Köyhiltä leikataan ja suurituloisilla tulot kasvaa
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis jos minä annan tänään sinulle 50e ja huomenna vain 40e vastikkeetonta rahaa ja sinä suutut siitä kun ilmainen raha vähenee se ei ole ahneutta? Jos taas sinä varastat minulta tänään 40e ja huomenna 50e ja minä suutun siitä niin se on ahneutta? Aivan aivan"
Jos tienaan nettona enemmän kuin kulutan ja valitan siitä, että joudun liiastani antamaan vaikkapa 500euroa enemmän, jotta se voidaan jakaa heille, joilla ei ole tarpeeksi, sekö ei ole ahneutta?
Itse en sitä rahaa mihinkään tarvitse, joten kyllä mä mielelläni jaan siitä heille, jolla ei ole. Tiedän, kuulun vähemmistöön.
Siis miksi sinä kuvittelet että joku kouluttautuu vaikka lääkäriksi ja painaa pää märkänä ylitöitä? Siksi että naapurin sohvalla makaaja saa vähän ekstraa? Ja tämä lääkäri on AHNE jos ei tee vielä lisää ylitöitä kun makaaja haluaa lisää. Ja makaaja ei ol
Suomessa on 8000 korkeakoulun käynyttä työttömänä.
Miten te voitte olla kaikesta noin pihalla?
Ahne sukupolvi on äänestänyt mieleisensä Suomen.
Nytten olette oppineet Jotain puolueesta Kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Hus irtisanoo.
Työmarkkinatuki on 595 netto, mutta sitä vähentää vuokra-,metsä-,korko- ja osinkotulot, myös osakesäästötili.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot, lainat ei ole asumismenoja. Ei saa omistaa kesämökkiä, venettä, moottoripyörää tai asuntovaunua.
2kk päästä on 40 000 korkeasti koulutettua työttömänä, siihen lisää ne firmat jotka tekivät töitä noille
Rikkammille lisää rahaa että voivat ostaa köyhät pois .. Varain siirto ja Diktatuuri sekä orjuus kukoistaa kohta suomessa !!
Itse olen töissä, mutta koska ansiosidonnaista leikataan niin leikkaan hiukset itse ja laitan ponnarille, letille tai nutturalle.
Miten kokoomuslaiset voivat käydä kaikkien muiden puolesta parturissa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen töissä, mutta koska ansiosidonnaista leikataan niin leikkaan hiukset itse ja laitan ponnarille, letille tai nutturalle.
Kun joudut työttömäksi miten meinaat silloin laittaa hiuksesi koska nyt yli 20 % lisää työtöntä tulee joilla on vakkari suhde vielä tänään, ennen vuoden vaihdetta on vain kysymys onko sittenkään? !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joudut työttömäksi miten meinaat silloin laittaa hiuksesi koska nyt yli 20 % lisää työtöntä tulee joilla on vakkari suhde vielä tänään, ennen vuoden vaihdetta on vain kysymys onko sittenkään? !!
No, niinkuin ennenkin. Leikkaan hiukset itse.
Vierailija kirjoitti:
En ensin uskonut että köyhiltä leikattaisiin häikäilemättä välttämättömistä tuista, mutta sitten luin jutun miten hallitus leikkaa keliaakikoille tarkoitetusta tuesta, vaikka se on heille välttämätön ruokavalio terveenä pysymisen kannalta.
Keliaakikko voi tulla toimeen kyllä ilman kalliita erikoistuotteitakin. Ei niitä ole pakko ostaa, vaan voi syödä muuta ruokaa. Suurimmassa osassa elintarvikkeita ei ole gluteenia.
Olin itse muutaman vuoden gluteenittomalla ruokavaliolla kilpirauhassairauden takia, enkä sinä aikana syönyt lainkaan esim. leipää tai pastaa. Tai ihan pari kertaa ostin uteliaisuudesta jonkin gluteenittoman leivän.
Enkä tarkoita tällä sitä, että kannattaisin sen tuen poistamista.
Suomessa on mahdollisuuksien tasa-arvo. Tarttukaa hetkeen! Koska eihän huomisesta tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei edelleenkään voi leikata. Heille voi vain antaa vähemmän, mikä on ihan hyvä uudistus.
Minkälaisia ihmisiä te tuolla lailla kommentoivat oikein olette? Mikä ihme teitä siinä sanassa häiritsee? Leikkaaminen tarkoittaa nimenomaan poistamista tai vähentämistä, joten täysin turhaa saivarrella. Myös palkkoja tai palkanetuuksia voidaan leikata ihan yhtälailla. Itse olen kokenut leikkaukset sekä palkkatyössä että työttömänä ollessa.Taidat olla vielä sen verran nulikka, ettet ymnärrä miten yhteiskuntajärjestelmä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ensin uskonut että köyhiltä leikattaisiin häikäilemättä välttämättömistä tuista, mutta sitten luin jutun miten hallitus leikkaa keliaakikoille tarkoitetusta tuesta, vaikka se on heille välttämätön ruokavalio terveenä pysymisen kannalta.
Keliaakikko voi tulla toimeen kyllä ilman kalliita erikoistuotteitakin. Ei niitä ole pakko ostaa, vaan voi syödä muuta ruokaa. Suurimmassa osassa elintarvikkeita ei ole gluteenia.
Olin itse muutaman vuoden gluteenittomalla ruokavaliolla kilpirauhassairauden takia, enkä sinä aikana syönyt lainkaan esim. leipää tai pastaa. Tai ihan pari kertaa ostin uteliaisuudesta jonkin gluteenittoman leivän.
Enkä tarkoita tällä sitä, että kannattaisin sen tuen poistamista.
Minäkin kilpirauhassairauden takia gluteenittomalla. En vain syö kotimaisia viljoja ja hyvin pärjää ilmankin. Olen myös maidottomalla. Vähän kun miettii että mitä tilalle, niin kyllä se pian rupeaa avautumaan.
Rikkaat eivät saa tukia tai tulonsiirtoja, joten hankala heiltä on leikata mitään. Sen takia ne leikkaukset kohdistuvat köyhempiin. Sen sijaan heidät laitetaan tässä sosialistisessa yhteiskunnassa kustantamaan entistä vankemmin lusmujen elämä Euroopan korkeimmalla keskiluokan veroilla. Mutta se ei riitä, kuten ap vihjasikin.
Hus irtisanoo.
Työmarkkinatuki on 595 netto, mutta sitä vähentää vuokra-,metsä-,korko- ja osinkotulot, myös osakesäästötili.