Miksi nykyään joka toista ahdistaa ihan tavalliset arkiset asiat?
Eikö ole ollut ihan oikeita vadtoi käymisiä vai mistä johtuu?
Kommentit (110)
Vain älykkäät ihmiset ahdistuvat, tyhmää ei ahdista mikään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdista mikään, olen Mensan jäsen.
Mitä ovat nämä sinun mielestä arkiset asiat?
Lapsena minua ei ahdistanut, mutta aika pian parikymppisenä alkoi ahdistaa kun tajusi elämän rajallisuuden ja kaiken muun sonnan mitä täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään yläkoulussa nuorisoa "ahdistaa" jo se, että pitäisi koe tehdä luokassa muiden kanssa. En tiedä mistä tällainen päävika on peräisin, mutta se on tosi yleinen. Työllistää sitten aina ohjaajan, jonka pitää ottaa nämä paapottavat eri tilaan, sen sijaan että tekisi varsinaista työtään eli ohjaisi oppilaita oppimaan tunneilla.
Haista pas*a. Toivottavasti joskus omallekin kohdallesi tulee jokin riittävän paha trauma joka laukaisee ahdistuksen ja pääset nauttimaan kadehtimiesi ihmisten arjesta ja varsin niistä arjen haasteista. Again, haista pa*ka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdista mikään, olen Mensan jäsen.
Ehkäpä ne on sitten tunneälykkäät jotka ahdistuvat, sinulle ei ole tunneälyä tippaakaan. Mitä se Mensan jäsenyys sinua lämmittää kun olet yksin eikä sinusta pidetä.
Mä olen ollut ahdistunut syntymästäni saakka eli yli 50 vuotta, dignoosin sain vasta muutama vuosi sitten. Eiköhän ahdistuneisuutta ole aina ollut, nykyään näistä vaan puhutaan enemmän.
On asiat ahdistaneet ennenkin, ei vaan ollut somea missä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ap mietipä sitä... kenties siinä rokotteessa olikin jotain...?
Sinulla on nyt lääkitys pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Elämme lopunaikoja. Varautukaa apokalypsiin, se tulee 2040-luvulla.
Medvedevkö se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Likaa älylaitteita ja somea. Tän näkee jo lapsissa, koulussakin ongelma on älypuhelimen käyttö.
Kyllä. Tunsin hyvän ystävän lapsuudesta jonka kanssa mentiin eri teille 2000+ jälkeen. Oli aikoinaan kova PC-nörtti. Näin muutama vuosi sitten ja tilalla oli hitaasti puhuva älypuhelimen räpeltäjä, joka ei enää kestänyt mitään.
Aika montaa valkoista lihaa syövää heteromiestä tuntuu ahdistavan se ettei olekaan automaattisesti luomakunnan herra kuten ennen.
Asiat on liian hyvin. Korkea elintaso, kaikenlaista viihdettä mihin tuhlata aikaansa, ei paljoa kiinnostaisi arjen pakkopulla.
Nyt tarvitaan kunnon sota, niin ihmiset muistavat mitä se todellinen kurjuus on. Resetoidaan normaalin käsite.
Vierailija kirjoitti:
Se on se lorvitauti semmoinen
Voi sinua tietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat on liian hyvin. Korkea elintaso, kaikenlaista viihdettä mihin tuhlata aikaansa, ei paljoa kiinnostaisi arjen pakkopulla.
Nyt tarvitaan kunnon sota, niin ihmiset muistavat mitä se todellinen kurjuus on. Resetoidaan normaalin käsite.
Putinko se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinko se siellä?
Luulenpa että Venäjällä on paljon ihmisiä, joille kelpaisi palata siihen normaaliin tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvin ja korkea elintaso? Riikka Purrako se siellä huutelee??
Ahdistaa kun kaiken voi kuvata kaikkien nähtäville. Siinä sit kiva mennä vaikka kahvilaan kun on kahvikuppineuroosi niin pahimmassa tapauksessa joudut jonkun teinijoukon naurun kohteeksi videolle. No onneks vai aina mennä mettään kahville mut on eri asia tietenkin. Ite oon ollu ahdistunut nyt sen noin 16-vuotta. Alkoi yläkoulussa se...
Puhelimeen vastaaminen. Opiskelun aloitus. Loman jälkeen töihin meno. Jalkasilsa. Jne.
Laitapa tämän palstan hakukenttään 'ahdistaa', niin saat viljalti tuloksia