Köyhiltä leikataan ja suurituloisilla tulot kasvaa
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?
Ongelma on se että esim. minä luulin että Purran ja perujen vaalilupaus pitää paikkansa että vähäosasilta ja köyhiltä ei leikata . Valheela keräsivät äänet . Enää en ikinä äänestä ja luota persuihin ..Meidän perheeseen kohdistuu kolmet leikkaukset ja päälle ruuan hinta nousee Alvin myötä ...Saatana petturit . 👿👿👿👿👿
Ruuan alv ei nouse.
Teknisesti ei, mutta kalliimmat tuotanto- ja kuljetuskustannukset nostavat kyllä ruuankin hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei edelleenkään voi leikata. Heille voi vain antaa vähemmän, mikä on ihan hyvä uudistus.
Miksi on mielestäsi hyvä että minulta leikataan? Olen työkyvytön liki 60v sinkkunainen.
Koska et tuota yhteiskunnalle mitään.
Ja sinäkö meinasit koko elinkaaresi ajan tuottaa jotain? Etkö muka ole jo lapsena saanut välillisesti yhteiskunnan tukia, vai tuotitko silloinkin jo muuta kuin p*skaa, jota edelleen suollat?
Varmaan veropohjasta repäistyt edut kelpaavat kuitenkin sinulle, kun niitä on tarjolla? Vai kieltäydytkö niistä? Jos et, niin sittenhän olet pummi, loinen, ahne jne. mitä näitä nimityksiä täällä nyt on.
Kylläpä nyt totuudesta hermostuit, ihme ettet saa töitä jos raivoat tuollalailla haastatteluissa. Toki itsekin olen nauttinut esim ilmaisesta koulutuksesta sekä ajelen kunnossa pidetyillä teillä. Eivätkä nämä etuudet sinusta siis kuulu työssäkäyville? Katsos, yhteiskunta on suunniteltu niin että noin 40 vuotta ihminen maksaa veroja ja niiden muodossa kuittaa vuorostaan yhteiskunnan menoja, niitäkin joista on itse nauttinut. Työtön ei näitä ikinä kuittaa, hän siis vain kuluttaa, ei kovin kannattavaa yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuottamattomat elätit pitää pukata gaasukammioon. Tv. ökyporvari.
Tässä sinulle kaasua 🍑💨
Kuinka tyhmä ihminen voi olla? Jos ei saa tukia ei niitä voi leikata
Vierailija kirjoitti:
Tukipummieliitin vinkuminen jatkuu. Menkää loiset junan alle niin loppuu teidän elukoitten kärsimys.
teidän työllisten luoma järjestelmä pitää huolen, että aina syntyy uusia työttömiä.
Itse asiassa pidän vuokrieni hinnat kohtuu pieninä ja aina on tulijoita ollut, saa valita kenet ottaa.
Minulle riittää hyvin se, että vuokralaiset maksavat mun kulut asunnoista (yhtiö- ja remonttivastikkeet, sekä lainan).
Tällä hetkellä kolmesta asunnosta jää vielä ylimääräistäkin ja nyt kun euribor tippuu, niin loppuvuodesta vieläkin enemmän.
Pahoittelen, jos fakta pilasi sinun kuvitelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhille eutanasia niin loppuu näitten vinkujien ulina lopuksi ikää. Menisivät mokomat töihin niin elintaso nousee. Pistää vihaksi elättää noita kiittämättömiä paskiaisia.
kiitos kun käytitte mua pakkotyövoimana lasulaitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa pidän vuokrieni hinnat kohtuu pieninä ja aina on tulijoita ollut, saa valita kenet ottaa.
Minulle riittää hyvin se, että vuokralaiset maksavat mun kulut asunnoista (yhtiö- ja remonttivastikkeet, sekä lainan).
Tällä hetkellä kolmesta asunnosta jää vielä ylimääräistäkin ja nyt kun euribor tippuu, niin loppuvuodesta vieläkin enemmän.
Hyväntekijät ovat tietysti asia erikseen, yleensä sijoituskämpillä yritetään jotain tienatakkin.
Ihmetteleekö kukaan Suomen köyhistä sitä, että marjanpoimijoita olisi tulossa toiselta puolelta maapalloa tänne hommiin?
Meidän köyhälistön oltavat on kuitenkin aika hyvin, kun ei tarvitse vaivautua itse edes marjojen keruuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei edelleenkään voi leikata. Heille voi vain antaa vähemmän, mikä on ihan hyvä uudistus.
Miksi on mielestäsi hyvä että minulta leikataan? Olen työkyvytön liki 60v sinkkunainen.
Koska et tuota yhteiskunnalle mitään.
Sittenhän nyky nuoriso pitäisi kaasuttaa koska eivät tuota yhteiskunnalle kuin kuluja.
Oletpa yksinkertainen, siinä lienee syy tilanteeseesi. Nuoriso on tulevaisuuden veronmaksajia, työkyvytön keski-iän ylittänyt ei.
Sinä se yksinkertainen olet ja vielä empatiakyvytönkin. Meinasitko itse lopettaa itsesi välittömästi, jos sairast
Eläkkeelle jääneet vanhukset ovat eläkkeensä jo ansainneet tietysti. Jos itse sairastuisi olisin kiitollinen siitä mitä saan ja keksisin keinoja pärjätä, en vinkuisi lisää ja lisää. Plus saan nettona kuussa osinkotuottoja nelinumeroisen summan että sekin tietysti auttaisi pärjäämään, olen nääs varautunut hyvin moneen asiaan, sinunkin kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopppujen lopuksi huomaat, että sinultakin loppuu varat kun köyhiltä on leikattu tarpeeksi ja tajuat ehkä silloin että olet saanut elantosi juuri niiltä köyhiltä, sinä olet se suurin elätti ollut koko ajan.
Nyt on timanttinen logiikka, pidä toi! :D
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?
Köyhissä luusereissa.
Tuota noin, nykyään eläkkeellä ovat jo työuransa ansaitusti suorittaneet. Eläkkeet tosin maksavat suurelta osin ne tulevat sukupolvet.
Ja sitten kun puhutaan eläkekassasta, niin sitähän syödään jo molemmista päistä. Tahti vain kiihtyy tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?
Köyhissä luusereissa.
Tullaan isolla joukolla sun kimppuun, pilataan sun terveys ja aletaan haukkua sua luuseriks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekijät ovat tietysti asia erikseen, yleensä sijoituskämpillä yritetään jotain tienatakkin.
Varmasti moni niin tekeekin, mutta kuten sanoin, minulle riittää se, että vuokra kattaa minun kuluni.
Vuokria en juurikaan korottele, ennemmin pidän kiinni hyvistä vuokralaisista.
Jos nostaisin vaikkapa vuokraa 30€/kk, niin tuo summa on mulle niin mitätön, etten riskeeraa sillä että joutuisin etsimään uuden vuokralaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä suurituloisten tuloissa kasvaa? Maksetaan jo nyt helvetisti veroja! Kateellisten ulinaa!
Rahaa teillä silti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ongelma?
Ongelma on se että esim. minä luulin että Purran ja perujen vaalilupaus pitää paikkansa että vähäosasilta ja köyhiltä ei leikata . Valheela keräsivät äänet . Enää en ikinä äänestä ja luota persuihin ..Meidän perheeseen kohdistuu kolmet leikkaukset ja päälle ruuan hinta nousee Alvin myötä ...Saatana petturit . 👿👿👿👿👿
Ruuan alv ei nouse.
Teknisesti ei, mutta kalliimmat tuotanto- ja kuljetuskustannukset nostavat kyllä ruuankin hintaa.
Ja nämä tuotanto- yms kustannukset ovat yrittäjien päätettävissä/sovittavissa olevia kuluja. Alvmuutos ei näihin vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suurituloisten tuloissa kasvaa? Maksetaan jo nyt helvetisti veroja! Kateellisten ulinaa!
Köyhä tarjoaa mielellään puutteestaan huolimatta, rikas ei liiastaan. Mieluummin köyhä ja antelias kuin rikas ja kitsas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä tarjoaa mielellään puutteestaan huolimatta, rikas ei liiastaan. Mieluummin köyhä ja antelias kuin rikas ja kitsas.
Jännä kun ne on kuitenkin köyhiä jotka vinkuvat kun ilmaisen rahan määrää rajoitetaan, en ole rikkaiden nähnyt tästä itkevän?
Hyvin nähdään - täällä provoillaan.
Suurituloiset elättävät Suomea ja köyhien on mahdollista elää muiden kustannuksella, jolleivät muutoin pärjää.