Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus on hyvä, tykkään 💕 Miehelle.
Omittu. Kertoisit joskus ihan suoraan minulle. Ei suomalaiset miehet paljoa kehuja kuule.
Näin sut tänään punaisessa toppaliivissä. Olet ihana. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista pidät kaivatussasi?
Hän on täydellinen päästä varpaisiin ja kaikkialta siinä väliltä. Hänellä on nauravat silmät ja upea hymy. Hänellä on ihanat huulet suutelemiseen. Ulkoisten asioiden lisäksi hänellä on hyvä huumorintaju. Hän on hauska, fiksu, vastuullinen ja kujeileva. Hänellä on erittäin miellyttävä ääni. Hänen kanssaan kipinöi. Hän olisi varmasti paljon kaikkea muutakin, jos saisin häneen tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omittu. Kertoisit joskus ihan suoraan minulle. Ei suomalaiset miehet paljoa kehuja kuule.
Joku päivä, jos saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista pidät kaivatussasi?
Määrätietoisuudesta
Minkälaisissa asioissa hän on määrätietoinen?
Kaikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattuni olisi minun, kehuisin häntä päivittäin, sillä siihen on syytä. Hän on ihmeellinen.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos soittaisit?
Soita sinä mulle. Meidän puhelinnumerot ovat nyt tulleet yhdeksi, ja niiden summa on noin 9700000. 😁
Meillä olis myös aika lähelle tuota. Minulla ei ole hänen numeroa missään muistissa, mutta pääkopassa. Muistan ihme asioita.
Meillä jää vähän vajaaksi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan minun kaivattuni on kuullut kehuja minulta🙄
Se kertookin kyllä kaiken, hän tietää kyllä miten paljon tykkään ja ihailen ja ties mitä. Hän ei vain välitä minusta, joten aivan turhaa.
Tai ehkä hän roikottaa juuri ihailustani johtuen, että "ehkäpä tuota joskus voisi panna paremman puutteessa".
Vierailija kirjoitti:
G: jos et saa kaivattua, millaisen ihmisen hänelle toivoisit?
Kai kaivattu tietää! :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä loppuvuodelle tai talvelle?
Toivottavasti elvyn, että jaksan taas normaalisti olla, elää ja tehdä töitä. Sen pitemmälle ei näkökykyni yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti elvyn, että jaksan taas normaalisti olla, elää ja tehdä töitä. Sen pitemmälle ei näkökykyni yllä.
HV
Päätin nähdä sinut tänään...ehkä onnistun, ehkä en ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet minun olevan kiinnostunut sinusta?
Tiedän, mistä homma lähti, mutta en tiedä, miksi sulle (ja mulle) kehittyivät niin voimakkaat tunteet. Se on merkillinen mysteeri.
Ei minulta paljoa signaaleja saa, vaikka mieli tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HV
Jaahas, mistä olen ansainnut toivotuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vertailepa meidän sivuprofiileja...en voi olla nauramatta :D
Mut miksi noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vihaa, ala suhtautua itseesi myötätuntoisesti.
Jos ei ole syytä vihata. Jos on tehnyt väärin niin silloin on oikeutettua vihata itseänsä. Se kertoo siitä että henkilö tiedostaa että nyt hän on tehnyt väärin ja vihaa siksi itseänsä. Kuuluu prosessiin.
Harvemmin kukaan toimii tietoisesti niin väärin, että olisi aidosti syytä vihata itseään. Inhimillisyysja se, että on toiminut niin kuin on kyennyt, on huomattavasti lempeämpi tapa suhtautua. Muutoinkin väärin-oikein ajattelu on erittäin vahingollista ja musta-valkoista. eri
Ei vaan sitä otit tämän itse hyvin mustavalkoisesti. Tiedostamattomat ihmiset ovat
*impulsiivisia
Kylläpäs nyt taas pääsee läpi näitä pikkuisia oikkuja. Korjasin nyt kuitenkin.
Peilasit ruokatunnilla mua vai olinko se minä?