Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitis mies on naisille turn off

Vierailija
16.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396

Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.

Olen 33-vuotias mies ja tuo kaveri näyttää minua 10 vuotta venhemmalta. Näytän itse noin 25 v. 

Erona teissä se, että hän näyttää komealta aikuiselta mieheltä ja sinä teini-iän tyyliin jämähtäneeltä tatin hakkaajalta.

Vierailija
122/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ääri-ilmiöt kertovat tiukkapipoudesta ja kapeasta elämänkatsomusta eikä kukaan sellaista pidemmän päälle jaksa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Bilelortoille varmaan onkin iso turn-off, mutta normaaleille naisille se on pelastus. 

Vierailija
124/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Monella tuttavallakin on islamin uskossa oleva mies ja ne eivät käytä päihteitä, ovat muutenkin kaikin puolin parempia miehiä kuin suomalaiset.

Parempia???? Hehhehhehhah!

Vierailija
125/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis "väärässä seurassa".

Päihteet ovat tietysti tärkeitä heille, jotka ovat niiden käyttöön tottuneet ympäristössään jo lapsena, käyttäneet paljon jo teineinä, oppineet tavat, puheet ja käytöksen "jo äidinmaidossa", hakeutuneet seuraan, jossa muulla ei ole niin väliä kuin viikonlopun juomisella, aina on tylsää, jos ei ole viinaa kuvioissa, ei ole mitään tekemistä, jos ei pääse juomaan jne. Elämäntapana on mahdollisimman usein juopottelu ja "hauskanpito".

Onnistuisikohon saman- eli omanlaisen seuran hakeminen ilmoittamalla seuranhakupalstalla tms. raittiuden olevan tärkeää, että oikeat osaisivat valita, hakeutua ja hakea.

Raittius on tärkeimpiä seikkoja, jos haluaa edes kohtuullisen hyvää elämää ja osaa katsoa edes paria vuotta pidemmälle tulevaisuuteen, puhumattakaan parisuhteesta ja lapsiperheajasta. Sairauksia voi kertyä ja tapaturmia sattua ihan ilman niiden ehdoin tahdoin hakemista jo ennen neljääkymmentä ikävuotta.

Vierailija
126/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan suuresti miestä, joka on raitis. Jopa absolutisti mieluummin, kuin se ainainen juominen. 

Vierailija
127/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen alkoholistin absolutismin ymmärrän. Muutoin ääri-ilmiöt eivät kiinnosta. Absolutismin takaa on joskus löytynyt muitakin ääri-ilmiöitä ja tiukka ajatusmaailma. Myönnän että olen kadottanut mielenkiintoni tuolloin.

Onko sekin ääri-ilmiö, jos on absolutisti huumeiden suhteen vai koskeeko tuo vain alkoholia?

Vierailija
128/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ilmoittaa olevansa raitis, niin yleensä tarkoittaa, että on ollut pakko laittaa korkki kokonaan kiinni, kun muuten ei pysy kohtuudessa. Monella miehellä juominen lähtee kokonaan käsistä, ja siitä naiset kärsii, ei kohtuukäytöstä. Monet avioliitotkim pysyisivät kasassa, jos miehet osaisivat säädellä alkoholinkäyttöään. 

Vierailija
129/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton mies on alkoholittomalle naiselle täysi turn on.

Vierailija
130/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei polta eikä juo. Itsekään en polta ja alkoholinkäyttö on muutama saunakalja. Silloin kun tavattiin, hän jopa välillä haki olutta ja sanoi, että juo muutama, koska olet pikku huppelissa vieläkin hauskempi.

Vierailija
131/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.

Olen 33-vuotias mies ja tuo kaveri näyttää minua 10 vuotta venhemmalta. Näytän itse noin 25 v. 

Erona teissä se, että hän näyttää komealta aikuiselta mieheltä ja sinä teini-iän tyyliin jämähtäneeltä tatin hakkaajalta.

Epäilen että sinä näytät äitisi kanssa rekkisfistaajilta.

Eri

Vierailija
132/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiskunta voi huonosti, kun ei kestetä elämää selvinpäin.

En ole koskaan juonut usein. Ottaisin mielelläni raittiina miehen, kun säännöllisesti juovan. 

N49

Vierailija
133/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö. Jos se raitis = perässä vedettävä joojoo-mies, hissukka joka koko ajan hyväksyntää ym. vailla tai vaihtoehtoisesti sovinisti jonka mielestä naisen tehtävä on miellyttää ja palvella jne niin voi olla joo että turn offia pukkaa ja liukuhihnalta. 

Vierailija
134/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jostain syystä aina luokitellaan henkilöksi joka ei juo. En tiedä mistä se tulee vaikken koskaan puhuisi asiasta niin monesti esimerkiksi työkaverit saattavat sanoa että "mitä teet viikonloppuisin kun et juo?" 

Vierailija
135/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off on housuissas kun käytät anglimeja!

Kuulin kun porukka puhui, lapsellista ja typerää, kiinnostus lopahtaa heti ja sen sellaista oli tuomio!

Ryhmässä oli miehiä ja naisia!

Vierailija
136/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison, vaikka nainen itse olisi raitis. Sitä vaan alitajuntaisesti hakeutuu alkoholistimiesten pariin ja jotenkin ajatelee, että miehen kuuluu ryypätä ja kohdella naista huonosti.

En itse usko, että kyse on siitä, että alituisesti hakeutuu alkoholiston huonoon kohteluun. Uskoisin, että tytär hakeutuu tällaisten miesten pariin alituisesti, koska on ns. oppinut tulemaan toimeen alkoholistin kanssa. Toisin sanoen tytär jatkaa alituisesti niitä käytösmalleja, jota on nuorena oppinut isänsä kanssa käyttämään.

Vierailija
137/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa suomalaiselle nuorelle naiselle viinapullo ja sen jälkeen tuo seuraa vaikka mihin pimeään kellariin. 

Vierailija
138/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.

Arvaa onko miten mahdollista löytää päihteetöntä 40+ naista. Pakko oli tyytyä naiseen joka edes yritti esittää alkotonta. No ei ole, eikä tarvitse esittää. M47

Vierailija
139/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteetön 40+nainen ilman onttoa katsetta? Helpompi kiskoa kuu taivaalta:D 

Vierailija
140/156 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein täysraittius kertoo joko alkoholismista tai tiukkapipoisuudesta/uskonnollisuudesta. Ei tosin onneksi aina.

Minulla syynä on se, etten halua olla krapulassa ja tulen hyvin vähästä määrästä kamalaan kankkuseen. Toinen syy on se, etten välitä olla kännissä enkä pöhnässä. En ole uskonnollinen enkä myöskään tiukkapipo. En laske enkä kyttää kenenkään juomisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä