Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKA NUKUTTAA VAUVAN ULKONA?? pakkasta -17! äkkiä!

Vierailija
07.02.2007 |

vokiko 7kk vauvan laittaa vielä ulos???

kiitti!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaisissa vaunuissa!!!! Tee mulle sellainen vaunu johon mahtuisin ja tulee hoitamaan kotiani sillä välin kun mä lepäilen!

Vierailija
2/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykätä ny lapset ulos nukkumaan??? Menkää itte samalla sit lykkimään niitä vaunuja tonne!!!!

Miettikää vähä millasta on pakkasilmaa pienen lapsen hengittää!!!!

SAATANAN HULLUT!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkasta -20, hui kauhistus... Eilen se kokeiltiin jo nukuttaa sisälle tuloksetta!

Lämmintä päälle ja pari peittoa vaunuihin niin aivan hyvä on nukkua!

Vierailija
4/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoin vauvan vaunuihin ja rengassuojat renkaisiin. Pimeässä huoneessa vauva nukahti pian. Vauvan posket voivat jäätyä ja se voi aiheuttaa pysyviä vaurioita. Vauva ei saisi nyt olla ulkona tuntitolkulla!

Vierailija
5/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaunuissa on harso/viltti suuaukon edessä, niin vauvan ei tarvii hengitellä edes pakkasilmaa, vaikka ulkona tuivertais kuinka...

Vierailija
6/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kyllä, pystyn itsekin ulkoilemaan -30:ssa, jos pukeudun sen mukaan

B) Vauva puetaan ja peitellään vaunuun sellaiseksi paketiksi, ettei sitä voi edes verrata aikuisen ihmisen ulkopukeutumiseen

C) Moralisoikaa te siellä ihan rauhassa, täällä on vauvat vuosituhansia viettäneet tulipalopakkasilla ja hengissä ollaan, eikä edes sen sairaampina kuin etelän eläjät

Vierailija
7/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte hassuja. Eihän siellä vaunuissa ole -30 pakkasta! Meidän vauva heräsi eilen kahden tunnin unilta (-33 pakkasta) ja vaunuissa oli lämmintä +13 astetta. Tosi vaarallista, ei varmaan kehä kolmosen sisäpuolella elävät lapset kestä sitä ja keuhkotkin menee iiiihaaaan pilalle ;) Minä en ainakaan jaksa kuunnella kitinää aamusta iltaan sen takia, kun vauva ei nuku sisällä. Niin ja huonot päiväunet tietää huonoja yöunia.

Meillä on vauvalla vielä kierrätysvaatteet, eikä niitä upouusia reimatecceja ja ruskovillan vermeitä ja hyvin tarkenee ;)

Vierailija
8/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan tajuaa, ettei vaunuihin tuule ja se tuuli on se, mikä tekee pakkasesta purevan. On hieman eri asia kävellä tuolla ulkona ILMAN makuupussia, kolmia kerroksia toppavaatteita, lampaantaljaa ja villapeittoa....

Vauvat on aina Suomesa nukutettu ulkona säällä kuin säällä. Myös minut 70-luvulla.

Siitä se kuuluisa suomalainen sisu on syntynyt...:)

Eli kyllä, vauva on ulkona ja pakkasta -19.

Vierailija
10/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mittasin vaunujen lämpötilaa kerran ulkoillessa. Pakkasta oli -10 astetta ja mittari vauvan pään vieressä näytti -2 astetta. Harso oli kuomun edessä. Ja tämän lämpötilan sain n.20 min ulkoilulla. Ihan ovat kuitenkin Suojaisat Brion vaunut.

Joten meillä vauva ei kyllä nuku päiväuniansa kovalla pakkasella ulkona.

Vierailija
11/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuihin ei todellakaan tuule sisään, ja jos siinäkuomun edessä on vielä joku kangas verhona, niin vaunujen sisällä on 0 - -5 astetta. Hui kuin hirveää, kyllä siihen vauva kuolee.

Vierailija
12/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hilluu! " Vittu mä soitan sinne ja sinne!" . Menkää oikeesti kotiin kasvamaan ja tehkää sitten niitä mukuloita.

Yksikään vauva ei ole tuonne ulos vielä vaunuissa kuollut, mutta toi teinikiroilu ja uhoilu soittamisesta lastensuojeluun on kyllä hyvä esimerkki alikehittyneisyydestä. Voipa olla että vievät sinut rauhoittumaan kun noin riehut täällä herne nenässä!

Kalma kalma!

Vierailija
13/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei taida olla minkäänlaista käsitystä siitä minkälaisia vaurioita kylmän ilman hengittäminen voi lapselle aiheuttaa..........................

vaatteet ovat tässä ihan eri asia !

Teidät pitäisi ilmoittaa lastensuojeluviranomaisille joka ikinen

Vierailija
14/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma paljasjalkainen helsinkiläisvauvani nukkuu kyllä ulkona pakkasessa kuin pakkasessa ja itsekin ulkoilen mielelläni vaikka miten kylmässä. Tuuli on sitten asia erikseen. Miehen sukulaiset savossa eivät tätä ymmärrä vaan pitävät minua pähkähulluna -- heille pakkasraja on varmaan joku 15 astetta. Itse en ole kärsinyt pakkasesta koskaan ja vauvalla on riittävästi päällä ja harso vaunujen suulla. jos olen itse lenkillä, laitan vaunun suuaukolle fleecen -- silloin koppaan saattaa ihan oikeasti tuulla, parvekkeella (ilman laseja) voi kääntää vaunut niin, ettei siellä tosiaan tuule. Eilenkin tuli lämmin ja tyytyväinen poika melkein neljän tunnin päikkäreiltä...

Vierailija
15/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet itsestäsi naurettavan? Oletko katsonut pikkasen liikaa jenkkisarjoja?

Vierailija:

Naisilla ei taida olla minkäänlaista käsitystä siitä minkälaisia vaurioita kylmän ilman hengittäminen voi lapselle aiheuttaa..........................

Vierailija
16/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä jos haluat lapsesi nukkuvan ulkona lähde itse työntelemään häntä tuonne pakkaseen ja laita itsellesikin paljon päälle.

Kyllä äidinkin pitäs tuolla tarketa kun laittaa lapsensakki ulos nukkumaan.

Ja sitä paitsi äidille tulee kaiken lisäksi vielä hiki kävellessä, joten pärjää paremmin ulkosalla kun se pieni ihmisen alku siellä rattaissa..

ETTÄ HYVIÄ ULKOILUHETKIÄ!!!!!!

Vierailija
17/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tuputtaa älyttömiä mielipiteitään muille.

Menkää töihin niin saatte jotain muuta ajateltavaa. Ai niin, ette te jaksa

Vierailija
18/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rupesi niin mietityttämään tämä asia...Hän sanoi, ettei missään tapauksessa jättäisi vauvaa nukkumaan yksinään paikallaan seisoviin vaunuihin. Vaunulenkillekään hän ei lähtisi puolta tuntia pidemmäksi aikaa.

Nyt vaan unohdin kysyä tarkkoja perusteluja, mutta voin soittaa hänelle uudestaan.

Vierailija
19/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pakkasta yli -15? Ja välitunti kestää 15min...

Vierailija
20/87 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua rupesi niin mietityttämään tämä asia...Hän sanoi, ettei missään tapauksessa jättäisi vauvaa nukkumaan yksinään paikallaan seisoviin vaunuihin.

Vaikka lapsella olisi kuinka paljon päällä ja muuten olisi lämmin, niin tämä pakkanen (meillä -27) käy hengitykseen todella pahasti. Oli niitä harsoja tms rättejä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi