Mikä saa sen roskasakin hakemaan unelmahäihin?
Maksetaanko siitä niille vai onko se vaan se vartti kuuluisana?
Aina hirveä myötähäpeä jos vahingossa katsoo sitä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
"Unelmahäät-ohjelman tuotantoyhtiö Filmaattiset Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Ristmerin mukaan hääparit kustantavat lystinsä itse. Hän paljastaa, että pareille maksetaan kuitenkin 1 000 euron esiintymispalkkio".
Ei siis ainakaan raha houkuttele. Ehkä haluavat örvellyksensä kaiken kansan tietoisuuteen.
Sama mies joka teki Sadan vuoden talon ? Oli ylellä silloin.
Bimbot naiset persvako bikineissään, esittelemässä TYHMYYTTÄÄN.
Tyhmän leima otsassa ikuisesti.
Uusi kausi tulossa! Nähdään varmaan taas tuttuun tyyliin pienen budjetin häitä, kiroilua, tappelua, Morsiammen tatuoinnit ja rumasti värjätty tukka, mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
"Unelmahäät-ohjelman tuotantoyhtiö Filmaattiset Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Ristmerin mukaan hääparit kustantavat lystinsä itse. Hän paljastaa, että pareille maksetaan kuitenkin 1 000 euron esiintymispalkkio".
Ei siis ainakaan raha houkuttele. Ehkä haluavat örvellyksensä kaiken kansan tietoisuuteen.
Mietihän uusiksi. Katso vähän millaisissa paikoissa häitä vietetään ja millaisia tarjoiluja niissä on, niin ymmärrät,että tuo 1000€ on heille ISO raha. Tuo tonni on maksimi budjetti mitä koko häihin kykenevät käyttämään, sillä omaa rahaa heillä harvemmin on edes sormusten ostoon.
Itse, näin miehen ominaisuudessa, en edes harkitsisi viedä naista vihille alle 10th budjetilla. Miksi Nolaisin naisen jo ennen kuin pappi olisi siunauksensa antanut?
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja Kirsi on mun kaikkien aikojen suosikkipari! Eli tämä:
https://www.seiska.fi/kotimaa/unelmahaat-jorma-ja-kirsi-kavivat-liitoss…
Entäs se kiroileva papukaija tai seksistä koko ajan puhuva morsian, jonka sulhasella oli tatuoituna vauvamyssy päähän?
En koe olevani wt, mulla kyllä minullekin 1000€ (miinus verot) on iso raha 🥺
Meneekö nää kaikki aina kirkossa naimisiin, tai siis ylipäänsä "papin aamenen" kera? Ja sit sinne nuorisoseurantalolle? En oo pystynyt montaa jaksoa katsomaan...
Ihan äskettäin näin pätkän missä oli ihan normaalin oloinen pari, vihittiin jossain rannalla, mutta taitaa olla harvinaisuus "normaali pari".
Briteissä ihan samanlaista. Jeremy Kylessä.
Tuollaisia on suurin osa kelan tuilla elävistä ihmisistä silloin kun ovat parhaimmillaan. Kiroilevia humalaisia ukkoja ja akkoja hienoissa tokmannin lenkkareissa alttarille kömpiviä rupusakin edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Koet olevasi köyhä kroisos? Herttaista 🤗
Monet kuitenkin himmailevat edes vähän kameran edessä, joten mietityttää miten hirveää käytös on normaalisti, kun on melkoista jaksoissakin.
Palkkion suuruus nyt tuskin saa yksistään ketään hakeutumaan ohjelmaan, mutta tuntuuhan sekin pienituloisilla. Tietysti sitten, jos on ihan tt-tuella, niin tämäkin vähentää sitä.
Ohjeman nimi on kyllä hieman harhaanjohtava. Mutta toisaalta kun ohjelmaa katsoo, niin morsian itku kurkussa kertoo, että miten tää oli hänen unelmansa. :D
Eipä naimisiin edes kannata mennä, ennenkuin löytyy nainen joka lyö pölkyllä päähän ja se tuntuisi ihan suudelmalta..
Realityt on niin todella noloja. Eikö näitä nuoria ja nuorehkoja esiintyjiä hävetä oma käytös ja käymänsä keskustelu näissä ohjelmissa sekä yliammuttu ulkoinen olemus?
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN! Kaikki kelan rahaa saavat ovat WT porukkaa. Ikään kokoon tai sukupuoleen katsomatta. Olkoon koulutettu taikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sama mutta veikkaan, että haluavat julkisuutta. Moni ei välttämättä myös tajua millaisena pohjasakkana heitä pidetään. Sitten on nämä sulhastaan jatkuvasti haukkuvat, joita on tuossa sarjassa (Youtuben reaktiovideoista päätellen) paljon. Ehkä he ovat jääneet yläkouluun ja kuvittelevat että kaikki parit ovat samanlaisia, varsinkin kun tuossa ohjelmassa on niitä niin runsaasti?
Tuollaisiahan ne ovat yleensä kaikki ns alemman tason ihmiset ja pariskunnat. Kuvitteletko että esimerkiksi tämän palstan naikkoset kovinkaan paljon eroaisivat tuon sarjan naisista? Samanlaisia white trash eukkoja he ovat. Tuossa sarjassa todellisuutta ei ole glorifioitu vaan on ihan realismia. Tuosta voi päätellä suoraan millaisen naisen saisi jos vaikka täältäkin jonkun naikkosen valkkaisi. Tuosta ymmärtää miksi yyhhoo äitejä on niin paljon. He ovat pelkkää pskaa. Kuka sellaisi
Sinun on pakko kuvitella noin että voisit edes anonyymillä, kasvottomalla keskustelupalstalla kokea olevasi muiden yläpuolella. Hyvin surullista ja kertoo sinusta ihmisenä kaiken tarpeellisen.
Heikkolahjaisia on helppoa jymäyttää. He eivät tajua, että nuo sarjat pyörivät ikuisesti ja aina niitä asioita nostetaan esille päivänvaloon. Uudestaan ja uudestaan. Kuka hullu haluaa elää lopun elämäänsä näin? Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Monet kuitenkin himmailevat edes vähän kameran edessä, joten mietityttää miten hirveää käytös on normaalisti, kun on melkoista jaksoissakin.
Palkkion suuruus nyt tuskin saa yksistään ketään hakeutumaan ohjelmaan, mutta tuntuuhan sekin pienituloisilla. Tietysti sitten, jos on ihan tt-tuella, niin tämäkin vähentää sitä.
Ei pienituloisten pitäisi edes mennä naimisiin saati perheitä perustaa.
Jotkut menee julkisuuden takia, varmasti aika moni.
Aika paljon unelmahääpareissa on juoppoja ja syrjäytyneitä ihmisiä.
Moni avioliitto ei kestä, olipahan hetken julkisuutta.
TEMPTATION ISLAND SUOMI .... Joo , siellä näkyy se bimbous 100%.
Lyylit eivät häpeä tyhmyyttään. Katsojat kokevat myötähäpeää.