Muita jotka eivät uskalla liikkua enää kaikilla alueilla Helsingissä?
Minä en, ja pakko se on saada sanoa ääneen. Mitä/millä alueilla pelkäät liikkua tai et mene lainkaan?
Kommentit (102)
Missähän nämä paikat ovat. Vantaalla pari rauhatonta mut ainoat kerrat kun ahdistanut on suomalaiset juopot ja nistit.
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskusta välttelen iltaiseen ja öiseen aikaan.
Helsingin kallion alueella en suosittele kenenkään liikkuvan yöllä. Mieheni pahoinpideltiin Helsinginkadulla lähes kuoliaaksi. Onneksi selvisi hengissä. Aivoverenvuoto.
Itiksessä on ihan kuollutta öisin. Mistä nämä pelotilat kumpuaa jossette siellä edes käy yöaikaan mistä "tieto" tulee.
Välttelen paikkoja, joissa on ma mu ja. Olen kyllästynyt heidän huuteluun, lähentelyyn ja siihen, että luulevat saavansa multa sek*iä rahaa vastaan. Heistä huomaa, että pitävät naisia alempiarvoisina. Hermot menee.
AP ei asu Helsingissä, hyvä jos on edes käynyt täällä.
Ei minulla ole ollut ongelmia liikkua Helsingissä, missä tahansa tai mihin aikaan tahansa. Postinumeroni on 00150.
Näitä pelotteluviestejä kirjoittelee maalaisjuntit jotka käyneet pks joskus 90 luvulla kerran. Toistetaan toistensa valheita.
Tampereella. Mutta liikun silti tällä alueella koska on pakko kävellä, en voi olla sisällä koko aikaa. Riippuu mitä porukkaa liikkeellä tai osuu kohdalle. Liikaa liikennettä ja menijöitä suhteessa pinta-alaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kallion alueella en suosittele kenenkään liikkuvan yöllä. Mieheni pahoinpideltiin Helsinginkadulla lähes kuoliaaksi. Onneksi selvisi hengissä. Aivoverenvuoto.
Itiksessä on ihan kuollutta öisin. Mistä nämä pelotilat kumpuaa jossette siellä edes käy yöaikaan mistä "tieto" tulee.
Olen käynyt siellä yöllä eikä todellakaan ollut kuollutta. M a m u j a siellä sun täällä. Rauhassa ei saanut olla, vaan änkesivät juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden äänestäjien asuinalueella en haluaisu liikkua, koska inhoan rumia ja tyhmiä ihmisiä. Sellaiset paikat on kivoja, joissa on paljon kauniita m a a h a n muuttajanaisia. M 183/100 en pelkää mitään. Muistakaa että naiset ovat tämän halunneet tapahtuvan omalla äänestyskäyttäytymisellään.
Minä en kai ole nainen, vaikka olen synnyttänyt neljä lasta?
Juuri lasteni vuoksi olen äänestänyt muita kuin vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen paikkoja, joissa on ma mu ja. Olen kyllästynyt heidän huuteluun, lähentelyyn ja siihen, että luulevat saavansa multa sek*iä rahaa vastaan. Heistä huomaa, että pitävät naisia alempiarvoisina. Hermot menee.
No onneks sinusta ei huomaa vastaavaa että pidät kaikkia ma muja alempiarvoisena. Sulle kukaan edes huutele ku unissas.
Keväisin pelkään rakennusten katoilta tippuvaa jäätä ja siksi en uskalla aina liikkua kaduilla. Muuten ei ole mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt siellä yöllä eikä todellakaan ollut kuollutta. M a m u j a siellä sun täällä. Rauhassa ei saanut olla, vaan änkesivät juttelemaan.
Se on niin pieni asuinalue, että eihän siellä ole kuin muutama talo lähinnä yhden kadun varrella. Ystäväni asuu siellä, ja hänen talossaan kaikki kyllä kuulemma taitavat nukkua öisin, ei näy pihalla liikettä, kun aamulla pitää mennä töihin.
Olen syntyperäinen helsinkiläinen ja en enää halua liikkua juuri missään, en täälläkään missä nyt asun. Eilen ajoin paikallisjunalla Tikkurilan suuntaan ja olin ihan kauhuissani siitä mitä näin. Sama koskee uusia aluieta Espoon suunnassa. Koko Helsingistä on tulossa yksi suuri ja yhtenäinen gettomaisema. Kaikkialla massoittain suuria asuin- ja tehdarakennuksia jotka ovat jo gettoja tai niistä tulee melko pian. Hirvittää. Niissä pienissä lokeroissa asuu sitten yksinäisiä ihmisiä ja monet entisestään köyhtyviä. En tiedä minne menisin. Haluaisin muuttaa jonnekin pienelle paikkakunnalle mutta sekin on vaikeaa kun ei ole mitään sukuyhteyttä mihinkään eikä enää autoakaan käytössä. Eli hirveäksi on homma mennyt.
Vaaliuurnilla taas äänestätte vihervasemmistolaisia, vaikka ette uskalla kulkea omassa kaupungissanne!
-Todella älyvapaiata nämä Snadilaiset.
PS Eikä ole Stadi, vaan Snadi, alle miljoonan kaupunki.
Välttelen Integraalipolkua Kumpulassa varsinkin talvella sekä viheralueita yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäällä pahoinpideltiin nuori mies keskellä päivää kadulla. Vietiin ambulanssilla sairaalaan teho-osastolle.
Muuta johonkin Turun lähellä olevaan rauhallisempaan paikkaan, esim. Naantali :) bussit kulkee 10 min välein
Koskaan ei ole ollut sellaista aikaa, että olisin uskaltanut liikkua Helsingissä kaikilla alueilla. Esimerkiksi kaikenlaisia puistikoita, alikulkuja, juna-asemia yms. öisin olen vältellyt niin kauan, kun olen yksin saanut liikkua.
Nykyään en mielelläni liiku edes päiväsaikaan monillakaan alueilla, mutta isoin syy on kyllä ne ihan meidän kotoisat addiktit jotka melskaa esim. Malmilla, Kantussa, Itäkeskuksessa jne. Varsinkin tuo Malmin aseman seutu on mun näkövinkkelistä pk-seudun pahimpia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntyperäinen helsinkiläinen ja en enää halua liikkua juuri missään, en täälläkään missä nyt asun. Eilen ajoin paikallisjunalla Tikkurilan suuntaan ja olin ihan kauhuissani siitä mitä näin. Sama koskee uusia aluieta Espoon suunnassa. Koko Helsingistä on tulossa yksi suuri ja yhtenäinen gettomaisema. Kaikkialla massoittain suuria asuin- ja tehdarakennuksia jotka ovat jo gettoja tai niistä tulee melko pian. Hirvittää. Niissä pienissä lokeroissa asuu sitten yksinäisiä ihmisiä ja monet entisestään köyhtyviä. En tiedä minne menisin. Haluaisin muuttaa jonnekin pienelle paikkakunnalle mutta sekin on vaikeaa kun ei ole mitään sukuyhteyttä mihinkään eikä enää autoakaan käytössä. Eli hirveäksi on homma mennyt.
En tiedä, olitko menossa Tikkurilaan, vaan pelkästään siihen suuntaan.
Joka tapauksessa, muutama tuttu on muuttanut Helsinkiin Tikkurilasta. Kauppakeskus aseman vieressä on kuulemma nykyään hyvin pelottava paikka. Juna-asemasta puhumattakaan. Syytä en tietenkään voi tässä sanoa, mutta ymmärtänet yskän.
Vierailija kirjoitti:
Vaaliuurnilla taas äänestätte vihervasemmistolaisia, vaikka ette uskalla kulkea omassa kaupungissanne!
-Todella älyvapaiata nämä Snadilaiset.
PS Eikä ole Stadi, vaan Snadi, alle miljoonan kaupunki.
Siis vauvapalstalaiset Pihtiputaalta eivät uskalla.