90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (902)
Nyt vielä vähän vanhan kertausta, kyllästyneet voi hypätä tämän vuodatuksen yli 😉
Sain vasta nyt boxilta katsottua sen Darceyn ja Jessen tarinan. Tuli suorastaan paha mieli kun katsoo tänä päivänä miten Darcey on tuhonnut kaiken aidon ja kauniin itsessään 😥
Se muutos alkoi mun mielestä sen Amsterdamin reissun jälkeen kun Jessen isäpuoli tokaisi, että Darcey ei ole samassa sarjassa Jessen kanssa.
Oli kyllä jo tuolloin nähtävissä se Darceyn hinku saada sormus ja kosinta, mikä osaltaan sabotoi suhteen. Eihän nyt parikymppinen kaveri tahdo alkaa isäksi teinitytöille. Vikansa oli Jessessäkin, osoittautui itseään täynnä olevaksi ällötykseksi silloin kun alkoi olla Jenniferin kanssa. Siinä todella kaksi itserakasta kusipäätä oli kuin vakka ja kansi! Ansaitsivat toisensa!
Mutta takaisin Darceyn olemukseen. Vaatteet oli normaaleja, kivan näköisiä ja ennen kaikkea tissit eivät roikkuneet ulkona kaiken kansan töllisteltävänä. Pienemmät rinnatkin oli tietenkin, kun operaatiot vasta tulossa.
Ja piti oikein laskea Darceyn laukut, niin 6 viikon matkalle Amsterdamiin mukana oli 2 matkalaukkua ja yksi käsimatkatavara! 😲🙂 Eli jossain kohdassa matkan varrella tuokin riistäytyi käsistä, kun nykyään pitää olla 6 matkalaukkua viikonloppu reissulle.
Tuossa edellisessä kommentissa mainittiin, että olisi kiva kuulla mikä on ollut keksittyä, mikä totta. Olisi kiva joskus saada myös rehellinen tilitys näiltä elämänsä ja ulkonäkönsä pilanneilta, että mikä siellä elämässä heilahti väärälle raitelle. Ei kyllä tule tapahtumaan, vaan saahan sitä toivoa. Surullinen tapaus Darcey ja siskonsa Stacey. Kummallakin oli mahdollisuus ihan hyvään, normaaliin elämään.
Kaipa sitä senverran kerrankin on tultava toimeen, yhdellä TellAll-jaksolla, ja onhan siinä jälkipyykissä yleensä ne kohokohdat kuitenkin sitten näytetty... ei tämä elämä tästä voi olla kiinni vaikka myönnän kyllä että harmitti kun huomasin...😅
Voi kun joskus tekisivät sellaisen TellAllin jossa jokainen pari saisi vuorollaan kertoa mikä kuvauksissa oli totta ja mikä käsikirjoitettua, ketkä parit olivat tosissaan, ketkä värvättyjä näyttelijöitä, ketkä ystävät aitoja ystäviä, ketkä TLC.n keksimiä. Ja kuka huijasi ja ketä. Tällä hetkellä kamppailen sen kanssa kumpi on suurempi huijari Lisa vai nigerian poika Daniel? Kumpikin kamalia tapauksia niin että tavallaan ansaitsevatkin toisensa. Kuitenkin se kohtaus siellä "kuninkaan " luona sai mut näkemään punaista. Jos se nyt siis edes oli totta. Hirveää ja nöyryyttävää kohtelua länsimaiselle naiselle. Ihan puistattaa ajatuskin että itse joutuisi tuollaiseen kuulusteluun. Onneksi en joudu.