Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto edes kaipaa mitään kaipaamista?? Miten te oikein mietitte tämän asian edes, eihän kaipaamisella ole mitään itseisarvoa. Sitähän kaivataan kaiketi lopputulosta eli suhdetta tai kohdetta eli henkilöä, ei sitä pelkkää kaipaustoimintoa
Mikä sinua kiukuttaa? Turhien ihmisten puheet?
Ei mua mikään kiukuta, kyseenalaistin aivan käsittämätöntä logiikkaa vain. Jos sulla itsellä menee aina tunteisiin järjen sijasta niin yritä ymmärtää, että muilla ei.
Kiroilu yleensä kielii tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jollain mukaälykkäällä mennyt koko päivän tunteisiin jokin asia ja nyt jaksaa jankata mitä sattuu vähän kaikesta. Rasittavaa kuunneltavaa.
Ota se lukuohjelma pois päältä niin ei tarvitse kuunnella. Itse vain luen näitä ja hyppään yli jos ei kiinnosta
Vahinko että autismia ei voi kytkeä pois päältä.
Tai ilkeyttä. Mistä lähtien autismi on ollut hyväksytysti haukkumiseen käytetty sanavalinta?
Vierailija kirjoitti:
Akku tyhjä.
Lataan, jos haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haaveet hiipuu vuodessa tai parissa, kun mitään ei tapahdu.
Viisi vuotta takana eikä vielä mikään ole hiipunut.
Mahtavaa! Joku on tässä asiassa minua edellä. Vasta 4...
No en kyllä ylpeilisi tällaisilla asioilla :D roikutte mahdottomassa
Ei ole mahdoton. Hän on ihana!
Varmasti, mutta sunkin pitäis olla hänen mielestään, että mitään syntyisi. Ja olis kyllä jo syntynyt neljässä vuodessa, jos ihanana sua pitäisi. Sori.
No ehkäpä nämä pitkäaikaiskaipaajat olisivat jossain muualla kuin täällä, jos tarkoitus olisi että jotain syntyy. Mitä jos sinä olet ymmärtänyt ketjun idean väärin? Tinderit on toisessa suunnassa, ja kun menet, katso mihin astut. Tänne on haudattu niin paljon kaipuuta, että on parempi pysytellä polulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt tossa ajassa jo tajuaa ettei toista koskaan tule kiinnostamaan tarpeeksi? Eri
Kauanko aikaa tarvitset tajutaksesi, että kyse on minun, kaipaajan tunteista ja haaveista, eikä kaivatun kiinnostuksesta?
Mutta miten ihmeessä haave pysyy yllä, jos selvää on, ettei mitään ikinä tapahdu? Kyllä viidessä vuodessa jo olisi tapahtunut, usko pois. Mene eteenpäin
Ei kaikilla tapahdu, usko jo. Kävisin ammattilaisesta tässä asiassa, jos siitä ammatin saisi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt tossa ajassa jo tajuaa ettei toista koskaan tule kiinnostamaan tarpeeksi? Eri
Kauanko aikaa tarvitset tajutaksesi, että kyse on minun, kaipaajan tunteista ja haaveista, eikä kaivatun kiinnostuksesta?
Mutta miten ihmeessä haave pysyy yllä, jos selvää on, ettei mitään ikinä tapahdu? Kyllä viidessä vuodessa jo olisi tapahtunut, usko pois. Mene eteenpäin
Mitäs siinä komentelet? Sovitaanko että mun haaveet on mun oma asiani ja vaalin niitä juuri kuten haluan. En harrasta kertakäyttökulttuuria henkisissä asioissakaan. Hyvää ei heitetä pois vain siksi että on vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin viimeksi näit kaivattusi irl? Kerro yksi tunniste kyseisestä tilanteesta!
Näin hänet perjantaina. Tunniste olkoon nyt vaikka hankala ovi.
Ou, jopas
Osuiko?
Tavallaan, mutta päivä oli väärä. Tai, no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä, että en enää kaipaisi. Enkä ajattelisi hetkeäkään. Mieluummin olisin muistamatta koko tyyppiä kuin jumissa hänessä. Minulla on kaikki, joten ei hän edes toisi mitään lisäarvoa elämääni. Tämä on oikeasti fakta.
Kuulostat niin ristiriitaiselta, etten tiedä, mitä ajatella.
Eipä tästä tarvitse mitään ajatella. Kunhan tässä latelen, kun makaan hetken sohvalla voimia keräten, ehjä jaksaa illalla taas olla menossa.
Ei voi mennä eteen päin ennen kuin tulee joku uusi, joka ylittää entisen/nykyisen kaivatun upeudessa edes joltain osin tai on eksoottisesti niin erilainen, että lyö palikat uuteen järjestykseen. Jos sellaista ei tule vastaan, kaipaus ei muutu eikä haihdu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Joku on tässä asiassa minua edellä. Vasta 4...
No en kyllä ylpeilisi tällaisilla asioilla :D roikutte mahdottomassa
Ei ole mahdoton. Hän on ihana!
Varmasti, mutta sunkin pitäis olla hänen mielestään, että mitään syntyisi. Ja olis kyllä jo syntynyt neljässä vuodessa, jos ihanana sua pitäisi. Sori.
No ehkäpä nämä pitkäaikaiskaipaajat olisivat jossain muualla kuin tää
Kyllä monillakin ollut tavoitteena, että jotain syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys: Jos lakkaisin kaipaamasta, jäisitkö kaipaamaan?
En kaipaa tässä mitään kaipaamista tai kaivattua, vaan konkreettista suhdetta ja seurustelukumppania. Joten tuo olisi rukkaset ja nuolisin vain haavani ja menisin eteenpäin.
Mikset tee aloitetta, jos rukkasilla eteenpäin?
Hän on jo tehnyt aloitteen, ei minun enää tarvitse.
Ja olet täällä kaipaamassa seurustelukumppania? Halusiko hän vain seksiä?
Ymmärrät tahallasi väärin, etsi toinen riitelykumppani. En lähde tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jollain mukaälykkäällä mennyt koko päivän tunteisiin jokin asia ja nyt jaksaa jankata mitä sattuu vähän kaikesta. Rasittavaa kuunneltavaa.
Ota se lukuohjelma pois päältä niin ei tarvitse kuunnella. Itse vain luen näitä ja hyppään yli jos ei kiinnosta
Vahinko että autismia ei voi kytkeä pois päältä.
Tai ilkeyttä. Mistä lähtien autismi on ollut hyväksytysti haukkumiseen käytetty sanavalinta?
Kysy siltä joka sulle sellaista väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se olet sinä, kun piti tuohonkin kommentoida.
Itse sä tässä riitaisalta vaikutat, kun piti oikein oma aloituskin tehdä? ;)
Kunhan totesin, ettei voi olla kovin jännä elämä, kun täällä menee tunteisiin asia kuin asia ja jokaiseen pitää heittää omat typerät ajatuksensa mukaan? ;)
Tota sun pitänee peililtä kysellä, ei täältä
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kaipaa enää, mutta ikävöin häntä silloin tällöin. Hyvinä hetkinä unohtelen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto edes kaipaa mitään kaipaamista?? Miten te oikein mietitte tämän asian edes, eihän kaipaamisella ole mitään itseisarvoa. Sitähän kaivataan kaiketi lopputulosta eli suhdetta tai kohdetta eli henkilöä, ei sitä pelkkää kaipaustoimintoa
Mikä sinua kiukuttaa? Turhien ihmisten puheet?
Ei mua mikään kiukuta, kyseenalaistin aivan käsittämätöntä logiikkaa vain. Jos sulla itsellä menee aina tunteisiin järjen sijasta niin yritä ymmärtää, että muilla ei.
Kiroilu yleensä kielii tunteista.
Ei kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa tässä mitään kaipaamista tai kaivattua, vaan konkreettista suhdetta ja seurustelukumppania. Joten tuo olisi rukkaset ja nuolisin vain haavani ja menisin eteenpäin.
Mikset tee aloitetta, jos rukkasilla eteenpäin?
Hän on jo tehnyt aloitteen, ei minun enää tarvitse.
Ja olet täällä kaipaamassa seurustelukumppania? Halusiko hän vain seksiä?
Ymmärrät tahallasi väärin, etsi toinen riitelykumppani. En lähde tällaiseen.
Kaipaat suhdetta ja seurustelukumppania. Hän on tehnyt jo aloitteen. Missä se ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
No tuli huomattua todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se olet sinä, kun piti tuohonkin kommentoida.
Itse sä tässä riitaisalta vaikutat, kun piti oikein oma aloituskin tehdä? ;)
Kunhan totesin, ettei voi olla kovin jännä elämä, kun täällä menee tunteisiin asia kuin asia ja jokaiseen pitää heittää omat typerät ajatuksensa mukaan? ;)
Tota sun pitänee peili
Sinähän siihen vastasit, kun resonoi. ;)
Lainasit tekstiäni. Oletko kaivattuni vai rändömi? Jompaa kumpaa ehkä vähän rakastan.