Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

20701/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuiko mun muhkeat rinnat hyvältä rintaasi vasten?

Piiskaa ku härnäät👹

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
20702/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei kerran ole rakkautta, en halua tietää miltä rakkaus tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne manboobsit lihaksikkaina on ihan sexyt😋😋

Vierailija
20704/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä meistä ei meitä tule

Eipä niin. Mitä sivumerkityksiä viestisi sisältää?

Vierailija
20705/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäksä, mikä meidät erottaa?

Mä en voi koskaan puhua tästä sydänsurusta kenelläkään. Sä voit puhua musta ihan, mitä haluat.

Sua ei edes kiinnosta, miten palasiksi sait mut. Ja minä hölmö mietin, loukkasinko sua jotenkin.

Kiinnostaisi tietää, millä tavalla olisin rikkonut ketään?

Niin ethän sä mistään koskaan mitään tiedä. On vain sinä ja sun todellisuus. Ja ihmisillä on aina kiva leikkiä.

Vierailija
20706/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei kerran ole rakkautta, en halua tietää miltä rakkaus tuntuu.

On se, usko pois. Miltä tuntuu?

Vierailija
20707/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.

Hehe. Ketjussa on naisia, joilla on vauvoja, taaperoita. Joku on raskaanakin. Itsekin voisin vielä saada lapsia.

Vauvoja, taaperoita, raskaanakin? Oho. Olen kyllä huomannut, että täällä on lisääntymisikäisiäkin, mutta olettanut heilläkin tilanteen olevan enimmäkseen vapaaehtoinen lapsettomuus (tämä käsitys ylipäätään palstalla, ettei täällä haluta lapsia eikä oikein edes pidetä niistä) tai jo isommat lapset. Sit paljon on keski-ikäisiä, viis-kuuskymppisiä yms.  

Vierailija
20708/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töttöröö.

8 volttii sittenki ihan hyvä? 😜

Vierailija
20709/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen. Perusasiat ovat nyt todella hyvin, eikä tarvitse pelätä jokaista risahdusta, että kaatuuko kaikki taas. Joskus tietysti harmittaa jokin asia, mutta sitten muistuttelen itseäni siitä miten huonosti asiat joskus muinoin ovat olleet, ja otan vähän suhteellisuuden tajua. Nopeasti lakkaa harmittamasta. 

Kaikki on hyvin. Elämäni on juuri sellaista kuin olen aina halunnutkin, en muuttaisi mitään.

Yritätkö tässä nyt jotenkin vihjata jotain jollekin, jonka oletat kaipaavan sua täällä ketjussa?

Vierailija
20710/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve!

Terve terve oonks mä iha terve.

Vierailija
20711/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä meistä ei meitä tule

Laita viesti😉

Vierailija
20712/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
20713/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilta, joka voisi olla meidän. En uskalla edes kuvitella, miten se jatkuisi, koska pieni pää on jo muutoinkin pyörällä sinusta. Kauniita unia, rakkain.

Vierailija
20714/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni 💗 Helmi

Vierailija
20715/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃

Vierailija
20716/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollu kyse manboobseista ;)

Vierailija
20717/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.

Hehe. Ketjussa on naisia, joilla on vauvoja, taaperoita. Joku on raskaanakin. Itsekin voisin vielä saada lapsia.

No jos joku täällä "vasta 41" ja taaperon mutsi, niin on märkäkorvanen teinari näil harmaahaiven tonteil. Ei pahal mut... 

Vierailija
20718/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa pöydälle tänään. En odota.

Ota yhteyttä. Nostetaan kaikki kolme yhdessä.

Odottelen. Onko rohkeutta?

Vierailija
20719/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu olisi ainoa mies, jonka kanssa voisin harkita tekeväni lapsen. Ei se välttämättä enää onnistuisi, ja olisimme varmaan ihan kamalat vanhemmatkin, mutta voitaisi se silti tehdä. Tuskinpa vaan tehdään. 

Mulla sama. Silläkin välirikko on vaikea paikka. Jos jonkun kanssa olisin voinut ja halunnutkin mikäli molemmat olisi olleet messissä ja sillä fiiliksellä, niin hänen. En oikein osaa kuvitella tekeväni niin kuin isosta rakkaudesta. Enkä mistään muusta syystä haluaisi äidiksi. Kuin rakkaudesta ja koska rakkaus pyytää sitä minulta. Ottamaan kahdenvälisestä syvästä yhteydestä ja hellyydestä toisiaan kohtaan elävän hengen ja muodon. Suren kaikkia nyt hänen kanssaan toteutumattomaksijääviä tulevia. Niin niitä m

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä oli enemmänkin biologinen kokemus kuin mikään tunneyhteysasia. Olen tuntenut paljon syvempääkin yhteyttä henkilön kanssa, mutta koskaan aiemmin ei ole tullut tunnetta, että tuolle voisin tehdä lapsen. 

ap

Oli se mullekin myös biologinen draivi. Kenenkään kanssa koskaan en ole tuntenut sellaista tolkutonta ja jatkuvaa, heikkopäistä tarvetta, halua ja himoa saada just se just sinne ja mahdollisimman usein:D.  Siinä mielessä ajatukset ei ole samat, että hän on varmasti hyvä vanhempi enkä mäkään mikään huono sinänsä olisi. Neuroepätyypillisyys vaan heittää haastetta ja kapuloita rattaisiin kautta linjan elämässä, jolloin joutuu tarkkaan miettimään mihin kaikkeen rahkeet riittää.

Mulla juuri samanlainen tarve ja halu, jo pelkkä kosketus sai koko kropan ihan sekaisin. Sillä mietinkin, että jotakin alkukantaista se oli, eikä järjen häivääkään koko hommassa. Mieleen kyllä jäi jumittamaan, vähän liiankin kanssa, kun en meinaa saada mitään aikaiseksi näiltä tarpeilta ja haluilta. 

Voisi sanoa, että munasoluni valitsivat kyseisen henkilön, en minä.

Vierailija
20720/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteisen olotilan voi oikeasti saavuttaa kun oikeasti luottaa elämään ja sen kantavuuteen. Toki tällöin peruspalkioiden kuten toimeentulon ja asunnon sekä ravinnon saannin pitää olla kunnossa.

Itselle niiden saavuttaminen on pitkässä juoksussa olut huomattavasti helpompaa kuin aidon rakkauden saavuttaminen parisuhteessa. Siltikin voi olla tyytyväinen ja tyyni rauhallinen olotila. 

Luotan prosessiin. Jotain on tekeillä, ilmiselvästi.

Ketju on lukittu.