Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tesla Model Y:n lämpöpumput hajoilevat, Tesla kieltäytyy korvauksista

Vierailija
14.08.2024 |

Kalliita remppoja jos pitää nuo itse maksaa kokonaan. 

Kuluttajariitalautakunta suosittaa Teslalle, että se korvaa asiakkaille osan korjauskuluiata, mutta Tesla kieltäytyy tästä.. 

En tiedä onko sitten S:ssä tai X:ssä tai 3:ssa kestävämmät lämpöpumput, mutta Y:tä en ainakaan Suomen talveen hankkisi itse. Vielä pohjoiseen Suomeen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan kuullut, että joku älykäs ihminen olisi omalla rahallaan ostanut sähköauton?

On. Mä ostin leaffin 2013. Olen säästänyt polttoaine kuluissa leaf hinnan takaisin kevyesti. Nyt pihalla 10k€ velaton leaf.

Niin. Itsellä vähän sama. Viimeisen 250tkm ajalla säästänyt polttoaine kuluissa n 20000l bensaa. Siitä voi jokainen laskea paljon tämä 30 000€ sähkäri on maksanut. 

Vierailija
22/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan kuullut, että joku älykäs ihminen olisi omalla rahallaan ostanut sähköauton?

On. Mä ostin leaffin 2013. Olen säästänyt polttoaine kuluissa leaf hinnan takaisin kevyesti. Nyt pihalla 10k€ velaton leaf.

Ei voi pitää paikkansa, sen on pitänyt palaa ja räjähtää jo monta kertaa, akut vaihtaa joka toinen vuosi ja sukupuolisen suuntautumisesi on pitänyt muuttua vähintään pari kertaa.

T: Esson baari nurkkapöytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pitää paikkansa, sen on pitänyt palaa ja räjähtää jo monta kertaa, akut vaihtaa joka toinen vuosi ja sukupuolisen suuntautumisesi on pitänyt muuttua vähintään pari kertaa.

T: Esson baari nurkkapöytä.

Sitä mä olen odottanut viimeisen 170tkm.

Soh 84%.

Vierailija
24/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta itketään kun automyyjät ei ota noita vaihdossa ja on paljon velkaa arvottomista romuista

Vierailija
25/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta itketään kun automyyjät ei ota noita vaihdossa ja on paljon velkaa arvottomista romuista

Ei tule toteutumaan.. vaikka sä dinosaurus niin haluaisitkin..

On muuten tulossa  melko mielenkiintoinen sähkäri. Kia ev3. 

Uutena n36k€ ja 600km range. Yhden stopin taktiikalla menee 1000km rikki 😁

Vierailija
26/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Tesla 3 on täysin eri auto kuin ensimmäiset sukupolvet. Tämä on Tekniikan Maailmakin todennut. Ajettavuus ja sisämelu on parantunut merkittävästi ja myös avustimien toiminta talvella.

Vierailija
27/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen Tesla 3 on täysin eri auto kuin ensimmäiset sukupolvet. Tämä on Tekniikan Maailmakin todennut. Ajettavuus ja sisämelu on parantunut merkittävästi ja myös avustimien toiminta talvella.

Tesla 3 suurin ongelma on kori ja maalipinta joka ei kovinkaan pitkään kestä suomen olosuhteita.. jo vuoden ajon jälkeen kyljet on täynnä naarmuja ja kiveniskeimia.

Vierailija
28/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla 3 suurin ongelma on kori ja maalipinta joka ei kovinkaan pitkään kestä suomen olosuhteita.. jo vuoden ajon jälkeen kyljet on täynnä naarmuja ja kiveniskeimia.

Kuten missä tahansa muussakin autossa. Ei maalipinta ole iskunkestävää panssaria.

Vierailija
29/29 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on leikkiautoja

Ei se sun bemasris sen kummosempi oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä