Tunnetko ketään työikäistä joka ei ole käynyt ns. etelän matkoilla?
Minä olen käynyt kerran Kanarian saarilla. Muualla en ole käynyt. Olen 62 v.
Kommentit (94)
Minä. Tai olen mä käynyt Italiassa, mutta sitä ehkä ei lasketa ns. etelänmatkaksi, koska se oli kaupunkiloma eikä rantaloma.
Minä! Olen 53 ja matkustanut yli viidessäkymmenessä maassa mutten ole koskaan ollut ns etelänmatkalla jos sillä tarkoitetaan pakettimatkaa rantakohteeseen.
En ole käynyt, vanhempani eivät ikinä ole käyneet eikä aikuiset lapseni. Tiedän myös monia muita työikäisiä,jotka eivät ole käyneet. Kaikki ei vaan halua etelän turistirysiin.
En ole koskaan käynyt ns etelänmatkoilla. En ymmärrä niiden viehätystä. Ulkomaanmatkani ovat olleet aktiivilomia eri puolilla maailmaa tai työmatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka kuinka monta, jotka eivät ole käyneet yhdelläkään ns. etelänmatkalla, vaikka reissaavat Euroopassa ja maailmassa todella paljon vuosittain. Ehkä minulla on sivistynyt ystäväpiiri tai jotain?
Tosi sivistynyt. Nuo tunkkaiset, kapeakatseiset ennakkoluulosi vielä oikein korostaa sitä sivistystä! Niin sofistikoitunutta!
Olen käynyt kerran valmismatkalla Sisiliassa. Onko se sitten etelänmatka? Muuten lomaillut ihan omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itseni. Ryyppyreissut ei kiinnosta
Ei ole pakko ryypätä missään jos et halua. Tyhmä tekosyy.
Lasketaanko Helsinki etelän reissuksi?Asuin silloin Lapissa.
Hirveetä hyvesignalointia koko ketju täynnä, miten etelän pakettimatkat on junteille ja paremmat ihmiset käy omatoimimatkoilla 😂 mitä te saatte anonyymista paremmuudesta?
Nut ns. etelänlomat on juntein mahdollinen tapa lomailla. Olen matkustanut n. 40 maassa ja käynyt/oleskellut yli 400 kaupungissa, mutta en ole koskaan ollut ns. etelänlomalla, vaikka eteläisissä maissa (mm. Australia) olenkin reissannut. Osa matkoista työreissuja.
n44
Vierailija kirjoitti:
Nut ns. etelänlomat on juntein mahdollinen tapa lomailla. Olen matkustanut n. 40 maassa ja käynyt/oleskellut yli 400 kaupungissa, mutta en ole koskaan ollut ns. etelänlomalla, vaikka eteläisissä maissa (mm. Australia) olenkin reissannut. Osa matkoista työreissuja.
n44
Oi, oletpa hyvä ihminen! Ihailen sinua! Nyt koko vauvapalsta ihailee sinua! Taputa itseäsi olkapäälle!
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt suomen ulkopuolella tai jyväskylän yläpuolella enkä käy. M40
Hah! Umpimielinen maalaistollo.
Täällä yksi. Tykkään kaupunkilomista ja kulttuurista. En ole ikinä käynyt rantalomalla.
Isäni oli kerran Ruotsissa. Broidi ainoastaan Suomessa.
Tunnen montakin. Ei kaikki välitä matkustelusta.
Täytän tänä vuonna 50, enkä ole koskaan käynyt Ruotsia ja Norjaa kauempana.
Tunnen. 25-vuotias sukulaismies joka syö ruuaksikin vain makkaraa ja maksalaatikkoa.
Hän on kyllä muuten tosi fiksu ja aikaansaava kaveri, ihana ihminen. Hän vain haluaa olla aina töissä eikä koskaan pidä lomaa.
🇺🇦🇮🇱