Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinit syövät kaiken mikä irti lähtee ollessani töissä

Vierailija
14.08.2024 |

Voi juma*auta en paremmin sano. Minulla (yh oon) 17-vuotias poika, joka nyt on koko kesän vätystellyt kotona ja ihan kiitettävästi syönyt. No omansa ruokkii, mutta nyt on tässä kaksi kuukautta tuon pojan kaverit asuneet kodissamme iltapäivisin ja aina kun tulee väsyneenä töistä kotiin, jääkaappi on rohmuttu ja lisäksi leivät, murot, keksit, pullat, kaikki mahdollinen vedetty mahoihin. 

Pötkyävät meillä vielä iltaruoankin aikoihin ja syövät kuin hevoset. Jos yritän ehdottaa että menisivät kotiinsa, vastauksena ällistynyt tuijotus ja mutinaa että "pelit kesken ja mä saan olla täällä ainaski kasiin asti". Lisäksi jos koetan komentaa,  poikani suuttuu verisesti ja seuraavat päivät on pelkkää mulkoilua ja sitä, miten nolo mutsi on.

En voi olla noita vahtimassa ip kun oon töissä eikä oikein lukkoakaan viitsisi jääkaappiin laittaa. Ihan oikeasti nuo teinit syö enemmän kun jaksan automarketista tuoda. Mitä tälle voi tehdä???

Koulut joo alkaneet mutta kun kesällä oppivat, että meillä on aina ruokaa, pesiytyvät iltapäiviksi meille.

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, naisille on aina yllätys miten suuriruokaisia nuoret miehet ovat :D

Miten tuo kommenttisi liittyy lokkeihin?

Vierailija
262/262 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vielä: onneksi mulla on hyvä rahatilanne ja ihan ok palkka, tosin tämäkin on osaltaan aiheuttanut tämän tilanteen. JOs ei olisi rahaa, ei olisi hyvää ruokaakaan. 

Kerronpa vielä yhden jutun kun tästä on kuitenkin hyvää(kin) keskustelua syntynyt. Mua oikeasti pelottaa, että isot kollit ei usko kun pienehkö naisihminen komentaa että nyt kotiin. Että jos menee inttämiseksi niin mitä jos pillahdan itkuun kun väsynyt ja kettuuntunut oon. Eihän mua kukaan sitten uskoisi enää. Niinpä oon koettanut jotenkin "rennosti" ehdotella, että mitä jos herrat läksisivät vanhempiaankin tervehtimään tms. paskaa. 

Se yksi vanhempi jolle kerroin tästä tosiaan katsoi kuin idioottia ja vielä loppuun lisäsi että "senkun komennat kotiin, ei se haittaa". 

Joo tiedän että oon lapanen ja heikko. Mutta tämä nyt vaan on mun todellisuus tällä hetkellä.

Jos jotkut teinipojat ei sun kodissa usko, kun sinä jotain sanot, niin voit hyvin ilmoittaa, etteivät ole enää tervetulleita. 

Jos pelkäät lapsesi reaktiota tähän, niin kerrot rauhallisesti, ettei teidän kotiinne ole asiaa ellei normaalit käytöstavat ole kunnossa, ja tämä koskee kaikkia. Poika saa myös välittää viestin halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla