Mikä saa sen roskasakin hakemaan unelmahäihin?
Maksetaanko siitä niille vai onko se vaan se vartti kuuluisana?
Aina hirveä myötähäpeä jos vahingossa katsoo sitä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Välillä miettin voivatko olla todellisia ihmisiä vai näyttelijöitä joilla on käsikirjoitus. J
Tyyliin nainen tutkii New Yorkerissa karmeita tekonahkasaappaita, valittaa että " ei ole totta 10 euroa" ja sitten ostaa ne hääkengiksi.
Entäs kun 4,5 euron pöytäliinat oli liian kalliit. Mutta viinaa oli lavatolkulla.
Olen satavarma että tyttäreni ei löydy ikinä mistään tosi tv:n tosipöljät ohjelmasta. Häntä kuvottaa tuo meninki yli kaiken.
Olen niin tyytyväinen ettei minun tarvitse omassa kuplassani tavat noiden laisia ihmisiä missään. Niitä näki ihan riittävästi vielä koulussa mutta sitten tiet onneksi erkanivat.
Vierailija kirjoitti:
Realityt on niin todella noloja. Eikö näitä nuoria ja nuorehkoja esiintyjiä hävetä oma käytös ja käymänsä keskustelu näissä ohjelmissa sekä yliammuttu ulkoinen olemus?
Ei niitä mitään hävetä. Sen takia ne menee noihin ohjelmiin, eikä ne varmaan ymmärrä hävetä jälkeenpäinkään koska heille tuo on ihan normaalia elämää. Mua naurattaa unelmahäissä aina ne vanhemmat ja yleensä koko suku on ihan samanlaisia harvahampaisia rääväsuita.
Olin onnellisempi vanhaan aikaan kun en tiennyt ihmisten ajattelusta vaan elettiin kohteliaasti kanssaihmisinä. Sitten persuilu ja some ja tositv mahdollisti ikvän tietämisen, ettei sivistys kiinnosta joitakin vaan sikailu.
Miettikää luvallisia kannabishäitä tulevaisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihmisiä on oikeasti pikkukaupungeissa ja kylissä. Suomalaiset on kyllä yksi maailman rumin ja tyylitön kansa,
Samaa tyyppiä kuin Maga-kannattajat Usa:ssa.
Mikä olikaan se kiukkuinen sulhanen, joka jätti morsiamen häätanssin aikana itsekseen? Lähti kiroillen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realityt on niin todella noloja. Eikö näitä nuoria ja nuorehkoja esiintyjiä hävetä oma käytös ja käymänsä keskustelu näissä ohjelmissa sekä yliammuttu ulkoinen olemus?
Ei niitä mitään hävetä. Sen takia ne menee noihin ohjelmiin, eikä ne varmaan ymmärrä hävetä jälkeenpäinkään koska heille tuo on ihan normaalia elämää. Mua naurattaa unelmahäissä aina ne vanhemmat ja yleensä koko suku on ihan samanlaisia harvahampaisia rääväsuita.
Sitä ne geenit tekee.
poikkeuksetta tatuoituja tyhjäpäitä morsiammina. sama kuin juntille pillua tyttöset menevät laittamaan perunoita seipäälle.
Voisikohan kolme realityä yhdistää mielenkiintoiseksi kokonaisuudeksi.
Esim. Maajussille morsian+ Farmi + Unelmahäät semmoinen jatkumo.
Kaikki tuo BB tyyliin niin, että osallistujat saavat itse järjestää ja touhuta meidän tehtäväksi jäisi kauhistella/ihastella kunkin päiväisiä draamoja.
Tekemisten harkitseminen ei kuulu tuon porukan vahvuuksiin muutenkaan.
Missä ne kukat on?! -morsian tulee aina välillä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sama mutta veikkaan, että haluavat julkisuutta. Moni ei välttämättä myös tajua millaisena pohjasakkana heitä pidetään. Sitten on nämä sulhastaan jatkuvasti haukkuvat, joita on tuossa sarjassa (Youtuben reaktiovideoista päätellen) paljon. Ehkä he ovat jääneet yläkouluun ja kuvittelevat että kaikki parit ovat samanlaisia, varsinkin kun tuossa ohjelmassa on niitä niin runsaasti?
Tuollaisiahan ne ovat yleensä kaikki ns alemman tason ihmiset ja pariskunnat. Kuvitteletko että esimerkiksi tämän palstan naikkoset kovinkaan paljon eroaisivat tuon sarjan naisista? Samanlaisia white trash eukkoja he ovat. Tuossa sarjassa todellisuutta ei ole glorifioitu vaan on ihan realismia. Tuosta voi päätellä suoraan millaisen naisen saisi jos vaikka täältäkin jonkun naikkosen valkkaisi. Tuosta ymmärtää miksi yyhhoo äitejä on niin paljon. He ovat pelkkää pskaa. Kuka sellaisi
Äläpäs yleistä yh-äitejä paskoiksi. Moni yh-äippä käy töissä, omanikin teki kahta työtä saadakseen meidän asuntolainan maksettua. Nuo tyypit tuskin töissä käy, saati maksele yhtään mitään lainoja, ulosottoa vaan kasvattavat. Ja porsitaan kyllä useille miehille eikä aina taida olla isyydestäkään selvyyttä. Kyllä nuo on ihan oma sakkinsa.
Ja nämä tosiaan erottuivat jo koulussa, kuten joku sanoi. Monesti olivat huonosta perheestä tai jonkun kasvattikodin kasvattamia, kun ei vanhemmista mihinkään ollut. Huonot geenit siis alusta alkaen.
Jotenkin yhteistä näille ohjelmassa oleville henkilöille on, valtavat tatuoinnit, ylipaino, räikeänväriseksi värjätyt hiukset, hiuslisäkkeet isot irtoripset, lävistyksiä siellä täällä, käheä ääni (tupakan tai alkon turmelevat äänihuulet ) järjetön kiroilu ja muutenkin huonot käytöstavat, eletään tukien varassa.
Bonuksena vielä jos on istunut vankilassa.
Tosi kurjaa näin arvostella ihmisiä, mutta en voi mitään, että tällaisen huomion olen tehnyt useissa jaksoissa ja itsehän tuonne arvosteltaviksi ovat hakeutuneet julkisuuden toivossa.
Kuulemma satoja pareja hakee tähän. Uskoako vai ei...
Vierailija kirjoitti:
Kai se on uskottava. Kyllähän porukkaa sankoin joukoin hakeutuu aina niihin talentti ohjelmiinkin, vaikka ovat suurin osa aivan surkeita. Mun suurinta viihdettä on katsoa juuri niitä vanhoja idols ym ohjelmia, missä ne tuomaritkin purskahtelee nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Hakee, mutta monella se kilpistyy siihen, että häävieraat ei anna lupaa kuvata. Käytännössä homma toimii niin, että jokainen häihin tullut antaa sillä saapumisellaan luvan tulla kuvatuksi ja on runsaasti sukulaisia, jotka ilmoittavat ykskantaan, että asia selvä, he eivät paikalle tule. Siinä sitten mietit, että rakas mummi vai kuvausryhmä.
Kerran sattui olemaan ns. normaali pari ( katsoin vanhoja jaksoja) ohjelma loppui morsiamen lauluun taisi mennä loppusäe " huominen sä oot"
Tämä jakso jäi pysyvästi mieleen kauneudessaan kaikin puolin. Ihmiset olivat fiksuja, kaikki oli fiksua. Oikein nautti katsoa tätä jaksoa.
Jos luette tätä, niin terveisiä teille ja toivottavasti teillä menee hyvin
Samaa jatkumoa Big fat gypsy weddingseille. Weeteeet saa 15 min fame ja muut nauraa. Win-win.