Mikä saa sen roskasakin hakemaan unelmahäihin?
Maksetaanko siitä niille vai onko se vaan se vartti kuuluisana?
Aina hirveä myötähäpeä jos vahingossa katsoo sitä.
Kommentit (85)
Olen miettinyt sama mutta veikkaan, että haluavat julkisuutta. Moni ei välttämättä myös tajua millaisena pohjasakkana heitä pidetään. Sitten on nämä sulhastaan jatkuvasti haukkuvat, joita on tuossa sarjassa (Youtuben reaktiovideoista päätellen) paljon. Ehkä he ovat jääneet yläkouluun ja kuvittelevat että kaikki parit ovat samanlaisia, varsinkin kun tuossa ohjelmassa on niitä niin runsaasti?
Tottakai halu julkkikseksi. Eivät raukat tajua ettei kukaan muista heitä viikon kuluttua enää muusta kuin myötähäpeän määrästä
Ymmärtävätköhän hävetä itseään kun näkevät käytöksensä itse tv:stä🤔
"Unelmahäät-ohjelman tuotantoyhtiö Filmaattiset Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Ristmerin mukaan hääparit kustantavat lystinsä itse. Hän paljastaa, että pareille maksetaan kuitenkin 1 000 euron esiintymispalkkio".
Ei siis ainakaan raha houkuttele. Ehkä haluavat örvellyksensä kaiken kansan tietoisuuteen.
Kukaan ei katsoisi näitä ohjelmia, jos siellä on joku väritön ja mauton konservatiivineitsyetnaimisiin tyyppinen tapaus. Herättää keskustelua. Se on se tärkein juttu. Ja ei en ole ikinä katsonut mitään hääohjelmia ja silti ymmärrän tämän psykologian
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätköhän hävetä itseään kun näkevät käytöksensä itse tv:stä🤔
Eivät ymmärrä.
Voihan tuo 1000e miinus verot olla roskasakille iso raha. Kun katsoo asumuksia, hääasuja, meikkejä ja tarjoiluja, ovat ne aika köyhäilyä.
Joka kerta siellä on yksi ns. normaali pari, mutta sitä jaksoa haukutaan tylsäksi. Katsojat haluavat draamaa, vähintään täytyy isoisän kärytä ratista hakiessaan Virosta viinaa tai kummin koiran saada pentuja ratkaisevalla hetkellä, jotta lopulta kaikki on hyvin.
Tohon formaattiin varmaan kuuluu, että on weeteee. Onhan siellä joskus niitä taviksia, mutta ne jaksot on niin tylsiä, ettei niitä jaksa katsoa. Just parhaita ne, jotka aiheuttavat myötähäpeää.
Tuollaisia ihmisiä on oikeasti pikkukaupungeissa ja kylissä. Suomalaiset on kyllä yksi maailman rumin ja tyylitön kansa, hävettää.
Tuntisin epäonnistuneeni äitinä totaalisesti, jos lapseni hakisi johonkin tuontasoiseen ohjelmaan. Ja kansa tuntisi hänet loppuelämän "TIS-Jamppana" tai "Temppari-Jamppana". (Huom: Jamppa ei ole oikeasti hänen nimensä.)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sama mutta veikkaan, että haluavat julkisuutta. Moni ei välttämättä myös tajua millaisena pohjasakkana heitä pidetään. Sitten on nämä sulhastaan jatkuvasti haukkuvat, joita on tuossa sarjassa (Youtuben reaktiovideoista päätellen) paljon. Ehkä he ovat jääneet yläkouluun ja kuvittelevat että kaikki parit ovat samanlaisia, varsinkin kun tuossa ohjelmassa on niitä niin runsaasti?
Tuollaisiahan ne ovat yleensä kaikki ns alemman tason ihmiset ja pariskunnat. Kuvitteletko että esimerkiksi tämän palstan naikkoset kovinkaan paljon eroaisivat tuon sarjan naisista? Samanlaisia white trash eukkoja he ovat. Tuossa sarjassa todellisuutta ei ole glorifioitu vaan on ihan realismia. Tuosta voi päätellä suoraan millaisen naisen saisi jos vaikka täältäkin jonkun naikkosen valkkaisi. Tuosta ymmärtää miksi yyhhoo äitejä on niin paljon. He ovat pelkkää pskaa. Kuka sellaisia jaksaa katsoa?
Minua säälitti se hääpari, jolla oli tarjota vieraille eineslihapullia ja makaronisalaattia.
Tuollainen näkyvyys mediassa on hienoa ja arvostettua. Ihanaa että pääsevät koko kansan julkkiksiksi.
Unelmahäät sekä kaikki muutkin TosiTV hörhöt tunkevat itsensä ohjelmiin RAHAN takia.
Myös hinku julkisuuteen on kova.
Kaikki ne BIMBOT -Lyylit niissä sinkut, eksär tai joku parinvaihto Saarella naiset ovat syystä tai toisesta ERITYIS IHMISIÄ.
Ei normaalia itsesuojeluvaistoa, eikä järjen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihmisiä on oikeasti pikkukaupungeissa ja kylissä. Suomalaiset on kyllä yksi maailman rumin ja tyylitön kansa, hävettää.
Jaa että maamme pääkaupungista ei löydy urpoja?
Vierailija kirjoitti:
Unelmahäät sekä kaikki muutkin TosiTV hörhöt tunkevat itsensä ohjelmiin RAHAN takia.
Myös hinku julkisuuteen on kova.
Kaikki ne BIMBOT -Lyylit niissä sinkut, eksär tai joku parinvaihto Saarella naiset ovat syystä tai toisesta ERITYIS IHMISIÄ.
Ei normaalia itsesuojeluvaistoa, eikä järjen käyttöä.
No kun just ei ainakaan rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Isompien kaupunkien väki kunnostautuu näissä parinvaihto-ohjelmissa ja sinkkusarjoissa.
Jorma ja Kirsi on mun kaikkien aikojen suosikkipari! Eli tämä:
https://www.seiska.fi/kotimaa/unelmahaat-jorma-ja-kirsi-kavivat-liitoss…
Telkusta ei tuu nykyään muuta kuin realitypaskaa, halvat tuotantokustannukset ja julkkikseksi haluavia riittää.