Köyhiltä leikataan ja suurituloisilla tulot kasvaa
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei edelleenkään voi leikata. Heille voi vain antaa vähemmän, mikä on ihan hyvä uudistus.
No, eikö se ole leikkaamista? Jos ihmisellä on jo valmiiksi lyhyt hame tai lyhyet lahkeet ja niitä vielä lyhennetään saksilla tai repimällä lyhyemmiksi on se mielestäni leikkaamista. Nyt ihmisellä on entistä lyhyempi hame tai lahkeet. Sääriä paleltaa vielä enemmän. Jos on mahdollista hän hakee korvaavaa materiaalia jostain.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei edelleenkään voi leikata. Heille voi vain antaa vähemmän, mikä on ihan hyvä uudistus.
Miksi on mielestäsi hyvä että minulta leikataan? Olen työkyvytön liki 60v sinkkunainen.
Koska uskoi valehtelijoihin jotka tekivät päinvastoin kuin lupasivat.
Pelottavaa olla köyhä Suomessa. Mistä ruoka huomiselle. Lapset nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Suuripalkkaisena minun tuloni eivät ole kasvaneet vaan pikemmin veroja joudun koko ajan maksamaan enemmän kun sosiaalitukia vaan nostetaan. Mikä siinä on että työttömiä on puoli miljoonaa vaikka monella alalla on työvoimapulaa. Taitaa tuet olla sen verran hyvät että työnteko ei edes käy mielessä näiläl laiskureilla.
Suurimmalla osalla aloista ei ole mitään työvoimapulaa on vain palkanmaksupula. Älä usko kaikkea propagandaa mitä mediassa yrittäjät suoltaa. Haluavat ilmaisia tai lähes ilmaisia työntekijöitä jotka edelleen joutuvat turvautumaan tukiin. Miten ihmeessä olet päässyt suuripalkkaiseksi jos edes medianlukutaitoa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
öö miten? Lisääntynyt rikollisuus, suurempi halukkuus äänestää tällaista vastaan jolloin rikkaat rikolliset eivät hallitsekaan enää, raha ei liiku, ostovoima vähenee...
Jos rikas ei kykene olemaan isänmaallinen ja pitämään osaltaan huolta oman maan heikoimmista kansalaisista, saattaa kriisitilanteissa olla vaikea saada köyhät puolustamaan kun nämä kököttävät bunkkereissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suurituloisten tuloissa kasvaa? Maksetaan jo nyt helvetisti veroja! Kateellisten ulinaa!
Maksan 45 prosenttia veroja tulostani sosiaalituilla laiskotelevien hyväksi. Pistää vihaksi näitten ulisijoitten jatkuva mankuminen. Miksi köyhät eiät itse ota vastuuta elannostaan. Taitaa olla aika lähteä tästä maasta kun suurin osa kansalaisista haluaa vaan loisia tekemättä mitään hyödyllistä.
Eihän se työttömän vika ole jos työnantaja ei palkkaa. Ala painostaa yrittäjiä että palkkaavat työttömiä. Harva haluaa loisia mutta väkisellä ei voi työpaikoille mennä. Soittavat taatusti poliisin paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Suuripalkkaisena minun tuloni eivät ole kasvaneet vaan pikemmin veroja joudun koko ajan maksamaan enemmän kun sosiaalitukia vaan nostetaan. Mikä siinä on että työttömiä on puoli miljoonaa vaikka monella alalla on työvoimapulaa. Taitaa tuet olla sen verran hyvät että työnteko ei edes käy mielessä näiläl laiskureilla.
Ei kelpaa työnantajille pitkäaikaistyöttömät. Työpaikkoja pidetään avoinna vain sitä varten jos sattuu joku sopivanikäinen työpaikanvaihtaja kiinnostumaan. Onko joku yritys mennyt konkkaan sen takia kun ei ole saanut työntekijöitä sellaisella palkalla että sillä elää. Yritys haluaa jonkun valmiin osaajan kun ennen opeteltiin se työ siellä työpaikalla. Hirveetä voittoa pitäsi tulla heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Eletään ahneuden valtakunnassa, etkä ole huomannut.
Ei ole minimi tukia paljoa nostettu kuten työmarkkinatuki, vaan on tullut erilaisia tukia lisää tukiviidakkoon, mutta tänne tulee muualta tuille koko ajan lisää porukkaa tuille ja kun tulee yksi niin sen koko suku tuodaan tänne koska perhe pitää yhdistää.
Kaikesta maksetaan veroja yhä raskaammin kaikkien maksaen ja verot nousevat koko ajan.
Ja kaikkien leikkausten päälle on perskokkare hallitus onnistunut velkaannuttamaan suomen ennätysvauhdilla ja vielä sen päälle saanut työttömyyden kasvun eun ennätys lukemiin että silleen joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suurituloisten tuloissa kasvaa? Maksetaan jo nyt helvetisti veroja! Kateellisten ulinaa!
Maksan 45 prosenttia veroja tulostani sosiaalituilla laiskotelevien hyväksi. Pistää vihaksi näitten ulisijoitten jatkuva mankuminen. Miksi köyhät eiät itse ota vastuuta elannostaan. Taitaa olla aika lähteä tästä maasta kun suurin osa kansalaisista haluaa vaan loisia tekemättä mitään hyödyllistä.
Ulinastasi päätellen olet persu. Olen käsittänyt, että persut ovat isänmaallisia, mutta totuushan on kaikkea muuta; Tuhotaan suomalainen kulttuuri, eikä pidetä omista heikoimmista huolta. EIpä juuri enempää voi olla suomalaisuutta vastaan.
Elät YHTEISkunnassa, olemme suomalaisia, pitäisi puhaltaa yhteen hiileen. Pidämme huolta niistä, jotka juuri nyt eivät pärjää. Ja sitten kun heillä menee paremmin, he auttavat niitä, jotka eivät pärjää.
Jos tällaiseen ei kykene, mitä hyötyä suomesta on maana ja kansakuntana. Tosin nykyhallituksen toimien takia, kun kaikkea tätä ajetaan alas, niin on helppo vastata: ei mitään.
Näin on käymässä, keskiluokkaisia ja yrittäjäkin valuu köyhyyskuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein köyhimpien tilanteeseen ei edes ole tullut muutoksia. Jos eivät ole itse laiminlyöneet kehotuksia hakea edullisempaa asuntoa.
Tästä kärsii asuntosijoittajat eniten. Tulonsiirto valtiolta heille katkaistaan.
Sodan syttyessä nuo suurituloiset sitten puolustava Suomea eturintamalla, kun pieni ja keski palkkaiset hakevat turvaa muualta Euroopasta.
Osa suomalaisista elää punikkien rakentamassa sosialismikuplassa täydellä ylläpidolla työtätekevien rahoilla. Nyt tuon kuplan aika on vaan ohi. Se näkyy tällä palstalla kun kuplassa olijat tajuavat tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on mielestäsi hyvä että minulta leikataan? Olen työkyvytön liki 60v sinkkunainen.
Koska et tuota yhteiskunnalle mitään.
Ei asuta neuvostoliitossa, ei ole kansalaispalkkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et tuota yhteiskunnalle mitään.
Sittenhän nyky nuoriso pitäisi kaasuttaa koska eivät tuota yhteiskunnalle kuin kuluja.
Sosialismia parhaimmillaan kun yritystukia maksetaan 9miljardia e per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Koska uskoi valehtelijoihin jotka tekivät päinvastoin kuin lupasivat.
Pelottavaa olla köyhä Suomessa. Mistä ruoka huomiselle. Lapset nälissään.
Miksi olet lapsia tehnyt, jos et edes ole halukas niitä ruokkimaan?
Täällä kyselet tyhmiä, vaikka se on täysin sinun (ja ehkä toisen talouden aikuisen) tehtävä järjestää elatusitselleen ja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein köyhimpien tilanteeseen ei edes ole tullut muutoksia. Jos eivät ole itse laiminlyöneet kehotuksia hakea edullisempaa asuntoa.
Tästä kärsii asuntosijoittajat eniten. Tulonsiirto valtiolta heille katkaistaan.
Kerrotko millä tavalla minä siitä kärsin?
Mulle on aivan sama, vaikka vuokralainen maksaisi osan vuokrasta asumistuella, ihan oikeata rahaa se on.
Jos asumistuki pienenee, niin vuokralainen ottaa enemmän työvuoroja.
Oikeistohallitus, sitä saa mitä tilaa