Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vtn Eemelille terveiset, että olet ehkä syössyt minut mielenhäiriöön. Pelasta mut tältä ja käy näyttämässä vaikka kekeä, niin mun aivot ymmärtää vihdoin lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos soittaisit?
Pitäisi keksiä ensin jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sataa niin paljon et voin kohta laittaa paatin ikkunasta ulos ja soudella suoraan kaivatun ikkunalle
Iteki voisin uida kaivatun luo. Nii juu, en kyllä tiedä, missä asuu nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos soittaisit?
Pitäisi keksiä ensin jotain asiaa.
Äläpä nyt unohda tikkua!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos soittaisit?
Soita sinä mulle. Meidän puhelinnumerot ovat nyt tulleet yhdeksi, ja niiden summa on noin 9700000. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeestaan haluisi tehdä tänään muuta kun vaan höpöttää sun kanssa. Voitaisko tehdä niin? Ei niillä töillä ole niin kiire.
Kenen kanssa haluat höpöttää?
T:n :)
Voitas. Samaa kaipaan.
T
No tuu linjoille sitten!
Kaivattu voisi uida liiveihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hänelle joka ei onnitellut
Onko sinulla tyyliin yksi tai kaksi kaveria? Joillakin ihmisillä on kymmeniä, eikä silloin jaksa muistaa jokaista kissanristiäistä, synttäriä tms. Mitä väliä? Jos hän on sinulle tärkeä ja sinä et hänelle, katkeruuden sijaan olisi helpompaa, jos voisit löytää seuraa, joka viihtyy kanssasi. Ihan ystävällismielinen neuvo vain.
Juu ja tuollaiset pikku asioihin jumivat kaverit ovat kyllä rasittavia. Valitettavasti ei kaikkien seuraa vain jaksa. Etenkin kun on työt ja sitten vapaalla paljon tuttuja, kavereita ja ystäviä. Ei vapaa-aikaansa jaksa viettää tylsässä tai epäkiinnostavassa seurassa, se kannattaa pitää mielessä. erisivu
Sulla ka
Suprat sanat. Koska vain tällä tavalla voi varmistua, että olet ihan väärä ihminen elämääni. Toivottavasti et vielä ole sellainen ihminen joka valehtelee päin naamaa sanomalla asioita mitä ei tarkoita.
Tänään aamulla oli radiossa puhetta itkettävistä elokuvista. Mikä olis Top kolmosesi? Yhden tiedän, joka sua kosketti. Pääseeköhän se Top kolmoseen.
Juon kylmää kahvia ja ajattelen sinua.
Tiedoksi, että olen edelleen hulluna sinuun.
Juon lämmintä kahvia ja ajattelen sinua
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että olen edelleen hulluna sinuun.
Mukava kuulla! Tunne on molemminpuolinen. 👩👨
Tunne tai tila tai tunnetila
Tarjoan kaikkia reikiä perheen isälle tänä viikonloppuna.
Elämäniloni loppuu. En uskalla enää mitään kylmää-kuumaa leikkien, ignooraamisen, hiivuttamisen, ghostaamisen ja estämisen pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan olla minä.
Miks?
Lopulta, kun olet kohdalla.