jota en vain henno unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti itsekään, kun teet tämän langan kaltaisia aloituksia?
Ilmeisesti sillä viitattiin juuri sinuun, kuka murehtii muiden asioita?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sitä hellyyttä, läheisyyttä ja rakkauttakin jaettavaksi, mutta tahtoisin kohdistaa sen kaiken erääseen tiettyyn, jota en vain henno unohtaa.
Anna tulla vaan, olen vapaa.
Nääh, kellä hiipuu kellä ei. Eräänä 11. päivänä enemmän kuin pari vuotta sitten nähtiin ja halattiin viimeksi eikä mikään haaveissa ja mun tunteissa ole oleellisesti muuttunut. Moni muu asia on muuttunut, monenlaista on tapahtunut ja paljon on vettä virrannut. Erityiset yhteyden kokemukset on sellaisia. Ei ne niin vain katoa. Mikä niitä nyt poistaisi kun ei niiden lähdekään ole arkitodellisuus, vaan jokin sen takana. Eipä sillä, yksipuolinenhan toi mun kokemus oikeasti kai on. Hänellä varmasti onkin näinä vuosina jo mun suhteen syvempi kiinnostus, tunteet ja haaveet hiipuneet. Ehkä joku yhteyden tunne siellä häntä härkkii mielenperukoilla, mutta hän on taitava ja harjaantunut sivuuttamaan itsensä signaalit.