Olen päättänyt että haluan Porsche 911:n - Kelalta tukea mahdollisesti?
Katselin jo hintoja ja käytetyt olisivat 20 000 - 30 000 euron välillä, ei ollenkaan paha. Ongelmana on se, etten ole töissä mutta tarvitsen tuollaisen auton, että voisin ajella sillä sitten työpaikalle. Töitä haluaisin esim jostain Italiasta esim matkaoppaana, tai kertomassa ihmisille suomalaisesta kulttuurista ja historiasta, jotain sellaista kevyttä ja leppoisaa. Yksi voisi olla kanssa Garda-järvellä turistien kuljettaminen maisema kierroksille sellaisella isolla ja hienolla moottoriveneellä. Suomen talvea en enää kestä henkisesti, ja tämä on siksi jo terveydellinen Kim kysymys. Paljonko Kelasta voisi saada rahaa tuollaisen auton hankintaan?
Kommentit (21)
Terveydellinenkin ( korjaus otsikkoon )
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 1/3 saa, ei enempää
Kymppitonnin voisi siis saada? Hyvä alkuhan tuo olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siis saman tien ottaa vaikka F40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siis saman tien ottaa vaikka F40.
F40 ei oikein joka päiväiseen ajoon sovi, 911 sopii vaikka olisi 911 Turbo.
Kyllä mä sain koko hinnan tilille kun pyysin. Selitin että tartten sen työnhakuun. OIkeasti ryyppään ja ajelen kännissä.
Persu
Melko vaikeata tuolta on edes lapsiperheen vuokrarahoja nyhtää.
Riippuu etnisyydestäsi. Jos on oikea, onnistuu helposti.
Tuskin Porcheen saa tukia, mutta Rolls-Royceen ja kartanoon Hangossa kuulemma saa.
Älä ole työtön, omista!
Me saamme, me maahantulijat, saamme sosiaalitoimistosta 5000 euroa auton ostoon, kun kerromme, että ehkä aikonuksemma on, ehkä, alkaa Wolt-kuskiksi.
Kerrot, että kulttuurissasi on välttämätöntä ajaa tuollaisella autolla. Muuten tulee syrjityksi. Yritä samalla saada tukea autoon sopivalle vaatetukselle. Muista myös mittatilauksena tilatut kengät.
Nettiautossa olisi Porsche Cayenne 4.5 Turbo joka lähtisi alle kymppitonnilla. Ei se nyt 911 ole mutta V8 ja turbotettu vielä.
Mun piti tyytyä Caymaniin, mutta ihan maukas sekin on.
En tunne autoja kovin hyvin, mutta pitää kertoa, että näin eilen Prisman parkkipaikalla Corvette-merkkinen avoauton. Kylläpä oli kaunis auto.
Mulla on sellanen vakaumus, että en voi maksaa veroja. Se loukkaa ihmisoikeuksiani.
Kallis auto ja kalliit rempat. Itelle kelpaa toyota varsin hyvin.