Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 4 OFFICIAL

Vierailija
15.08.2024 |

Neljäs kausi ulos 11.9.2024 alkaen. Mukana 11 julkkista, 6 naista ja 5 viestä. Naiskilpailijat: Henny Harjusola, Viivi Pumpanen, Arja Koriseva, Mari Perankoski, Ina Mikkola, Linnea Skog. Mieskilpailijat: Kari Kanala, Robert Helenius, Aaron Bojang, Tomas Grekov, Jon Korhonen

Kurkkaa seuraavat Myyrä-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3590)

Vierailija
101/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko oliko Inalla fort boyard - linnake ohjelmassa korkeanpaikankammoa?

Vierailija
102/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä, pystyykö ihminen itkemään halutessaan? Ei."

Häh? Kyllä minä ainakin pystyn helposti, kun vain alan miettiä itkettäviä asioita. Kaikki ehkä eivät pysty, mutta kun minä taas toisaalta olen myös sellainen, että en pysty pidättelemään itkua aina sellaisissa tilanteissa, joissa haluaisin ns. pokan pitävän, niin se itku on aika herkässä ttulemaan. Itkupilli mikä itkupilli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt Robertia myyräksi. Toisaalta jos seukkaa Viivin kanssa niin olisiko laitettu myyräksi? 

Ina, Robert tai Arja on tämän hetken veikkaukset. 

Vierailija
104/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arktinen retkikunta: Paniikki valtaa Ina Mikkolan ryhmä joutuu pysähtymään kesken vuorelle kiipeämisen"

Inan korkeanpaikankammo tullut selväksi myös ohjelmissa Gustafsberg & Ketonen ja Fort Boyard. Turha epäillä Oscarin arvoiseksi näyttelyksi. Ina ei ole Meryl Streep.

Tomas on Myyrä lähes varmasti. Mokailee minkä pystyy ja tarkkailee sivusta, aivan kuin olisi joukon eniten arka hiirulainen, yeah right.

Vierailija
105/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin veikkaus on että myyrä on se joka putosi tietovisassa nolla euroa saaneena, ehdotti immuniteettia ekassa pudotuksessa, kiipeili innokkaasti narua pitkin ja pääsi perille (mutta se vastapuoli ei oikein onnistunut), otti yhden jokerin tai ei saanut sitä lainkaan.

Aiemmissa myyräohjelmissa myyrä on aina osannut kiipeillä ja tehdä erilaisia temppuja. Olisiko myyräksi valittu sellaista, joka ei osaa kiipeillä tai pelkää korkeita paikkoja?

Toinen veikkaus on se, että todellakin ekassa ohjelmassa myyrä vedätti koko porukkaa ja teki kaiken oikein ja vastasi tietovisaan todella hyvin ja toi rahaa paljon. Seuraavana päivänä sitten hän väitti että pelkää korkeita paikkoja. Silloin itkeminen olisi ollut suorastaan mestarisuoritus. Koko tehtävästähän tuli yhteensä paljon miinuksia, koska muitakin pelkääjiä oli.

Kyllä tässä nyt naista etsitään. Katsojille on lisätty sinne niitä välikommentteja mitä kukin kilpailija on kommentoinut ohjelman teon aikana. Muut kilpailijat eivät niitä ole välttämättä nähneet.

Vierailija
106/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina näytti ja kuulosti ihan samalta kuin minä korkeita paikkoja kammoavana. Eli minä en epäile tuota näytellyksi. Toki voihan Ina siitä huolimatta myyrä olla.

Vierailija
107/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas ei tunnu epäilevän tai syyttävän ketään Myyräksi.

Jos yrität pitää naamaasi peruslukemilla, mutta pelkäät että pokerinaamasi murenee ja alat nauraa tai huuli alkaa väpättää tms, niin houkutus nostaa ainakin toinen käsi suun tai naaman eteen voi nousta vastustamattomaksi.

Tomaksella on monesti käsi suun tai leuan edessä. Hän hakee selvästi turvaa. Muuten olisi liian ilmeistä että hän lähes jatkuvasti puree kieltään pokkansa säilyttämiseksi...

Vierailija
108/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen jakso katsottu puoliväliin. Ina käytti Hollannin Myyrästä tuttua temppua eli teki korkean paikan kammosta sosiaalisesti hyväksyttävän syyn epäonnistua. Hollannissa korkean paikan kammoa näytellyt oli myyrä. Suomessa tämä on niin paljon heikompitasoinen ohjelma, että varmasti kopioivat alkuperäissarjan jippoja. Ina-myyrä saattoi siis nyt paljastua. Oli epäilyttävä jo ensimmäisessä jaksossa, pyrki luomaan luottamusta rahaa keräämällä, kun saattoi laskea sen varaan, että kaikki valitsisivat pelissä säilymisen rahan sijaan.

Muistelin, että Ina oli Fort Boyardissa tekemässä vastaavanlaista tehtävää eli kokemusta on, mutta

toisaalta, oliko se silloin vain katsojana, kun joku toinen omasta joukkueesta teki sen tehtävän ?

muistaako joku paremmin ?

Vierailija
109/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas on ainakin selvästi myyräillyt. sitä ei voi sivuuttaa.

Vierailija
110/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitääkö Roope kuka on myyrä.

Vierailija
111/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat epäilyt on mulla Aaron, Henny (varauksin, koska näyttelee Myyrää vaikka todellisuudessa on muutenkin saamaton) ja Viivi.

Tomas pelaa samalla lailla kun Olli Herman viime kaudella, joka siis voitti. En usko myyräksi vaan pelaa härskisti omaan pussiin. Ja saa samalla epäilyjä.

Aaronin vaijerin heiluttelu, ensimmäisessä jaksossa mahdollisti yhden putoamisen jne jne. Outoa toimintaa.

Viivin " se oli niiiin lähellä" kommentti...ja varmaan kun koko kausi ratkeaa,näytetään kun nauraa omalle myyräilylleen. Epäilyttävä.

Robert, Juno ja Arja se ei ainakaan ole. Eikä Kanala vaikka sekoileekin koko ajan, esittää ainoastaan.

Vierailija
112/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta pyytämättä ja yllätyksenä kantaa siihen suuntaan tai toiseen onko Tomas G. Myyrä-ohjelman Myyrä, minä totean nyt vain sen, että minä juon nyt kahvia.

Vierailija
113/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrän tehtävä on pienentää pottia, ei tiputtaa kilpailijoita.

Mitä Myyrä hyötyy siitä että potti kasvaa kaks donaa ja se putoaa pelistä joka on huonoiten perillä hänestä?

Ei ole mitään logiikkaa siinä että Aaron olisi Myyrä.

Tahallaan heilutti narua Marin tiputtaakseen, se on selvä. Ei tiennyt nuoren kollegansa voittaneen Jussi-palkintoa, sekin on epäilyttävää. Ekassa ja neljännessä tehtävässä ei saanut saumaa myyräillä.

Miksi olisi halunnut vastata väärin juuri kollegaansa koskevaan kysymykseen? Vaikutti sellaiselta jonka kilpailija tekisi vetääkseen epäilyjä itseensä.

On toiseksi todennäköisin Myyrä, mutta Tomas silti selvin.

Vierailija
114/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron on näytellyt vain Salkkareissa ja sen spinoffeissa. Ei siis oikea näyttelijä kuten Linnea Skog. Aika kaukana kollegoista. Toinen menestynyt elokuvanäyttelijä jolle povataan Hollywood-uraa, ja toinen Salkkarit-"näyttelijä".

Aaron ei tiennyt Linnean Jussi-palkinnosta, sehän tuli jo 2017, ja kyseinen elokuva ei ollut kassamenestys vaan pienen piirin taide-elokuva.

Vierailija
115/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilisen jakson uudestaan ja tosiaan, Tomas kyllä ylitti kuilun reippaasti, mutta varsin katsoi, ettei vain ohita Inaa, eli aiheutti tappion siinäkin.

Vierailija
116/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.

Vierailija
117/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan jakson perusteella Henny osaa pelata (ja voisi olla jopa myyrä). Kiva myös, että on näitä tehtäviä, kuten tuo tokan jakson eka tehtävä, jossa tehdään parina. Sellaiset kaikki tai ei mitään -tyyliset tehtävät ovat mälsempiä. Niitä tuppaa olemaan hollannin ja belgiankin versioissa aina vaan enemmän.

Tokan jakson tokassa tehtävässä olisi ollut jopa järkytys, jos olisivat saaneet rahaa pottiin. Kolmen jokerin ottaja saa kolmen jokerin lisäksi ainakin jonkun hieman epäilemään itseään, joten ehdottomasti pelaajan kannattaa ne kolme sieltä poistaa. Ja toki se on kelpo vaihtoehto myös myyrälle varmistaa, ettei rahaa pottiin tule. Ihmettelen, miksi alkuun lähetettiin niitä luotettavia.

Aaronilla oli ihan kilpailijan valinnat siinä ekassa tehtävässä. Sanoi epäilevänsä Viiviä ja Maria. Toisen jätti aluksi tehtävästä pois ja toisen pari halusi olla itse. En usko, että myyrä olisi jättänyt Viiviä alkuun pois ja ottanut sitten tuomaan tuplapalloja. Aaron todisti kyllä jo ekassa jaksossa ettei ole myyrä.

Kahdessa ekassa jaksossa on ollut oikeastaan vain yksi tehtävä, josta myyräilyä voi koittaa bongata. Edelleen väitän, että myyrä halusi ekassa tehtävässä kaikki salkut rantaan. Eihän kukaan immuniteettinsa veteen jättänyt äänestäisi, että vaihdetaan rahat pois ja äänestyksen piti kuitenkin olla yksimielinen. Tietokilpailulla ja jokeritehtävälläkään ei ollut mitään annettavaa myyrän tunnistukseen. Köysihommasta voi ainoastaan spekuloida mahdollisia myyräilyjä.

Kiva niinkin, ettei ole alusta asti kaikki selvää.

Vierailija
118/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi tai Henny on Myyrä. Marin listallahan oli pelkkiä miehiä, vaikka Tomas onkin epäilyttävä, mutta ehkä on vaan itsekäs ja flegmaattinen. Robert ei ainakaan. Tämähän on hänen eka tosi-tvnsä. 

Vierailija
119/3590 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta naiskilpailijat tiesivät, että joku mies ottaa kuitenkin ne 3 jokeria, niin miksei voitu sopia, että ensimmäinen kilpailija ottaa itse ne kolme jokeria ja jakaa ne vaikka halutessaan kahdelle muulle naiselle. Kukaan muu ei olisi saanut mitään. 

Vierailija
120/3590 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kääntänyt takkini ekasta jaksosta ja uskon, että Ina on myyrä. Myyrä tiesi, että lopuksi on mahis vaihtaa rahat immuniteettiin, joten hänen etunsa oli hakea kaikki salkut. Ja samalla kerätä uskottavuutta. Samoin tietovisassa saattoi hyvin kerätä rahaa ja luottoa, kun uskoi porukan vaihtavan rahat pois. Köysitehtävässä yritti tulla valituksi tuplapisteosuuteen (kammo ->pois, ennenkin selättänyt ->mukaan).

Kari ja Aaron molemmat on olleet vähän kuin Olli viime vuonna, jotain myyrämäistä mutta sen verran avoimesti että en usko. Heitä ei vaan haittaa kerätä epäilyjä. Henny ja Tomas voisi olla, Viivi ja Juno on jääneet ihan vieraiksi, Arjaan ja Robertiin en usko. Saa nähdä mihin kausi ja ajatukset kehittyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi