Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitis mies on naisille turn off

Vierailija
16.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/d61e7344-cfc9-4b2f-8453-aac4c3373396

Miehen pitää juoda viinaa jotta saa naisia ja seksiä. Raitista miestä naiset haukkuu nössöksi.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistit on tylsiä ja usein myös tuomitsevia. En olisi kuivan miehen kanssa.

Vierailija
2/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta löytää päihteetöntä nelikymppistä miestä, joka ei ole entinen alkoholisti. Onneksi nuorissa on viisaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nyt oli vanhan näköinen kaksikymppiseksi tämä, näyttää jo ihan mieheltä.

Vierailija
4/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheissa naisille saattaa olla ihanaa että mies ei juo.  Todellisuudessa nainen kuin nainen muuttuu nopeasti piikitteleväksi ja passiivisaggressiiviseksi jos mies ei käy "miesten jutuissa", eli ryyppäämässä.

Vierailija
5/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa otettua kivoja insta-kuvia skumppalaseista.

Vierailija
6/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen niitä miehiä, joiden elämä pyörii kaljan ympärillä.

Vierailija
7/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis mies ei ole raittiille naiselle turn off

Vierailija
8/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon allekirjoitan!!! Itseltä kun loppui mielenkiinto jatkuvaan ryyppäämiseen niin sen jälkeen jokainen parisuhteen alku on kaatunut siihen kun en halua lähtee katselemaan selvinpäin ryyppääviä ihmisiä. Naisille kun on joku pakottava tarve päästä esittelemään miestä. Oen useasti sanonut naiselle että voit sinä mennä en mitenkään estele niin ongelmaksi on paljastunut se että nainen halusi jonkun maksamaan sinne kun hänellä itsellä ei ollut rahaa

Vierailija
9/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien suomalaisten käsitys raittiudesta on aika outo.  Itse juon eteläeurooppalaisesti, eli alkoa menee mutta selvä päihtyminen on nou. Lisäksi poltan tupakkia.

Suomalaisittain juovat kaverit taivastelee raivoraittiiksi ja ihmettelee miksen juo.

Vierailija
10/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan turn on.

Vierailija
11/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorena sitä oli vaan ryypättävä ja käytävä baarissa jotta naisia sai ja seksiä. Ei naiset kauheasti lähtenyt treffeille muuten vaan arki iltoina , kyllä minä naisia pyysin treffeille. Baareissa sitten vasta  naisiin sai tutustua ja oli niitten kanssa yhden yön juttuja. Muistan kyllä kun seurustelinkin yhden naisen kanssa ja aloin enemmän urheilemaan ja yökerhoissa en haluunnut käydä pitkään aikaan niin nainen kyllästyi minuun ja jätti.

Vierailija
12/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off kunhan antaa minun joskus juoda valkoviinilasillisen rauhassa. 

Vierailija
13/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheissa naisille saattaa olla ihanaa että mies ei juo.  Todellisuudessa nainen kuin nainen muuttuu nopeasti piikitteleväksi ja passiivisaggressiiviseksi jos mies ei käy "miesten jutuissa", eli ryyppäämässä.

Kyllä absolutistitkin osaavat olla liesussa 😄 

Ehkä ongelma on omalla kohdallasi ollut se, ettet tee muuta kuin ole kotona ja pelaa. Ei juomattomuus.

Vierailija
14/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Monella tuttavallakin on islamin uskossa oleva mies ja ne eivät käytä päihteitä, ovat muutenkin kaikin puolin parempia miehiä kuin suomalaiset.

Vierailija
15/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää juopoista jotka ovat usein myös agressiivisia ja väkivaltaisia.

Vierailija
16/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli uutinen? Kukaan nainen ei halua mitään raitista tylsimystä. Korkeintaan sellaisen haluaa joku alkoholisti nainen, joka yrittää itseksin pysyä irti viinasta.

17/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison, vaikka nainen itse olisi raitis. Sitä vaan alitajuntaisesti hakeutuu alkoholistimiesten pariin ja jotenkin ajatelee, että miehen kuuluu ryypätä ja kohdella naista huonosti.

Vierailija
18/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista sukupuolista löytyy näitä joille toisen ihmisen vähäinen/olematon alkoholinkäyttö on ongelma. Olen nainen ja minulle on joskus mies nauranut päin naamaa treffeillä kun olen ottanut juomaksi vettä, että et voi olla tosissasi, kyllä pitäisi alkoholia ottaa. Usein alkoholia on ihan avoimesti tyrkytetty. Vähintäänkin miehille oon aina suuri ihmetyksen aihe, vaikken edes ole varsinaisesti absolutisti. En vain ole kiinnostunut käyttämään alkoholia.

Vierailija
19/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pubiruusulle. Mutta nillittävä ja itseään raittiuden vuoksi parempana pitävä on turn off. Ja mulle tulee mieleen raivoraittiista, että onko siellä taustalla jokin paha alkoholiongelma, ja tyyppi voi ratketa koska tahansa.

Vierailija
20/156 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa, että mies on joku viihdyttäjä ja kännissä äijillä juttu luistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi