Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalasin oven ja siitä tuli ihan karsean näköinen!

Vierailija
14.08.2024 |

Ei se vielä ole kyllä valmis mutta näkee ettei siitä hyvä tule😒 joka siveltimenveto näkyy ja on ihan läikikäs. En vaan saa sitä maalia tasaisesti siihen pintaan :(

Maalikin piti olla niin hyvää, että kun maalikaupasta haettiin. Paremman lopputuloksen olen saanut kun olen maalannut lattiamaalilla. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä maali kohteeseen, väärä pensseli tarkoitukseen, väärän verran maalia pensselissä, vöörön verran maalauskertoja, väärin tehdyt pohjat. Maalaus on niin helppoa, että kaikki osaavat, mutta tulokset on sit kuitenkin ihan mitä sattuu.

Vierailija
2/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä maali kohteeseen, väärä pensseli tarkoitukseen, väärän verran maalia pensselissä, vöörön verran maalauskertoja, väärin tehdyt pohjat. Maalaus on niin helppoa, että kaikki osaavat, mutta tulokset on sit kuitenkin ihan mitä sattuu.

Maali ainakin on ihan paskaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet maalataan aina telalla. Hio vähän ja hae pieni tela kaupasta.

Vierailija
4/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hio ovi ja vedä telalla.

Vierailija
6/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä telaa ja tee pitkiä, tasaisia vetoja alareunasta ylös ja yläreunasta alas asti, ei mitään töpöttelyä sinne tänne tai vaakasuoraan.

Vierailija
7/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hio ovi ja vedä telalla.

Ovi on vanha peiliovi jossa on koristelistaa ja muuta kruusausta. Ihan mahdoton sitä on mun mielestä maalata telalla. Ap

Vierailija
8/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi maksaa noin satasen. Kannattaa harkita kuinka paljon tuhlaa maaliin, välineisiin ja omaa aikaa. 

Vierailija
9/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit itse ja säästit. Seuraavalla kerralla ymmärrät palkata ammattilaisen maalaamaan.

Vierailija
10/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hio ovi ja vedä telalla.

Ovi on vanha peiliovi jossa on koristelistaa ja muuta kruusausta. Ihan mahdoton sitä on mun mielestä maalata telalla. Ap

Ahaa. No ei se epätasaisuus haittaa. Katso kuivana minkä näköinen se on ja maalaa uudestaan jos on huono. Kannattaa seuraavan kerran ostaa kunnon maalia noin arvokkaaseen kohteeseen.

Vierailija
11/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohenna maalia ja vedä vaikka telalla. Paras olisi ruiskumaalaus. 

Vierailija
12/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit itse ja säästit. Seuraavalla kerralla ymmärrät palkata ammattilaisen maalaamaan.

Juu näin tein. Valitettavasti tällaisena persaukisena pitää tehdä valintoja🤷 Ap

Vierailija
13/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovi maksaa noin satasen. Kannattaa harkita kuinka paljon tuhlaa maaliin, välineisiin ja omaa aikaa. 

Joo joku paska pahvikenno-ovi maksaa satasen. Mieluummin säästän noi 120v vanhat umpipuuovet. Ap

Vierailija
14/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hio ovi ja vedä telalla.

Ahaa. No ei se epätasaisuus haittaa. Katso kuivana minkä näköinen se on ja maalaa uudestaan jos on huono. Kannattaa seuraavan kerran ostaa kunnon maalia noin arvokkaaseen kohteeseen.

Tän piti olla kunnon maalia. Maalikaupan myyjän suosittelemaa. Mutta kuten sanottua parempaa jälkeä olen saanut kun olen maalannut liuotinohenteisella betoluxilla vastaavia ovia. Ap

Vierailija
15/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin soodapuhallinta kahteen oveen ja pariin ikkunaan. Vanhat maalit lähti helposti ja sitten maalasin uudelleen. Minun mielestä tuli tosi hyvää jälkeä.

Vierailija
16/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse tavallisesta ovesta.

Vierailija
17/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjatyöt ovat tärkeitä!  

Vierailija
18/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein pitäisi antaa entisijöijän hoitaa oven maalaus. Ihan kuka tahansa ammattimaalarikaan ei käy. Säästä ja ole jatkossa tarkka.

Vierailija
19/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joku paska pahvikenno-ovi maksaa satasen. Mieluummin säästän noi 120v vanhat umpipuuovet. Ap

Okei, eli pilaat ns ajan tuoman platinan valkoisella maalilla.🤢 

Vierailija
20/45 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli pilaat ns ajan tuoman platinan valkoisella maalilla.🤢 

Mitä sä nyt oikein selität? Olenko jossain sanonut millä värillä edes maalaan? Jos patina on sun mielestä joskus 80-l pintaan vedettyä lohkeilevaa mintunvihreää maalia niin ok, sä voit säästää sellaiset patinat, mä en. Ap