Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan vertaustukea! Onko jonkun suhde päättynyt, kun selän takana on levitetty perättömiä juoruja?

Vierailija
16.08.2024 |

Rakastuin ensi silmäyksellä mieheen. Ehdimme tapailla viikon verran, kun kateelliset ihmiset selkäni takana mustasivat maineeni perättömilla jutuilla. Mies päätti suhteen ja vasta pari vuotta myöhemmin sain tietää, että syynä suhteemme kariutumiseen olivat ne valheet. Olen asiasta vieläkin erittäin katkera.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömät huhuja laitetaan kevyin perusteinl iikkeelle, vaikka ne saattavat aieuttaa uhrille vakavaa vahinkoa. Hävetkää juoruilijat!!!

Vierailija
2/4 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka katkaisee suhteen huhujen perusteella ei ole kaipaamisen arvoinen. Miehen olisi pitänyt selvittää ensin, onko huhuissa perää ja vasta sitten tehdä päätöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka tuttua, kaksi seurustelusuhdetta tuhottu kavereiden ja joidenkin puolituttujen toimesta ja vielä useampia yritetty, väsyin tähän ja ajattelen, että pitäkää tunkkinne, kun en saa olla onnellinen. Tiedän että se on luovuttamista, mutta en tajua, mitä se on näiltä pois jos olen jonkun naisen kanssa, sillä kun hän on minun kanssa, ei hän halua olla näitten vainoajien.

m.48v

Vierailija
4/4 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen raukkamaista puhua pahaa toisen seläntakana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan