90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1053)
Nyt vielä vähän vanhan kertausta, kyllästyneet voi hypätä tämän vuodatuksen yli 😉
Sain vasta nyt boxilta katsottua sen Darceyn ja Jessen tarinan. Tuli suorastaan paha mieli kun katsoo tänä päivänä miten Darcey on tuhonnut kaiken aidon ja kauniin itsessään 😥
Se muutos alkoi mun mielestä sen Amsterdamin reissun jälkeen kun Jessen isäpuoli tokaisi, että Darcey ei ole samassa sarjassa Jessen kanssa.
Oli kyllä jo tuolloin nähtävissä se Darceyn hinku saada sormus ja kosinta, mikä osaltaan sabotoi suhteen. Eihän nyt parikymppinen kaveri tahdo alkaa isäksi teinitytöille. Vikansa oli Jessessäkin, osoittautui itseään täynnä olevaksi ällötykseksi silloin kun alkoi olla Jenniferin kanssa. Siinä todella kaksi itserakasta kusipäätä oli kuin vakka ja kansi! Ansaitsivat toisensa!
Mutta takaisin Darceyn olemukseen. Vaatteet oli normaaleja, kivan näköisiä ja ennen kaikkea tissit eivät roikkuneet ulkona kaiken kansan töllisteltävänä. Pienemmät rinnatkin oli tietenkin, kun operaatiot vasta tulossa.
Ja piti oikein laskea Darceyn laukut, niin 6 viikon matkalle Amsterdamiin mukana oli 2 matkalaukkua ja yksi käsimatkatavara! 😲🙂 Eli jossain kohdassa matkan varrella tuokin riistäytyi käsistä, kun nykyään pitää olla 6 matkalaukkua viikonloppu reissulle.
Tuossa edellisessä kommentissa mainittiin, että olisi kiva kuulla mikä on ollut keksittyä, mikä totta. Olisi kiva joskus saada myös rehellinen tilitys näiltä elämänsä ja ulkonäkönsä pilanneilta, että mikä siellä elämässä heilahti väärälle raitelle. Ei kyllä tule tapahtumaan, vaan saahan sitä toivoa. Surullinen tapaus Darcey ja siskonsa Stacey. Kummallakin oli mahdollisuus ihan hyvään, normaaliin elämään.
Totta, Darcey ja Stacey olivat kauniita ennen. Those were the days...😐
Jatkan vielä siitä kuninkaasta; oli kyllä karmeaa slummialuetta missä tämä "vastaanotto" oli, olisin ollut kyllä vähän peloissani jos mua olisi tuonne viety. Ja ne jäätaväilmeiset lakeijat siinä vieressä, ei jestas. Muakin olisi naurattanut jos ei olisi niin raivostuttanut.
90d UK: mikä ihmeellinen cocis-seremonia kenialaisissa häissä!?😳 Taitaa cocis olla luxustuote tuolla? Pieni tietoisku tähän väliin; alkuperäisen cocispullon on muotoillut ruotsalainen lasimestari Alexander Samuelsson tiimeineen.
Michael on saanut eropaperit Angelasta! Eli on nyt vapaa mies elämään "amerikkalaista unelmaa". Millaista se nykyään sitten on, ei tiedä, vaan Angela on enää paha muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Michael on saanut eropaperit Angelasta! Eli on nyt vapaa mies elämään "amerikkalaista unelmaa". Millaista se nykyään sitten on, ei tiedä, vaan Angela on enää paha muisto vain.
Kerrankin juonipaljastuksissa on Juonipaljasuksia.
Kuka hullu tai va j a k k i pitää yllä tätä trolliketjua, kun tuolla on toinen varsinainen joka jatkoa 1-ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
No tää oli hyvä uutinen, kauanhan se Michael sai Angelaa kestääkin. En olisi kyllä ollut yhtään hämmästynyt siitäkään että olisi saanut lähtöpassit kotimaahansa tiukentuneen maahanmuuttopolitiikan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin juonipaljastuksissa on Juonipaljasuksia.
Kuka hullu tai va j a k k i pitää yllä tätä trolliketjua, kun tuolla on toinen varsinainen joka jatkoa 1-ketjuun?
Kaksi erilaista ketjua, kaksi erilaista sisältöä. Miksi tämä on niin iso ongelma sinulle? Miksi olet ottanut tämän ketjun ja tänne kirjoittavat hampaisiisi? Täällä ei kukaan trollaa mitään tai ketään, kirjoittajat kertovat mielipiteitään. Voitko ystävällisesti vastata miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Miksi tulet tänne nimittelemään kirjoittajia jotka ovat täällä rauhallisesti keskustelemassa?
Täällä taas. Ei näköjään osaa pysyä pois 😉 Löytyi tallenteista itse jakso siitä B90 kaudesta jossa Lisa tapasi sen "kuninkaan". Samaa mieltä, että länkkärinaiselle todella nöyryyttävä kohtaus. Itse olisin varmaan alkanut myös nauraa hysteerisesti! Koko tilaisuus oli niin absurdi 🤪 Tämän parin kohdalla on kyllä alkanut sen verran kiinnostaa, että pakko ottaa jälkkärin lisäksi myös jaksot tallennukseen. Siinä on kaksi niin pahaa huijaria huijaamassa toinen toistaan, että pakkohan se on nähdä miten tuo saaga päättyy 🙂
Emma vahanukke. En kestä sitä tekoitkua vääntävää barbia! Tuo "haluan vain rakkautta ja naimisiin" byhyy. Aivan sama laulu Darceylla. Minä vain niin haluan rakkautta ja ulvotaan päälle. Ei siinä olla edes etsimässä "sitä oikeaa" jonka kanssa voisi perustaa perheen! Nämä haluan vain rakkautta- tyypit ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen! Sama oli Gretan kanssa, Hänellehän piti olla koko ajan jännää tai ei kiinnosta.
Aito parisuhde tulee ajan kanssa. Ei epätoivoisesti etsimällä ja pakottamalla itsensä "rakastumaan" jokaiseen sopivaan ehdokkaaseen.
Forrest ja Sheena menee kelaten yli koska kun sai kuulla tarinan olevan ihan keksittyä, niin ei viitsi sitä edes seurata. Pitää myöhemmin tulla vielä kommentoimaan päiväkirjoja, nyt ei ehdi enempää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas. Ei näköjään osaa pysyä pois 😉 Löytyi tallenteista itse jakso siitä B90 kaudesta jossa Lisa tapasi sen "kuninkaan". Samaa mieltä, että länkkärinaiselle todella nöyryyttävä kohtaus. Itse olisin varmaan alkanut myös nauraa hysteerisesti! Koko tilaisuus oli niin absurdi 🤪 Tämän parin kohdalla on kyllä alkanut sen verran kiinnostaa, että pakko ottaa jälkkärin lisäksi myös jaksot tallennukseen. Siinä on kaksi niin pahaa huijaria huijaamassa toinen toistaan, että pakkohan se on nähdä miten tuo saaga päättyy 🙂
Emma vahanukke. En kestä sitä tekoitkua vääntävää barbia! Tuo "haluan vain rakkautta ja naimisiin" byhyy. Aivan sama laulu Darceylla. Minä vain niin haluan rakkautta ja ulvotaan päälle. Ei siinä olla edes etsimässä "sitä oikeaa" jonka kanssa voisi perustaa perheen! Nämä haluan vain rakkautta- tyypit ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen! Sama oli Gretan kanssa, Hänellehän piti olla koko ajan jännää tai ei kiinnosta.
Aito parisuhde tulee ajan kanssa. Ei epätoivoisesti etsimällä ja pakottamalla itsensä "rakastumaan" jokaiseen sopivaan ehdokkaaseen.
Forrest ja Sheena menee kelaten yli koska kun sai kuulla tarinan olevan ihan keksittyä, niin ei viitsi sitä edes seurata. Pitää myöhemmin tulla vielä kommentoimaan päiväkirjoja, nyt ei ehdi enempää.
Keksittyä kaikki, ärsyttää kun muka pari vuotta sitten uskoin johonkin "rakkauteen" näissä kuvottavissa asetelmissa.
Nyt tuottajat eivät saa enää normaaleja ihmisiä mukaan ja joutuvat hengen pitimiksi pyörittämään samoja nauhoja ja samoja näyttelijöitä.
Jatkuu päiväkirjoista.
Viime viikon jakso vasta katsottu ja tietenkin löytyi taas jotain mikä ärsytti 😉 Tämä väite, että parit kuvaavat itse kaiken materiaalin. No eivät kuvaa!
Kenny ja Armando kävelee selfiekepin kanssa ja kuvaa toki itseään, vaan kuka kuvasi heidät kuvaamassa itseään?
Toinen kohta oli sellainen, että kuva näyttää kun, en muista kuka se oli, kuvaa itseään, samalla näykyy kamera joka kuvaa itseään kuvaavaa henkilöä, mutta kuka kuvasi kamerat yksi ja kakasi kuvaamassa? Oikeinko pitäisi uskoa, että siellä asunnossa on viriteltynä kolme tai useampi kamera kuvaamaan yhtä kohtaa?
Pitääkö ne meitä ihan idiootteina? Miksei voi vaan sanoa, että päiväkirjat kuvataan skeleton crewn kanssa?!
Sitten vielä Rachel. Oli iso yllätys tämä avioeron juhliminen 😬 Mulla oli aina sellainen käsitys, että he rakastivat aidosti toisiaan ja vuosien varrella aina välillä katsoin netistä olisiko mitään mainintaa viisumiasiasta. Sitkeästi pysyivät yhdessä etäsuhteessa vuosia, johon itse en pystyisi. Siksi tämä eron juhliminen tuntui vähän oudolta.
Tämä varmasti jakaa ihmisten mielipiteet kahtia, mutta mun mielestä avioero on aina epäonnistuminen, jota ei ole syytä juhlia! Melkeinpä tulee ajatus, että se ero on ottanut liiankin kipeää ja sen takia laitetaan pystyyn esitys, että ei tunnu missään. Parempi olisi käsitellä asiaa vaikka ihan terapiassa, tai ystävien kanssa, vaan juhlat vasta eronnut- nauhan kanssa tuntuu kornilta 😒
Siinä on myös se pikku tyttö joka piti tätä miestä isänään. Ei tunnu reilulta lasta kohtaan, että yks kaks pitäisi alkaa juhlia sitä, että "isä" hävisi elämästä. Jäi ikävä fiilis tästä parista josta aikoinaan tykkäsin oikeasti 😕
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu päiväkirjoista.
Viime viikon jakso vasta katsottu ja tietenkin löytyi taas jotain mikä ärsytti 😉 Tämä väite, että parit kuvaavat itse kaiken materiaalin. No eivät kuvaa!
Kenny ja Armando kävelee selfiekepin kanssa ja kuvaa toki itseään, vaan kuka kuvasi heidät kuvaamassa itseään?
Toinen kohta oli sellainen, että kuva näyttää kun, en muista kuka se oli, kuvaa itseään, samalla näykyy kamera joka kuvaa itseään kuvaavaa henkilöä, mutta kuka kuvasi kamerat yksi ja kakasi kuvaamassa? Oikeinko pitäisi uskoa, että siellä asunnossa on viriteltynä kolme tai useampi kamera kuvaamaan yhtä kohtaa?
Pitääkö ne meitä ihan idiootteina? Miksei voi vaan sanoa, että päiväkirjat kuvataan skeleton crewn kanssa?!
Sitten vielä Rachel. Oli iso yllätys tämä avioeron juhliminen 😬 Mulla oli aina sellainen käsitys, että he rakastivat aidosti toisiaan ja vuosien varrella aina välillä katsoin netistä olisiko mitään mainintaa viisumiasiasta. Sitkeästi pysyivät yhdessä etäsuhteessa vuosia, johon itse en pystyisi. Siksi tämä eron juhliminen tuntui vähän oudolta.
Tämä varmasti jakaa ihmisten mielipiteet kahtia, mutta mun mielestä avioero on aina epäonnistuminen, jota ei ole syytä juhlia! Melkeinpä tulee ajatus, että se ero on ottanut liiankin kipeää ja sen takia laitetaan pystyyn esitys, että ei tunnu missään. Parempi olisi käsitellä asiaa vaikka ihan terapiassa, tai ystävien kanssa, vaan juhlat vasta eronnut- nauhan kanssa tuntuu kornilta 😒
Siinä on myös se pikku tyttö joka piti tätä miestä isänään. Ei tunnu reilulta lasta kohtaan, että yks kaks pitäisi alkaa juhlia sitä, että "isä" hävisi elämästä. Jäi ikävä fiilis tästä parista josta aikoinaan tykkäsin oikeasti 😕
Mieshän oli töllykkä. Ulkoillessa kylmässä säässä, lapsi puolipukeissa ilman käsineitä. Aukuisilla kunnon varusteet.
Darcey ja Stacey olivat kauniita ennen. Those were the days...😐
Tähän sopii hyvin Dolly Partonin lanseeraama lause: "Vaatii paljon rahaa näyttää noin halvalta" Kaksoset kun tänä päivänä näyttävät halvoilta lortoilta 😕
Hahaa, sainkin eilen katsottua Ensitapaamisen "suorana", mainoksineen päivineen (ja niitähän riittää!!!). Muutamia mieleen jääneitä huomioita:
Elise lähtee Australiaan mukanaan 320kg tavaraa + käsimatkatavarat. Vaatteet ovat kuitenkin tyyliin huivi kiedottuna rintojen ympärille ja joku niukka alaosa jotka ei paljon paina kun kangasta ei ole nimeksikään. Ehkä laukussa on sitten kenkiä, käsilaukkuja vai mitä? Muuten, en ole tainnut koskaan nähdä Eliseä missään peittävissä vaatteissa esim. joku takki päällä tai normaaleissa pitkissä housuissa, mahtaako edes omistaa sellaisia? Joshuasta 🚩🚩🚩, kuka lähes nelikymppinen mällää työnantajansa veneen, ei kiesus!!? Noille ausseille taitaa viina maistua, joskus katsoin niiden ohjelmaa jossa 4 ventovierasta laittaa illallisen ja sitten valitaan voittaja. Pääasiassa tuossakin ohjelmassa (jonka nimi ei tule mieleen, joku Illallinen neljälle tai vastaavaa) keskityttiin juomiin ja loppuillasta kaikki olivat kuin ellun kanat. Ja kundi on koditon, asuu jonkun nurkissa ---> Ei jatkoon!
Forrestin äiti voisi vähän miettiä mitä suustaan päästää. Poika on aikuinen ja löytänyt toisen aikuisen, vaikkakin vähän yliherkän, antaisi heidän seistä omilla jaloillaan ja tehdä omat virheensä, siinähän sitä elämää oppii. Neuvoja voi antaa mutta jotain rajaa. Toisia pitää myös kunnioittaa.
Ja Trish, jätä se idiootti! Ei se Amerikka niin ihana paikka ole että sinne pääsyn takia pitää jättää kaikki muut unelmat. En nyt muista mistä tuo Rick oli kotoisin mutta parhaassa tapauksessa joudut jonnekin keskelle metsää tai lantakaupunkiin, kaikki eivät asu Miami Beachillä!
Siis Elisellä 3 kertaa 20kg tavaraa, palsta näköjään poisti välistä kertomerkin eli käyttämäni x-kirjaimen...
Jatkuu vielä... Lisan tarina Nigeriassa muuttuu vaan omituisemmaksi ja omituisemmaksi. Melkein jo toivon että toi sängyn sotkeminen ei olisi totta, itse varmaan kuolisin häpeästä tuollaisessa tilanteessa. No, vatsataudissa voi tietysti sattua kaikenlaista mutta että lähtee sitten heti jonnekin keittokurssille, hyh hyh. Jos ukko haluaa jenkkeihin niin opetelkoon syömään jenkkiruokaa tai opettelisi sitten ITSE laittamaan omia perinneruokiaan siellä ulkomailla. Saako tuollaisia raaka-aineitakaan / mausteita joka paikasta? Jos itse muuttaisin ulkomaille ei kyllä tulisi mieleenkään ulkomaiselta puolisolta vaatia karjalanpiirakoita, -paistia tai vaikkapa mämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä vähän vanhan kertausta, kyllästyneet voi hypätä tämän vuodatuksen yli 😉
Sain vasta nyt boxilta katsottua sen Darceyn ja Jessen tarinan. Tuli suorastaan paha mieli kun katsoo tänä päivänä miten Darcey on tuhonnut kaiken aidon ja kauniin itsessään 😥
Se muutos alkoi mun mielestä sen Amsterdamin reissun jälkeen kun Jessen isäpuoli tokaisi, että Darcey ei ole samassa sarjassa Jessen kanssa.
Oli kyllä jo tuolloin nähtävissä se Darceyn hinku saada sormus ja kosinta, mikä osaltaan sabotoi suhteen. Eihän nyt parikymppinen kaveri tahdo alkaa isäksi teinitytöille. Vikansa oli Jessessäkin, osoittautui itseään täynnä olevaksi ällötykseksi silloin kun alkoi olla Jenniferin kanssa. Siinä todella kaksi itserakasta kusipäätä oli kuin vakka ja kansi! Ansaitsivat toisensa!
Mutta takaisin Darceyn olemukseen. Vaatteet oli normaaleja, kivan näköisiä ja ennen kaikkea tissit eivät roikkuneet ulkona kaiken kansan töllisteltävänä. Pienemmät rinnatkin oli tietenkin, kun operaatiot vasta tulossa.
Ja piti oikein laskea Darceyn laukut, niin 6 viikon matkalle Amsterdamiin mukana oli 2 matkalaukkua ja yksi käsimatkatavara! 😲🙂 Eli jossain kohdassa matkan varrella tuokin riistäytyi käsistä, kun nykyään pitää olla 6 matkalaukkua viikonloppu reissulle.
Tuossa edellisessä kommentissa mainittiin, että olisi kiva kuulla mikä on ollut keksittyä, mikä totta. Olisi kiva joskus saada myös rehellinen tilitys näiltä elämänsä ja ulkonäkönsä pilanneilta, että mikä siellä elämässä heilahti väärälle raitelle. Ei kyllä tule tapahtumaan, vaan saahan sitä toivoa. Surullinen tapaus Darcey ja siskonsa Stacey. Kummallakin oli mahdollisuus ihan hyvään, normaaliin elämään.
Kaksosten ja Sofien kohdalla huomaa, että inhoavat syntyperäänsä ja tahtovat siitä ulos keinolla millä hyvänsä.
Mustaa ei saa millään valkoiseksi, se pitäisi vain hyväksyä.
Ja vielä jatkuu..
Miten onkin Belize pieni maa? Spring-tädin ystävän ystävällä salasuhde Stigin kanssa? 😅 Jotenkin näytti siltä että Coninthin pokka olisi pettänyt tuossa kohtaa, juuri ennen kuin soitti ystävälleen.. Vai oliko ilme vahingoniloa? Juu, näissä tarinoissa täytyy aina muistaa suodattaa osa pois.
Tosiaan, Elisellä aina joku riepu tissien päällä ja pakkomielle esitellä luisevaa vartaloaan. Olipas se, kun raahasivat ystävänsä kanssa pakkaaseja rapussa. Ajattelin että kai tuo vaatteet vaihtaa lentokentälle mennessä, mutta vielä mitä, lähtee melkein alusvaatteissa! Tekee pahaa katsoa noin laihaa ihmistä.
"Melkeinpä tulee ajatus, että se ero on ottanut liiankin kipeää ja sen takia laitetaan pystyyn esitys, että ei tunnu missään"
No tältähän se näytti. Ja sain kuvan että uskoi jotain tuttuaan ja katkaissut välit noin vain mieheen. Ghostaus ja sillä selvä. Liekö ei vaan jaksanut etäsuhdetta ja tämä pettämistarina oli hyvä päätös heidän jutulleen. Selviää itse "erosankarina" joka jaksaa iloita kaikesta saamastaan vääryydestä huolimatta. Eiköhän oikeasti itke tyynyynsä kun ei voinut muuttaa miehen luokse eikä mies Amerikkaan. Jotain mätää tossa tarinassa on, olisi kiva nähdä päiväkirjoissa miehen versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttileili noita Darceyn tissejä!
Silikonit eivät ole mitkään tissit ;))
Minulle tulee noista mieleen pullataikina, joka on sullottu pieniin liiveihin.
Kaipa sitä senverran kerrankin on tultava toimeen, yhdellä TellAll-jaksolla, ja onhan siinä jälkipyykissä yleensä ne kohokohdat kuitenkin sitten näytetty... ei tämä elämä tästä voi olla kiinni vaikka myönnän kyllä että harmitti kun huomasin...😅
Voi kun joskus tekisivät sellaisen TellAllin jossa jokainen pari saisi vuorollaan kertoa mikä kuvauksissa oli totta ja mikä käsikirjoitettua, ketkä parit olivat tosissaan, ketkä värvättyjä näyttelijöitä, ketkä ystävät aitoja ystäviä, ketkä TLC.n keksimiä. Ja kuka huijasi ja ketä. Tällä hetkellä kamppailen sen kanssa kumpi on suurempi huijari Lisa vai nigerian poika Daniel? Kumpikin kamalia tapauksia niin että tavallaan ansaitsevatkin toisensa. Kuitenkin se kohtaus siellä "kuninkaan " luona sai mut näkemään punaista. Jos se nyt siis edes oli totta. Hirveää ja nöyryyttävää kohtelua länsimaiselle naiselle. Ihan puistattaa ajatuskin että itse joutuisi tuollaiseen kuulusteluun. Onneksi en joudu.