Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 4 OFFICIAL

Vierailija
15.08.2024 |

Neljäs kausi ulos 11.9.2024 alkaen. Mukana 11 julkkista, 6 naista ja 5 viestä. Naiskilpailijat: Henny Harjusola, Viivi Pumpanen, Arja Koriseva, Mari Perankoski, Ina Mikkola, Linnea Skog. Mieskilpailijat: Kari Kanala, Robert Helenius, Aaron Bojang, Tomas Grekov, Jon Korhonen

Kurkkaa seuraavat Myyrä-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3590)

Vierailija
1301/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä puhua todennäköisyydestä millä Ina vastaa oikein 12 kysymykseen. Yksi kysymys koski häntä itseään. Järkevämpi puhua siitä millä todennäköisyydellä hän kilpailijana olisi tiennyt vastauksen 11 muuhun kysymykseen.

Sanoisin että ainakin 50 % todennäköisyydellä. Minä olisin tiennyt noista 11 kysymyksestä ainakin 8 tai 9.

Vaikeimmat olivat Junon Pahan kukat ja Arjan adoptiolapsi. Muut aika piece of cake.

Vierailija
1302/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi jopa parempi ettei olisi tällaisia keskustelusivuja myyrästä. Suurin osa kirjoituksista on toki valheellisia, mutta siellä joukossa on niitä oikeitakin pohdintoja. Itse sarjan seuraamisen kannalta olisi parempi jos ainoastaan itse pohdiskelee mitä siinä tapahtuu. Kaikki aiemmatkin kaudet olen katsonut ja itse ne ratkaissut jossain vaiheessa. Myönnettäköön että tämänkertainen kausi on ollut vaikeampi, mutta minusta myös mukavampi. Olin harhateillä ja epäilin useitakin. Toisaalta ihan itse tein tälläkin kertaa ratkaisun. Myyräksi löytyi mielestäni tehtävään parhaiten sopiva.

Minun mielestäni tämä keskustelu on ollut poikkeuksellisen mukava moniin muihin tv-ohjelmakeskusteluihin verrattuna, koska täällä on muutamia yksittäisiä kirjoittajia ja häiriköitä lukuun ottamatta pysytty oikeassa asiassa ja tämä on siksi pysynyt aika lailla hyvän mielen keskusteluna. (Monet muut ovat menneet lähes kokonaan osallistujien ulkonäön ja persoonallisuuden haukkumiseksi.)

Mikään pakkohan ei ole lukea, jos mieluummin pohtii vain itsekseen, mutta minusta taas on ollut kiva löytää täältä esim. vinkkejä joistakin yksityiskohdista, joita itse en ole ekaa kertaa katsoessani huomannut ja myös hauska nähdä miten eri lailla eri ihmiset havainnoivat ja tulkitsevat asioita.

Itse olen silti myös oman ratkaisuni tehnyt näkemäni pohjalta ja sitä täällä perustellut, vaikka monet näyttävät olevan täysin eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ina painaa hississä nappulaa 2. Vasemmalla on rivissä parilliset: 8, 6, 4, 2, 0. Oikealla on parittomat 7, 5, 3, 1. Hidastetusta videosta viimeistään paljastuu että Ina painaa pohjaan nappulan 2. Eli menee kiellettyyn kerrokseen. Aikaa pelaamaan. Ei se tosin paljoa aikaa tapa, koska seuraavana voi mennä kolmoseen. Enemmän aikaa olisi hukannut menemällä ensin vaikka neloseen.

En _mitenkään_ saa hidastettuna tai kuvaa pysäytellen sellaista kuvaa jossa Ina painaisi kakkosta. Numerojen paikat tiedän kyllä ja käsi menee alarivissä, mielestäni tosin oikealla puolella, mutta ei pysähdy missään tai kosketa numerotaulua.

Vierailija
1304/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Sukellusvenetehtävässä toi 750e pottiin. Olisko kuitenkin ollut liian epäuskottavaa jos ei olisi mitään tietoja tuonut sukellusveneestä

Olisi. Tai jälkiviisaana ei, kun niin moni muu mokaili (tahallaan tai ei), mutta etukäteen suunniteltuna ei voi vaatia kuvamuistiin vedoten ekaa vuoroa sukellusveneessä ja sitten olla muistamatta/löytämättä yhtään mitään.

Pidän edelleen Inan suoritusta sukellusveneessä liiankin tehokkaana. Varsinkin tornin jälkeen.

Ei ihme, että olet varma Inasta. Sinulle Inan hyvät, huonot ja keskitason suoritukset ovat kaikki todisteita myyryydestä.

Ei kaikki ole todisteita, mutta melkein kaiken voi selittää. :D Se ei ole todiste, että Ina toi paatteja. Se on jopa yksi eniten Inaa vastaan puhuvista jutuista koko kaudella, ja tuo tehtävä jopa meinasi kääntää mun päätä. Mutta koska en usko myyränkään voivan aina myyräillä, menkööt välillä. Olin sen verran varma jo ennen tuota, ettei tämäkään lopulta tarpeeksi hetkauttanut. Varsinkaan kun heti seuraavana kiipesi torniin.

Se mitä sanoin oli vain, että ihan täyttä nollaa ei olisi voinut tuoda myyränä, tuossa tilanteessa. Paitsi jos olisi myöntänyt, vaikka "vahingossa", etsineensä jokeria. Minkä siis katsojanakin olisin ihan ajankäytöllisistä syistä uskonut paremmin. Nyt oli liian nopea.

Niinkuin joku juuri sanoi, jos Ina ei ole myyrä niin nostan hattua hänelle ja otan itse sen L:n otsaan. :D

Vierailija
1305/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

"Ei pidä puhua todennäköisyydestä millä Ina vastaa oikein 12 kysymykseen. Yksi kysymys koski häntä itseään. Järkevämpi puhua siitä millä todennäköisyydellä hän kilpailijana olisi tiennyt vastauksen 11 muuhun kysymykseen.

Sanoisin että ainakin 50 % todennäköisyydellä. Minä olisin tiennyt noista 11 kysymyksestä ainakin 8 tai 9.

Vaikeimmat olivat Junon Pahan kukat ja Arjan adoptiolapsi. Muut aika piece of cake."

Nojoo eka kappale ihan totta. En kyllä silti 50%.iin nostais tuota todennäköisyyttä, varsinkin jos vertaa muiden kilpailijoiden suorituksiin. Vaikka he eivät toki toimittajia olekaan.

Vierailija
1306/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI tiedättekö mitä :D Keksin tehdä vielä instahaun Antsviidalepp ja sillä yllättäen löytyi hyvä kuva Pritsimehedistä. Ja todentotta siinä alakulmassa lukee vain

2006

A.V.

Oho, hyvä sinä! Googlesta oon yrittänyt mutta en löytänyt koko taulua. On tosiaan ehtinyt taiteilija muuttaa tapaansa 90 vuoden kuluessa, ei sinänsä ihme. 😁

Vierailija
1307/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 muusta kilpailijasta 2 tiesi vastauksen neljään kysymykseen.

4 putkeen oikein todennäköisyys siis 20 %.

12 putkeen oikein todennäköisyys olisi siis 0,8 %. 11 putkeen oikein todennäköisyys noin 1,5-kertaisesti tuo eli 1,2 %.

Mutta pitää ottaa huomioon että moni vastasi tahallaan väärin. Ja Inan tietämys julkkiksista on paljon korkeampi kuin keskiverto-osallistujan. Arjakin tiesi 4 oikein vaikka Tietäjät tietää -ohjelmassa oli ihan statisti, ohjelman vähiten tietävä.

Jos ajattelee että tietämättömyyden todennäköisyys per ei-itseä-koskeva kysymys oli muilla keskimäärin 30 % ja Inalla 15 % niin todennäköisyys vastata 11 ei-itseä-koskevaan kysymykseen putkeen oikein on 85 % potenssiin 11. Eli 16,7 % = 1/6.

Paljon epäilyttävämpiä asioita ohjelmassa on tapahtunut kuin tuo Inan voittokulku tietovisassa.

Ja kun taulussa todella luki A. V. ja muumimuki-episodikin on selitettävissä Inan kannalta epäepäilyttävästi niin spottivalo palautuu Tomakseen.

Kossupullovedon tarjous nousee 13 pulloa sinulle jos myyrä ei ole Tomas ja yksi pullo mulle jos myyrä on Tomas. Tarjous voimassa vain 20 vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille.

Vierailija
1308/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi jopa parempi ettei olisi tällaisia keskustelusivuja myyrästä. Suurin osa kirjoituksista on toki valheellisia, mutta siellä joukossa on niitä oikeitakin pohdintoja. Itse sarjan seuraamisen kannalta olisi parempi jos ainoastaan itse pohdiskelee mitä siinä tapahtuu. Kaikki aiemmatkin kaudet olen katsonut ja itse ne ratkaissut jossain vaiheessa. Myönnettäköön että tämänkertainen kausi on ollut vaikeampi, mutta minusta myös mukavampi. Olin harhateillä ja epäilin useitakin. Toisaalta ihan itse tein tälläkin kertaa ratkaisun. Myyräksi löytyi mielestäni tehtävään parhaiten sopiva.

Mä tykkään tästä aspektista mikä syntyy tänne keskusteluihin. On jännä seurata miten eri tavalla toiset tulkitsee ohjelmaa. Toiset luottaa psykologiaan, toiset rahaan, joku matematiikkaan. Tässä samalla voi etsiä niitä keskusteluun osallistuneita myyriä, jotka koettavat vain hämmentää

Mun mielestäni täällä on porukka, joka on koko ajan ollut Inan kannalla ja on yhä.

Sitten vaikuttaisi, että on siirtymä Arja -> Viivi -> Tomas. Tai ainakin Tomas-hypetys alkoi nyt voimakkaana Viivin putoamisen jälkeen.

Sitten ehkä porukka, jolle Kari on ollut ainakin toinen vaihtoehto koko ajan jonkun muun rinnalla ja tämän toisen pudottua jäänyt ainoana jäljelle. Arjan kannattajia varmaan ainakin.

Sitten on porukka, joka miettii, onko Aaron lintu vai kala, täysin myyrä vai ei ollenkaan.

Oletteko jotakin näistä vai minkä tien olette kulkeneet? Kertokaa!

Vierailija
1309/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä laivanupotuksesta vielä. Jos olet kilpailija etkä luonnollisesti halua muiden varmistuvan sinun kilpailijuudestasi, niin miksi toisit sukellusveneestä pienimmän laivan sijainnin? Ina toi. Joo saa siitä rahaa pottiin mutta samalla sut voi poistaa myyrälistalta.

Vierailija
1310/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 muusta kilpailijasta 2 tiesi vastauksen neljään kysymykseen.

4 putkeen oikein todennäköisyys siis 20 %.

12 putkeen oikein todennäköisyys olisi siis 0,8 %. 11 putkeen oikein todennäköisyys noin 1,5-kertaisesti tuo eli 1,2 %.

Mutta pitää ottaa huomioon että moni vastasi tahallaan väärin. Ja Inan tietämys julkkiksista on paljon korkeampi kuin keskiverto-osallistujan. Arjakin tiesi 4 oikein vaikka Tietäjät tietää -ohjelmassa oli ihan statisti, ohjelman vähiten tietävä.

Jos ajattelee että tietämättömyyden todennäköisyys per ei-itseä-koskeva kysymys oli muilla keskimäärin 30 % ja Inalla 15 % niin todennäköisyys vastata 11 ei-itseä-koskevaan kysymykseen putkeen oikein on 85 % potenssiin 11. Eli 16,7 % = 1/6.

Paljon epäilyttävämpiä asioita ohjelmassa on tapahtunut kuin tuo Inan voittokulku tietovisassa.

Ja kun taulussa todella luki A. V. ja muumimuki-episodikin on selitettävissä Inan kannal

Näistä kossujutuista tulee mielleyhtymä, että kirjoittelisit perustelusi tänne vahvassa humalassa. Oikeasti olet varmaan vain tomaspäissäsi enkä yritä mitenkään sua tässä leimata. Vinkkaan vaan, jos et ole tätä itse tullut ajatelleeksi :D

Vierailija
1311/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä laivanupotuksesta vielä. Jos olet kilpailija etkä luonnollisesti halua muiden varmistuvan sinun kilpailijuudestasi, niin miksi toisit sukellusveneestä pienimmän laivan sijainnin? Ina toi. Joo saa siitä rahaa pottiin mutta samalla sut voi poistaa myyrälistalta.

Tässä on tarpeeksi valitettu siitä, että kaikki paitsi Robert feikkimyyräilee. Ei nyt jooko lähdetä sille linjalle, että kilpailijan olisi aina pakko feikkimyyräillä ollakseen uskottava kilpailija.

Vierailija
1312/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tarpeeksi valitettu siitä, että kaikki paitsi Robert feikkimyyräilee. Ei nyt jooko lähdetä sille linjalle, että kilpailijan olisi aina pakko feikkimyyräillä ollakseen uskottava kilpailija.

ja tarkoitin siis uskottava kilpailija meidän katsojien mielestä. 

Tämä keskustelu menee nurinkuriseksi, jos rahan tuominen on aina myyrän teko, jolla kerää luottamusta. Ja vain sellainen tyyppi voi olla kilpailija, joka ei koskaan feikkimyyräile tai feikkimyyräilee aina.

Vierailija
1313/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näistä kossujutuista tulee mielleyhtymä, että kirjoittelisit perustelusi tänne vahvassa humalassa."

En ajatellut mahdollisia negatiivisia konnotaatioita. Vaihdetaan kosandeerus XO-konjakkiin, 0,7 litran pullo. Sinulle viisi kpl sellaisia jos ei Tomas. Minulle yksi 0,7 litran VSOP-pullo jos Tomas on myyrä.

Juon vieläkin sivistyneemmin kuin kirjoitan.

Vierailija
1314/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ina toi tiedon arvokkaimman paatin sijainnista laivanupotuksessa, juuri noin myyrä toimisi!!!"

"Tomas teki kolme hutia laivanupotuksessa, aivan selvää feikkimyyräilyä!!!"

Mutta Tomaksen huteja ei leikattu mukaan kuten ei myöskään hänen vastausta muumimukikysymykseen. Eikä häntä selaamassa Junon myyräkirjaa. Minusta tämä on äärimmäisen epäilyttävää.

Viime kaudella ei leikattu mukaan Peteä väittämässä porukalle että linnan tornista löytyy 500e ja se olikin sitten 50e. Tai toisesta tornista olisi löytynytkin mutta Pete kävelytti porukan väärään torniin. Kohtauksia ja linnan karttaa monta kertaa tutkimalla tuo paljastui.

Vähän samalla lailla on nyt pääteltävissä Tomas myyräksi.

Lisäisin vielä että inserteissä hänen pää menee toistuvasti oikealta vasemmalle, aivan kuin uutistenlukijoilla joskus, kun lukevat uutisen prompterista.

Vierailija
1315/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä keskustelu menee nurinkuriseksi, jos rahan tuominen on aina myyrän teko, jolla kerää luottamusta. Ja vain sellainen tyyppi voi olla kilpailija, joka ei koskaan feikkimyyräile tai feikkimyyräilee aina."

Kylläkyllä. Mutta faktat tiskiin. Arja nosti laatikosta tonnin ja tippui. Henny osui vahingossa pienimpään laivaan ja tippui. Kyllä tällaiset teot vaan hälventää myyräepäilyjä.

Vierailija
1316/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi liittyä tähän tai voi liittyä johonkin muuhun tehtävään tai olla liittymättä, mutta yleisemminkin kannattaa huomioida, että voi myyräillä myös tekemällä itse ok-tuloksen (ja esiintyä hyvänä kilpailijana), mutta jättää neuvomatta muita tai antaa jopa huonoja neuvoja, jolloin tulos huononeekin muiden kilpailijoiden kautta, kun nämä suoriutuvat huonommin kuin olisivat voineet.

Vierailija
1317/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄ 3

6. toukokuuta, Narva

Sijainti: Kreenholmin tehdas

Kisa: Ilmapallojen kuljetus

Aaron jakaa parit. Hän laittaa yhteen Viivin ja Hennyn. Viivi on oletettavasti hyvä tehtävässä, mutta Henny todennäköisesti sössii suorituksen. Myyrä tietää että ensimmäisen parin suorituksesta sakotetaan rajummin ja aikoo myös laittaa tämän parin osallistumaan. Muut parit ovat Juno ja Robert, Arja ja Kari, Aaron ja Mari, Tomas ja Ina. Yhtään varmaa paria ei ole vaan kaikki on periaatteessa tuomittu epäonnistumaan. Järkevä vaihtoehto olisi ollut jättää korkeita paikkoja kammoavat Ina ja Henny kokonaan ulos kisasta.

Tehtävässä yhdestä pallosta voi saada joko +50 tai -50. Viimeisellä parilla +100 tai -100. Luovuttamisesta -500. Palloja olisi ollut käytettävissä yhteensä 200. Palloista käytettiin 88.

Palloja on kahden värisiä. Vihreät lähtevät vasemmalta, mustat oikealta. Vihreällä puolella ovat Juno, Arja, Aaron ja Tomas, eli pareista vahvimmat lenkit. Vihreät käyttivät 52 palloa. Mustalta puolelta lähtevät Robert, Kari, Mari ja Ina, joilta saattoi odottaa heikompaa suoritusta. Mustat käyttivät 36 palloa.

Erityistä huomiota tässä tehtävässä tulee kiinnittää juuri pallojen määrään. Haluamme tietää kuinka paljon palloja kukin päättää ottaa.

Parin vihreä pelaaja / musta pelaaja:

Juno 17 KPL = 850 EUR / Robert 10 KPL = 500 EUR

Arja 16 KPL = 800 EUR / Kari 8 KPL = 400 EUR

Aaron 13 KPL = 650 EUR / Mari 10 KPL = 500 EUR

Tomas: 6 KPL = 300 EUR / Ina: 8 KPL = 400 EUR

Viivi: 9 KPL = 900 EUR / Henny: 1 KPL = 100 EUR 

Pelissä Juno on itsevarma ja otta paljon palloja. Hänen jälkeensä myös Arja ottaa ison määrän.

Sitten vuorossa on Aaron. Aaron ottaa aika yllättäen mukaansa vähemmän palloja kuin edeltäjänsä. Miten boulderoijana, kiipeilijänä ja oletettuna tehtävän ykkösosaajana Aaron ei halua kerätä kunnolla rahaa? Hänellä ei varmasti ollut epäilystäkään siitä etteikö onnistuisi vaikka matkalla olisi mitä esteitä. Selässä olisi voinut olla 25 palloa ja homma olisi hoitunut kotiin.

Mikä on homman nimi?

Aaron valmistautui tehtävään Junon ja Arjan kanssa yhdessä. Miksi Aaron otti omiin taitoihinsa nähden liian vähän palloja?

On esimerkiksi selvää etteivät mustalta puolelta korkeita paikkoja kammoavat Kari, Ina ja Henny ota montaa palloa mukaansa epäonnistumisen pelossa. Mutta miten Aaron ei halua tässä tehtävässä kerätä voittopottia? Hänhän oli jo tähän mennessä kerännyt joukkueelta epäluottamusta riittävästi vaikuttaakseen epäilyttävältä.

POHDINTA

Vietyään pallonsa perille ja tienattuaan näennäisesti 650€, Aaron pudottaa Marin vaijerilta ja mitätöi näin omasta suorituksestaan -500. Aaron tiesi ettei voi epäonnistua tässä tehtävässä täysin vaikuttamatta epäilyttävältä, koska harrastaa kiipeilyä. Vähillä palloilla ja Marin pudottamisella hän sai oman suorituksensa kuitenkin minimoitua.

Kirstunvartijana Aaron oli tässä tehtävässä myös avain kaikkien päätöksien takana ja sai siten tällä yhdellä tehtävällä pudotettua myyräpotista -900.

___

Juno (17) ja Robert (10) tienaavat -350€ kun kilpailijoiden kokoero vaikeutti Junon suoritusta ja aika loppui häneltä kesken. Arja (17) ja Kari (8) tienaavat 300€. Arja loisti mutta Kari joutui luovuttamaan. Aaronin (13) ja Marin (10) tulos on 150€. Aaron vei pikkupottinsa perille, mutta heitti Marin alas vaijerilta. Tomas (6) ja Ina (8) -500€ koska Ina joutuu luovuttamaan. Viivi (9) ja Henny (1) samoin -500€ koska myös Henny luovuttaa. Yhteispotti: -900 EUR

Vierailija
1318/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näistä kossujutuista tulee mielleyhtymä, että kirjoittelisit perustelusi tänne vahvassa humalassa."

En ajatellut mahdollisia negatiivisia konnotaatioita. Vaihdetaan kosandeerus XO-konjakkiin, 0,7 litran pullo. Sinulle viisi kpl sellaisia jos ei Tomas. Minulle yksi 0,7 litran VSOP-pullo jos Tomas on myyrä.

Hahha oon liian hakoteillä lähteäkseni vetoon! Mutta ehkä tää houkuttaa nyt jotakuta toista. Arvostan että otit huumorilla mun viestin ja myös sitä että oot osannu/uskaltanu jo valita sun myyrän

Vierailija
1319/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas eivät kiinnosta viinapullot ollenkaan, joten en ole vedonlyöntitarjoukseesi tarttunut, kun on niin huono. Toisaalta ei se näin anonyyminä muutenkaan toimi. Voit lupailla ihan mitä vain ja jättää lupauksesi täyttämättä, että sikäli ihan sama.

Vierailija
1320/3590 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÄIVÄ 3

6. toukokuuta, Narva

Sijainti: Kreenholmin tehdas

Kisa: Ilmapallojen kuljetus

Aaron jakaa parit. Hän laittaa yhteen Viivin ja Hennyn. Viivi on oletettavasti hyvä tehtävässä, mutta Henny todennäköisesti sössii suorituksen. Myyrä tietää että ensimmäisen parin suorituksesta sakotetaan rajummin ja aikoo myös laittaa tämän parin osallistumaan. Muut parit ovat Juno ja Robert, Arja ja Kari, Aaron ja Mari, Tomas ja Ina. Yhtään varmaa paria ei ole vaan kaikki on periaatteessa tuomittu epäonnistumaan. Järkevä vaihtoehto olisi ollut jättää korkeita paikkoja kammoavat Ina ja Henny kokonaan ulos kisasta.

Tehtävässä yhdestä pallosta voi saada joko +50 tai -50. Viimeisellä parilla +100 tai -100. Luovuttamisesta -500. Palloja olisi ollut käytettävissä yhteensä 200. Palloista käytettiin 88.

Palloja on kahden värisiä. Vihreät lähtevät vasemmalta, mustat oikealta. Vihreällä puolella ovat Juno, A

Aaron jakaa tosi epäilyttävät parit, koska kaikissa pareissa on selvästi toinen epävarma suorittaja. Eikä siis vaikka niin, että hyvät menisivät yhdessä ja ottaisivat paljon palloja. Ja huonot jäisivät yhden pallon kanssa itkemään lähtöpaikalle samalla kierroksella. Mutta tämä tuotiin inserteissä esille ja siten alleviivattiin katsojille.

Ketju on lukittu.