Klarnan asiakaspalvelu on kaaos
Siellä puhuu tekoäly, sitten se yhdistää Intiaan jonnekin, missä "Gunjan" ja muut "Sachin", intialaiset yrittää auttaa sinua suomeksi kääntäjän avulla. Ei saa palvelua, jos ongelmatilanne. Aivan kaoottiseksi mennyt koko Klarna, boikottiin menee! Ja ovat aivan tyhmiä nuo asiakaspalvelijat, intialainen maalaisäly: "yritätkö maksaa laskua X" ja tuo lasku X on jo maksettu!
Kommentit (45)
Eipä ole tarvinnut ikinä soitella sinne. Klarnaa olen kyllä käyttänyt
Esimerkiksi itsellä ongelma, että se sovellus ei anna lisätä maksutapaa, niin miten voin maksaa? Asiakaspalve ei auta, neljä eri intialaista yrittänyt auttaa ja luvanneet, että "tiimi" ottaa yhteyttä 1-2 päivän sisällä, mennyt 2vk eikä kukaan ota yhteyttä. Pitääkö tässä odottaa heiltä karhulaskua! Ei ole maksutietoja edes sähköpostissa. Aivan kamala lafka!
Eikä kyse ole puhelusta, ei puhelu edes yhdisty, kun sanoo numero ei palvele enää vaan palvelu on chatissa vain. Ei edes sähköpostilla. Sitten jos ongelma tulee, niin näettepä itsekin.
Olen Klarnaa käyttänyt vuosia ilman mitään ongelmia. Nyt vasta tuli eka ongelma asiakkaan kanssa, kun yritin palauttaa tuotteen. Asiakas ei antanut palautusneuvoja ja Klarna ratkaisi asian minun eduksi. Asian hoitoon meni kaksi viikkoa. Kaikki neuvottelut käytiin sähköpostitse.
Onneksi ei ole ollut tarvettä käyttää. Olen vaan joskus ihmetellyt, kun jotain viiden euron ostosta voi maksaa Klarnan kautta erissä. Onko jollakin oikeasti rahatilanne noin tiukka.
Lopetin Klarnan käytön jo monta vuotta sitten. En osta yrityksiltä joilla vain Klarna käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ollut tarvettä käyttää. Olen vaan joskus ihmetellyt, kun jotain viiden euron ostosta voi maksaa Klarnan kautta erissä. Onko jollakin oikeasti rahatilanne noin tiukka.
Kuule, joillakin verkkokaupoilla kaikki maksut menevät Klarnan kautta. Tilasin Adlibriksestä kirjan ja maksoin sen MobilePaylla. Verkkopankissani lukee että tililtäni on tehty katevaraus ja maksun saaja on Klarna.
Persaukiset sitä käyttää. Klarnalla kovat luottotappiot ja näin se nyt näkyy että henkilökuntaa vähennetään.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi itsellä ongelma, että se sovellus ei anna lisätä maksutapaa, niin miten voin maksaa? Asiakaspalve ei auta, neljä eri intialaista yrittänyt auttaa ja luvanneet, että "tiimi" ottaa yhteyttä 1-2 päivän sisällä, mennyt 2vk eikä kukaan ota yhteyttä. Pitääkö tässä odottaa heiltä karhulaskua! Ei ole maksutietoja edes sähköpostissa. Aivan kamala lafka!
Miten niin ei ole maksutietoja? Ainahan siellä on ladattava lasku josta saat viitenumerot sun muut ja voit maksaa verkkopankissa. Ei tarvitse lisätä maksutapaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Klarnan käytön jo monta vuotta sitten. En osta yrityksiltä joilla vain Klarna käytössä.
Tällainen on mm. Marimekon verkkokauppa.
Mulla on velkaa 3500€ klarnalle. Parempi että maksan osamaksut ajallaan ja suunnitellusti enkä palauta mitään niin ei tule turhaa sählinkiä. Tähän asti mennyt sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, joillakin verkkokaupoilla kaikki maksut menevät Klarnan kautta. Tilasin Adlibriksestä kirjan ja maksoin sen MobilePaylla. Verkkopankissani lukee että tililtäni on tehty katevaraus ja maksun saaja on Klarna.
Niitä verkkokauppoja ei sitten käytetä. Korvaava tuote löytyy yleensä aina jostakin muualta. Ihan omasta kokemuksestani puhun. Ihan taatusti näkyy jo etukäteen onko Klarna ja tämänkin tiedän kokemuksestani. Myös sivun alapuolella on maksutiedot.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tarpeeksi varallsiuutta ettei tarvitse osamaksulla ostaa
Miksi niin moni alkaa aina sössöttää osamaksusta kun klarnasta puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen on mm. Marimekon verkkokauppa.
Tiedän ja siksi en tilaa sieltä. Myymälässä käyn koska löytyy 3 Marimekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni alkaa aina sössöttää osamaksusta kun klarnasta puhutaan?
Koska klarna on osta nyt maksa myöhemmin rahoituslaitos
Vierailija kirjoitti:
En osta osamaksulla vaan maksan laskun kun olen tavarat saanut ja nähnyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole maksutietoja? Ainahan siellä on ladattava lasku josta saat viitenumerot sun muut ja voit maksaa verkkopankissa. Ei tarvitse lisätä maksutapaa.
Haluan maksaa monta kerralla, ja yhdessä ei avaudu edes tuo lasku vaan sanoo error, asiakaspalvelija sanoo se on kuulemma järjestelmäpäivitysvirhe??
Ei ole ...Tässä ei ole mitään keskusteltavaa.