Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ostaa Kurosen kirjan. Tule mukaan niin katsotaan kuinka monta meitä on.

Vierailija
07.02.2007 |

On sitä typerämmistäkin aiheista kirjoja kirjoitettu.



Nainen 35, ulkosuomalainen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt huudellaan mutta niin se vaan uteliaisuus voittaa ;-)

Vierailija
2/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin aion tuon kirjan lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös teoriassa mahdollista, että se on hyvä. Jos nyt ei Finlandia-palkinnon arvoinen, niin silti laadukas. Kuka tietää, kyseessähän on esikoisteos. Näin ollen en osaa sanoa vielä ostanko sen vai en. Mielestäni kirja pitää arvostella sitten vasta kun se on julkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi