90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä siitä Manonin paniikkikohtauksesta siellä kivikadulla; aivan kuin häntä olisi itseäkin alkanut naurattaa jossain vaiheessa, mietin että onko koko kohtaus teeskenneltyä?? Kaksi kilometriä ei tosiaan ole matka eikä mikään, varmaan Ranskassakin saa lastenrattaat mahtumaan bussiin. Ja eikö se pikkupoika olisi voinut kävellä vähän matkaa ylämäkeen ihan itse, olisi ollut kevyempää lykkiä niitä rattaita. Eikös tuon ikäiset muutenkin kirmaile ympäriinsä omilla pikku jaloillaan?
2 km menisi pyörällä tai kävellen hetkessä..
2-vuotiaat voi olla kovia kävelemään, muttei tuota matkaa jaksa kävellä. Siksi rattaat tai polkupyörä voisi toimia. Tai edes se linja-auto! Mutta kun ei, niin ei!
No en kyllä tarkoittanut että 2-vuotias kävelisi sitä 2km matkaa 🤭 vaan siinä ylämäessä missä Manonin voimat olivat koetuksella, kun se paniikkikohtauskin tuli, rattaita kivikadulla työntäessä. Olisi ollut kevyempi työntää ylämäkee kun tenava olisi kävellyt vaikka 100m rattaiden vieressä.
2 km menisi pyörällä tai kävellen hetkessä..
2-vuotiaat voi olla kovia kävelemään, muttei tuota matkaa jaksa kävellä. Siksi rattaat tai polkupyörä voisi toimia. Tai edes se linja-auto! Mutta kun ei, niin ei!