90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (882)
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Nuorgam.
Jaa, taitaa olla perjantai fiilis?
Olen huomannut ihan saman asian!
Negatiivinen asenne. Alapeukut! Kuulitko!
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Pysy luottavaisena kaikesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Jasmine on nykyisin uudelleen yhdessä Matt'n kanssa. Matt osti talon, jota nyt laittelee ulkoa kuntoon.
Ainakin jos on uskominen Instagramin "jasminepanama"= Jasminen instaa tai Matt'n "Matt Branistareanu" instaa.
Asiallista keskustelua ja vastauksia on melko mahdoton löytää.
Yleinen mielipide kun ei ole niitä vastaan, vaikka kovasti muuta toivotte.
Sain just katsottua HNA.n TellAll ekan jakson joka multa jäi matkan takia katsomatta, kakkos- ja kolmasosan olen nähnyt, nelonen vielä odottaa.
Huh, olipa aloitus. Nauratti kun Jasmine tuli taloon ja sanoi että hän on niin muuttunut, aivan eri ihminen kuin ennen, Gino ei varmaan usko jne. muuta, joka sitten osoittautui ihan bullshitiksi heti kun pääsi Ginon kanssa juttusille. En tykkää Ginostakaan yhtään mutta tämä nainenhan on aivan raivohullu (paino sanalla raivo!!!), huutaa, rääkyy ja manipuloi minkä ehtii. Ja vielä riisui housunsa joita hinkkasi Ginon laukkuun ja kaatoi jopa drinkkinsä sinne!😬🙄 Saisi kasvaa jo aikuiseksi, keski-ikäinen nainen käyttäytyy kuin teini!
Ja Andrei, ei mitään tilannetajua, yritti saada Jovin uudestaan kaverikseen mutta yllätys yllätys toisinhan siinä sitten kävi. Omasta mielestään Andrei ei varmaan ikinä näe omissa toimissaan (tai vaimonsa) mitään vikaa. Ja heti ollaan uhoamassa tappelulla, niinkuin turpaan veto ratkaisisi jotain. Ja Lissun ilme kun Kara sanoi ettei voisi olla Andrein tapaisen miehen kanssa koska on niin epäkunnioittava. Lissuhan ilmeisesti odotti kehuja kun kysyi Karalta että mitä mieltä olet miehestäni. Ja se että joku on itä-eurooppalainen ei todellakaan anna kellekään oikeuksia käyttäytyä miten lystää...😡
Jatkuu...
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Ei taida noilla peitto heilua?! :)
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku huulitäytetyn silikoninaisen mielenpahoitus.
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
Ei ole huono. Mut melkein surkea.
Tulet pettymään myöhemmin ja pahasti jos luulet olevasi kaikkia suurempi sekä vahvempi! Strong!!!!