Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät uskalla liikkua enää kaikilla alueilla Helsingissä?

Vierailija
15.08.2024 |

Minä en, ja pakko se on saada sanoa ääneen. Mitä/millä alueilla pelkäät liikkua tai et mene lainkaan?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-u-m-a-t naiset saavat liikkua rauhassa.

Kauniit eivät.

Miksi m-a-m-u-j-e-n puolustajanaiset on aina niitä r-u-m-i-a? :)))

Oikeesti, oletteko koskaan nähneet kauniiden naisten puolustelevan niitä missään? :D

Vierailija
82/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma nuorukainen otti yöaikaan minun puhelimen. Hyvä etten saanut puukosta.

Tämä tapahtui missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä joitakin alueilta missä on hyvä olla varuillaan ja välttää myöhään liikkumista. Kallio omalla kokemuksella ehkä pahin, todella paljon huumeporukkaa tai muuten sekavia ja huonosti voivia ihmisiä. Helsinginkatu olikin jo mainittu.

Päärautatieaseman seutu toinen missä sattuu ja tapahtuu usein, siellä onneksi hyvin vartijoita ja poliiseja tuomassa turvaa levottomina aikoina. Kontulan ostari ja Itäkeskus kanssa joskus aikamoisia..

Mielipide perustuu todella päihtyneiden ihmisten runsauteen, nähtyihin tappeluihin ja takaa-ajoihin, yhteen partsilta hyppäämiseen. Ja onhan nuo alueet tuon väen saastuttamia, tumppeja, roskaa ja töhryjä täynnä. Myös aivan kusta ja baskaa, rautiksella osa lorottaa hissiinkin ja haju on sen mukainen..

Vierailija
84/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöaikaan en liiku enää yksin missään. Tiedätte varmaan syynkin. Moneen kertaan jo mainittu. En usko, että avaimien heiluttelu auttaisi. 

Eikö avaimien heiluttelu ole aika hölmö neuvo? Itse pelkään avaimieni hukkaamista ja voisin vahingossa pudottaa ne tai jättää vetoketjuttomaan taskuun. Tai joku voisi ilkivallan nimisää napata ne kädestä.

Vierailija
85/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokentältä kun hyppää junaan ja joutuu vaihtamaan Tikkurilassa itä-suomen junaan niin karmea paikka Tikkurilan asema.

Joo-o. Kannattaa pysyä siellä Itä-Suomessa. Varsinkin, kun kumpikaan lentokenttä tai Tikkurila eivät ole Helsinkiä...

Vierailija
86/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareiden "kansoittamilla" alueilla.

1918 - puhdistus olisi jälleen tervetullut Suomeen.

Vierailija
87/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan syrjäisillä kaduilla ja puistoissa ei kantsi liikkua yksin illalla tai yöllä.

Vierailija
88/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltaisi mennä helsinkiin ollenkaan, en löytäisi enää ulos sieltä kun on niin sekava paikka.

Sekava Helsinki on käytännössä pari pääväylää ja rinnakkaisia katuja. Ihan tuppukylä. Jos sen kokee sekavaksi niin on joko suuntavaistossa jotain pielessä tai muutoin todellinen metsäläinen. 

Vierailija
89/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää liikkua Mannerheimintiellä. Koko ajan saa pelätä, että auton ripustukset sanoo poks. 

Vierailija
90/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos jossain on levotonta, niin lähiöpubien ympäristössä. Mutta ei niissäkään yleensä ohikulkijoille mitään tehdä/puhuta/kiinnitetä huomiota edes. 

Narkkareita tai kerjääjiä voi olla missä vain. 

Ohikulkijana en siis lähtökohtaisesti pelkää missään.

Vierailija
91/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Helsingissä ja istuimme Esplanadin puistossa ystäväni kanssa. Helsingissä asuva ystäväni ahdistui lähellä pyörivistä addikteista. Tämä siis keskipäivän aikaan.

Vierailija
92/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, blondi, isorintainen ja pyöreäpeppuinen kolmekymppinen nainen, enkä voi enää liikkua missään päin pääkaupunkiseutua ilman että miehet tulevat juttelemaan, ottavat salaa kuvia edestä ja takaapäin (peilien ja ikkunoiden kautta näkee, huom!), yrittävät hivuttautua lähelle ja kosketella.

Eräälle huusin että F *** off kun k o u ra i si  minua, niin yritti t ö n ä istä minut seinään!

Kun kerroin tuosta tapaukseta työpaikalla niin s u va it s ev a is et rouvat alkoivat moittia minua että miksi minä meikkaan tai käytän tiukkaa paitaa vapaa-ajalla (vaikkei ollut, vaan takki päällä!) ja eräs sanoi että minun pitää ymmärtää noita kun ne on uskontojensa vankeja ja menevät sekaisin kun näkevät vaalean muodokkaan naisen! Ei juma!

Miten ja miksi tämän maan ihmiset on voitu aivopestä tuolla tavalla, ihan ä ä  li ötas oll e????

Ruotsissa oli samanlaista kun kävin siellä noin 6 v

Tuollainen mielikuvitusnainen kyllä kohtaa monta kertaa yössä raiskaajan ja monta muuta pelottavaa tyyppiä. Tosielämässä olet kuitenkin säälittävä incellrunkkari, joka laukeaa omille fantasianaisilleen, eikö vaan😂🤣😂

Vierailija
93/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, blondi, isorintainen ja pyöreäpeppuinen kolmekymppinen nainen, enkä voi enää liikkua missään päin pääkaupunkiseutua ilman että miehet tulevat juttelemaan, ottavat salaa kuvia edestä ja takaapäin (peilien ja ikkunoiden kautta näkee, huom!), yrittävät hivuttautua lähelle ja kosketella.

Eräälle huusin että F *** off kun k o u ra i si  minua, niin yritti t ö n ä istä minut seinään!

Kun kerroin tuosta tapaukseta työpaikalla niin s u va it s ev a is et rouvat alkoivat moittia minua että miksi minä meikkaan tai käytän tiukkaa paitaa vapaa-ajalla (vaikkei ollut, vaan takki päällä!) ja eräs sanoi että minun pitää ymmärtää noita kun ne on uskontojensa vankeja ja menevät sekaisin kun näkevät vaalean muodokkaan naisen! Ei juma!

Miten ja miksi tämän maan ihmiset on voitu aivopestä tuolla tavalla, ihan ä ä  li ötas oll e????

R

Nauroin kanssa, että aivan selvästi oli miehen tai pojan käsialaa koko tuotos.

Vierailija
94/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

somaliculturi

Vierailija
95/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui missä?

Vantaa 

Vierailija
96/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulosaaren itäinen puoli ei kyllä houkuttele pimeän aikaan. Eikä kyllä Mellunmäki tai Kannelmäkikään. No eipä kyllä ole asiakaan noille roska-alueille.

Vierailija
97/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisaniemen puisto. En halua sinne päivällä, illalla/yöllä ei tulisi mieleenkään.  Steissi myös. Siellä on humalaisia ja nistejä pummimassa tupakkaa,kun ilmoitat että et polta, alkavat uhoamaan ja käyttäytyvät uhkaavasti. 

Itäkeskus on pelottava myös.

Vierailija
98/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en uskalla käydä enää lenkkipoluilla kesän tapahtumien jälkeen.

Vierailija
99/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulosaaren itäinen puoli ei kyllä houkuttele pimeän aikaan. Eikä kyllä Mellunmäki tai Kannelmäkikään. No eipä kyllä ole asiakaan noille roska-alueille.

Mitä pelättävää Kulosaaren lähetystöalueella on?

Kannattaa joskus ihan rohkeasti käydä jossain, mikä tuntuu itselle pelottavalta, esimerkiksi Mellunmäki on ihan kuollutta, varsinkin nyt kun Metro ei kulje sinne. Yöbussilla joku saattaa iltavuorosta tai kavereiden luota tulla kotiin.

Vierailija
100/102 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoma nimimerkkien takaa ketkä ovat rumempia ja ketkä kauniimpia yksilöitä, sillä onhan se nähty miten kauniit saavat enemmän huomiota, epähaluttuakin sellaista. Olen ihan tarkkailemalla julkislla paikoilla nähnyt miten uudisasukkaan saavat apinamaisia kohtauksia nähdessään kauniita melkeimpa lapsia vielä olevia ihmisiä. Joku kirjoittikin miten ulkonäkö ja vanhyys varmaan suojaavat, ja se on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän