Etäsuhde ja miehen menot?
Jos olisit etäsuhteessa, jossa nähdään joka toinen viikko.. Ja mies ilmoittaisi, että nyt tulee näkemiseen tauko hänen harrastusten takia, loukkaantuisitko? Siis menoa juuri sille viikonlopulle, jolloin meidän piti tavata. Minua harmittaa, että meille tulee melkein kolmen viikon tauko näkemiseen. Ymmärrän että harrastukset on myös tärkeitä, mutta muutenkin rankkaa kun nähdään vaan joka toinen viikko :(
Onko etäsuhteessa tavallista, että tulee pidempiäkin taukoja näkemiseen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö voi sopia tapaavanne seuraavalla viikolla?
Ei, koska silloin on miehen lapsiviikko. Olemme sopineet, että emme tapaa silloin.
Ap
Jos viikonloppuna ei meillä onnistu, sovitaan tapaaminen viikolle.
Miksi aloitusta alapeukutetaan?
Ap
Ei vaan kyllä miehen pitää hylätä harrastukset ja kaverit kun nainen niin vaatii.
Mun etäsuhteessa tuo oli lopunalkua, kun miehelle alkoi ilmaantua muuta menoa silloin kun meidän olisi pitänyt tavata. Jossain kohtaa otin asian puheeksi, kerroin että tuntuu kuin hän ei olisi enää yhtä innokas panostamaan suhteeseen. Mies alkoi itkeä, sanoi ettei suhde tunnu enää oikealta hänelle siinä elämänvaiheessa. Suhde lopetettiin, viikon päästä kuulinettä miehellä on uusi tyttöystävä. Oli siis vain tavannut toisen.
Onko miehellä silloin joku kisa/turnaus/harrastereissu, vai nyhjääkö kotonaan harrastamassa?
Kuulostaa siltä että miehen vaimo on tullut työreissulta kotiin, eikä ole työmatkoilla enää niin paljoa kuin ennen.
Ota asia puheeksi miehen kanssa, että haluat tiiviimmin tavata, jos tämä ei käy, niin eroa tai hanki jokin lääkitys..
No etäsuhde on tuommoinen. Kyllä siihen samaiseen näkemisviikonloppuun voi tulla jotain muuta, sinullekin eikä vain miehelle. Ikävää se tietenkin on, mutta ei sille voi mitään. Jos noita on usein, suhde tietty kuivuu lopulta kasaan. Mutta te olette aikuisia ja pystytte varmasti keskustelemaan asioista.
Ukko40 kirjoitti:
Kuulostaa siltä että miehen vaimo on tullut työreissulta kotiin, eikä ole työmatkoilla enää niin paljoa kuin ennen.
Hyvin mahdollista. Jos näkee vain joka toinen viikonloppu, niin siinä on aika helppoa elää kaksoiselämää.
Mutta itsekin näin erovanhempana mietin, että aika hurjaa olisi sekin, että kaikki lapsettomat vapaat tulisi käyttää vain puolison kanssa. Eikö koskaan saisi osallistua kaveriporukan reissuun/illanviettoon tms. tai vaikka juurikin johonkin harrastusjuttuun? Itse en kyllä juuri tästä syystä ole edes hakeutunut parisuhteeseen, kun mulla on kalenteri jo niin täynnä muutenkin, että aika huonosti mulla olisi millekään parisuhteelle aikaa. Mutta jos olisin parisuhteessa, niin kyllä mä siis myös helposti kestäisin sen, etten näkisi toista moneen viikkoon, jos välillä on vaan muutakin ohjelmaa. Eihän mulla nytkään ole aikoihin ollut mitään miesjuttua, niin ei mulle olisi mitenkään tuskaa olla ilman seksiä muutama viikko, kun helposti menee kuukausia.
En tietenkään loukkaantuisi. Ihmisellä pitää olla ja saada olla muutakin elämää kuin kumppani vaikka se välillä veisi vähäisestäkin yhteisestä ajasta
No siis jos sillä,on vaik joku turnaus niin mene kannustamaan? Jotenkin ymmärrän kyllä senkin jos haluaa joskus vaikka kaveriporukan illanviettoon, ei sinnekään muksun kanssa ole hyvä mennä varsinkaan jos haluavat ottaa kuppia. Vaikka jälkimmäinen harmittaisi enemmän niin hyväksyisin molemmat satunnaisesti. Jos taas alkaisi olla että näkee mua vapaaviikonloppuina jos muilta menoistaan ehtii niin en kyllä viitsisi itsekään enää suhteeseen mitään panostaa. Ettekö voi tavata lapsivapaalla viikolla arki-iltana?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään loukkaantuisi. Ihmisellä pitää olla ja saada olla muutakin elämää kuin kumppani vaikka se välillä veisi vähäisestäkin yhteisestä ajasta
ja olen siis elänyt pitkään muutamia vuosia sitten etäsuhteessa, joten ei ole vain ajatukseni, ettei haittaisi vaan koettua.
Ettekö voi sopia tapaavanne seuraavalla viikolla?