Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasit tekstiäni. Oletko kaivattuni vai rändömi? Jompaa kumpaa ehkä vähän rakastan.
En ole satunnaiskulkija. Olen lempiväinen.
Vai lempivainen? Lempi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin ahdasmielistä ja yksioikoista porukkaa? Kiinnostaisi tietää, miten pahasti sattunut, jos kaipaaminen vaihtunut ulinaan ja söpöt, vaaleanpunaiset kuvitelmat, katkeruuteen.
Sun mielestä on normaalia pitää yllä toivoa viisikin vuotta ilman että mitään edistystä tapahtuu? Mun mielestä vain surullista
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt, että ihmiset saavat elää elämänsä haluamallaan tavallaan?
Et ilmeisesti itsekään, kun teet tämän langan kaltaisia aloituksia?
Ilmeisesti sillä viitattiin juuri sinuun, kuka murehtii muiden asioita?
Mistä minä tiedän, mutta pointti: syyllistyt itse ihan samaan mistä muita kritisoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin ahdasmielistä ja yksioikoista porukkaa? Kiinnostaisi tietää, miten pahasti sattunut, jos kaipaaminen vaihtunut ulinaan ja söpöt, vaaleanpunaiset kuvitelmat, katkeruuteen.
Sun mielestä on normaalia pitää yllä toivoa viisikin vuotta ilman että mitään edistystä tapahtuu? Mun mielestä vain surullista
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt, että ihmiset saavat elää elämänsä haluamallaan tavallaan?
Ilmeisesti sillä viitattiin juuri sinuun, kuka murehtii muiden asioita?
Mistä minä tiedän, mutta pointt
Tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Olit eilen kirkkaansinisissä urheilusukissa.
Kai yrittäisit kovemmin, mikäli kovasti kaipailisit... 💭
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt täällä joskus sananvaihtoa yhden kaipaajani kanssa.
Niinhän me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys: Jos lakkaisin kaipaamasta, jäisitkö kaipaamaan?
En
Tiedän, että ongelma hänellä ei ole kaipaus, vaan kaipaus on oire jostakin muusta, ehkä mielensairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto edes kaipaa mitään kaipaamista?? Miten te oikein mietitte tämän asian edes, eihän kaipaamisella ole mitään itseisarvoa. Sitähän kaivataan kaiketi lopputulosta eli suhdetta tai kohdetta eli henkilöä, ei sitä pelkkää kaipaustoimintoa
Mikä sinua kiukuttaa? Turhien ihmisten puheet?
Ei mua mikään kiukuta, kyseenalaistin aivan käsittämätöntä logiikkaa vain. Jos sulla itsellä menee aina tunteisiin järjen sijasta niin yritä ymmärtää, että muilla ei.
Kiroilu yleensä kielii tunteista.
Ei kieli.
Kylä se saakutarallaa kielii.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sitä hellyyttä, läheisyyttä ja rakkauttakin jaettavaksi, mutta tahtoisin kohdistaa sen kaiken erääseen tiettyyn, jota en vain henno unohtaa.
Kuka hän on? Jotain tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt täällä joskus sananvaihtoa yhden kaipaajani kanssa.
Niinhän me kaikki.
Saahan sitä aina toivossa elää. Toiset tietää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään normaali tällaisissa tunnepuolen asioissa? Toivo yleensä kuolee viimeisenä ja silloin kun se viimein tapahtuu, se on siinä. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto edes kaipaa mitään kaipaamista?? Miten te oikein mietitte tämän asian edes, eihän kaipaamisella ole mitään itseisarvoa. Sitähän kaivataan kaiketi lopputulosta eli suhdetta tai kohdetta eli henkilöä, ei sitä pelkkää kaipaustoimintoa
Mikä sinua kiukuttaa? Turhien ihmisten puheet?
Ei mua mikään kiukuta, kyseenalaistin aivan käsittämätöntä logiikkaa vain. Jos sulla itsellä menee aina tunteisiin järjen sijasta niin yritä ymmärtää, että muilla ei.
Kiroilu yleensä kielii tunteista.
Ei kieli.
Kylä se saakutarallaa kielii.
Lopeta jo se turha jankuttaminen, täysin turhanpäiväistä ketjun täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sillä viitattiin
Missä kohtaa siinä kritisoitiin suoraan ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa siinä kritisoitiin suoraan ketään?
Et lukenut omaa aloitustasi? Eli halusit vain haastaa turhaa riitaa ketjussa, asia selvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haaveet hiipuu vuodessa tai parissa, kun mitään ei tapahdu.
Viisi vuotta takana eikä vielä mikään ole hiipunut.
Kai nyt tossa ajassa jo tajuaa ettei toista koskaan tule kiinnostamaan tarpeeksi? Eri
Kauanko aikaa tarvitset tajutaksesi, että kyse on minun, kaipaajan tunteista ja haaveista, eikä kaivatun kiinnostuksesta?
Mutta miten ihmeessä haave pysyy yllä, jos selvää on, ettei mitään ikinä tapahdu? Kyllä viidessä vuodessa jo olisi tapahtunut, usko pois. Mene eteenpäin
Jos on koko elämänsä ollut suurinpiirtein aina yksin ja yksinäinen, niin kyllä jossain vaiheessa alkaa kaipaamaan rakkautta joka toteutuisi.
Ja on kuule yritetty mennä eteenpäin, mutta en voi edelleenkään vaikuttaa ettei minusta kiinnostu he joista itse kiinnostun.
Sivusta loppuunpalanut sydän.
Onko puolisosi vähän raskas henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti itsekä
Ei siinä lukenut, että täällä kaikki on yksioikoisia. Siinä ihmeteltiin, miten täällä on niin yksioikoista sakkia. Omia saa, jos tunnistaa. Suora kritiikki se ei ollut.
En ole mitään muuta väittänytkään!