Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tapailu, liikaa säätämistä

Vierailija
13.08.2024 |

Miehellä on kouluikäiset lapset, omani ovat jo aikuisia. Eli eri elämäntilanteissa ollaan. Miehen lapset ovat hänen luonaan vuoroviikoin, mutta suunnitelmat saattavat äkillisesti muuttua että yksi lapsi meneekin äidilleen tai äidin viikolla tulevatkin isälleen, tai joku heistä. Eli ei ole mitään selkeää suunnitelmaa. Mua on alkanut asia ärsyttämään. Kun ehdotan tapaamista, tulee lähes aina kieltäytyminen kun lapsi onkin isällään. Käytännössä siis nähdään vain miehen ehdottamana ja milloin hänelle sopii. Oon miettinyt että tässä on liikaa säätämistä ja muuttuvia tekijöitä. Tottakai lapset ovat isälleen ne tärkeimmät asiat enkä halua heidän tapaamisia edes rajoittaa. Ehkä tämä oli vain omalla kohdalla nyt todettu että ei ole mun juttu. Kaipaan jo tasaista aikuisten välistä, kahden keskistä aikaa. Onko muilla tämänlaisia kokemuksia? 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään 30:nä lapsettomana poikamiehenä onnistunut suhteessa ikäiseni äiti-ihmisen kanssa. Ihana ihminen, mutta aivan liikaa rajoittavia tekijöitä. Ymmärrettävästi minun olisi aina pitänyt joustaa, mutten enää jaksanut, joten erosimme. Onneksi sitten löysin lapsettoman naisen.

Vierailija
2/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te sitten voi nähdä, kun miehellä on lapset? Mun miehellä oli myös alaikäinen lapsi kun tavattiin, mutta aika pian se lapsikin tuli osaksi meidän yhteistä arkea, eli oltiin yhdessä yhtä lailla olipa lapsi hänellä tai lapsen äidillä.

Toisaalta kyllä tuo, että vuoroviikko ei ole vuoroviikko vaan sen lisäksi tulee useinkin noita yllätysaikoja jolloin lapsi on isällään, on sellainen että ymmärrän että uusi kumppani haluaisi ettei niitä olisi niin usein. Ota ihmeessä miehen kanssa puheeksi tuo, että kaipaisit aikuisten välistä aikaa, ja että sinusta on hankalaa tuo, että tapaamisia ei oikein järjesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että vanhemmat laittavat lapset etusijalle. Sikäli mies on hyvä mies. Se vaan on, että ei taida olla oikea aika teille. 

Vierailija
4/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään 30:nä lapsettomana poikamiehenä onnistunut suhteessa ikäiseni äiti-ihmisen kanssa. Ihana ihminen, mutta aivan liikaa rajoittavia tekijöitä. Ymmärrettävästi minun olisi aina pitänyt joustaa, mutten enää jaksanut, joten erosimme. Onneksi sitten löysin lapsettoman naisen.

Tuo on aina lapsettomalle huono diili, toivottavasti opit?

Vierailija
5/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette te sitten voi nähdä, kun miehellä on lapset? Mun miehellä oli myös alaikäinen lapsi kun tavattiin, mutta aika pian se lapsikin tuli osaksi meidän yhteistä arkea, eli oltiin yhdessä yhtä lailla olipa lapsi hänellä tai lapsen äidillä.

Toisaalta kyllä tuo, että vuoroviikko ei ole vuoroviikko vaan sen lisäksi tulee useinkin noita yllätysaikoja jolloin lapsi on isällään, on sellainen että ymmärrän että uusi kumppani haluaisi ettei niitä olisi niin usein. Ota ihmeessä miehen kanssa puheeksi tuo, että kaipaisit aikuisten välistä aikaa, ja että sinusta on hankalaa tuo, että tapaamisia ei oikein järjesty.

Minkä takia ne lapset pitää heti vetää mukaan aikuisten välisiin kuvioihin?? Ei kai ap niiden lasten kanssa halua seurustella tai tutustua vaan Ensisijaisesti tuohon mieheen? (Joo loukkkaantukaa...) 

Vierailija
6/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroviikko sopimus, joka ei olekaan sopimus. Nää on näitä. Sit ku koitat vaikka vuorotyöläisenä suunnitella vapaapäiväs siihen kohtaan, kun miehellä ei pitäisi olla niitä lapsia. Niinpä niin.. kakkoseks jäät, kantsii se hyväksyä. Kato mitä se  ukko on valmis asialle tekeen. Näkee vaivaaa kyllä sen verran, jos on tosissaan sun suhteen. 

Älä vaan suostu äitipuoleks vaan sen takia et saatte viettää yhdessä aikaa. Päädyt vaan kalsareiden pesijäksi ja kulujen jakajaksi.

Vierailija
7/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ne lapset pitää heti vetää mukaan aikuisten välisiin kuvioihin?? Ei kai ap niiden lasten kanssa halua seurustella tai tutustua vaan Ensisijaisesti tuohon mieheen? (Joo loukkkaantukaa...) 

No, jokainen toki tekee kuten itse tuntee hyväksi. Mä olin lapseton kun alettiin seurustelu, ja minusta oli lähinnä ihan mielenkiintoista että lapsikin oli kuvioissa, ja että näin miten mies toimii lapsensa kanssa. Ei me heti alkuun minua toki esitelty isän uutena morsiamena tai äitipuolena, olin vaan isin kaveri, joka nyt joskus roikkuu siellä isän luona. Mulle tuo sopi hyvin että lapsikin oli kuvioissa, mutta toki on ok jos kaikki ei sitä halua.

Ja kyllä minustakin niistä tapaamisajoista, jotka on sovittu pitäisi lähtökohtaisesti pitää kiinni, eli jos on vuoroviikko että lapsen pitäisi olla äidillään, sen myös pitäisi olla näin, eikä yllätyksiä kuin ehkä äärimmäisen harvoin poikkeustapauksissa. 

Vierailija
8/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse itsellesi. Tiedät mitä haluat. Tuo ei ole sitä? 

9/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siitö tule mitään. Eihän silloin voi harrastaa seksiä kun lapsi on kotona.

Vierailija
10/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota lasten kanssa tapailua kun itse vihasin sitä kun tiesin liikaa äidin seuraelämästä, ihan liikaa eri miehiä kuvioissa joista minunkin olisi pitänyt heti innostua ja jopa niiden miesten lapsista :(

Vierailija
11/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lapsiin ehtii tutustua sitten kun on kumppani tullut tutuksi. Älkää hätiköikö. 

Vierailija
12/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tota lasten kanssa tapailua kun itse vihasin sitä kun tiesin liikaa äidin seuraelämästä, ihan liikaa eri miehiä kuvioissa joista minunkin olisi pitänyt heti innostua ja jopa niiden miesten lapsista :(

Voi ei =/

Vierailija
13/69 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nyt vietätte aikaa yhdessä?

Vierailija
14/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset mullakin. Yritin pari vuotta sitten suhdetta yh-äidin kanssa, mutta ei siitä vaan yksinkertaisesti tullut yhtään mitään. Tapaamisten sopiminen oli ihan mahdotonta, koska käytännössä kaikki naisen aika meni lasten kanssa.

Arvostan vilpittömästi sitä että hän on lapsilleen omistautunut äiti, mutta tuohon yhtälöön olisi parisuhde ollut täysin mahdotonta sovittaa. 

Vierailija
16/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli päinvastoin. Omat lapseni olivat 10 ja 13 ja asuivat luonani, miesystävällä oli kolme aikuista lasta ja yksi teini. Ja voi luoja miten he sabotoivat isänsä parisuhdetta. Lopulta he tuhosivat sen. Sinne meni viiskymppinen mies pyyhkimään parin kauppatieteilijätyttärensä perseitä.

Vierailija
17/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen lapset ärsyttää, kannattaa erota. Se on katsos koko paketti tai ei ollenkaan.

Vierailija
18/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se joidenkin vanhempien kanssa on kun kummppania vaihdetaan kuin sukkia. Tutustuminen lapsiin kannattaa jättää ainakin vuodeksi suhteen aloituksesta.

Vierailija
19/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia olen sinkku. Vien lapsia harvasen päivä treeneihin, peleihin ja kisoihin. Naiset kun tosiaan haluaa sinut kokonaan koko ajan tai ei olenkaan. Heti pitäisi muuttaa yhteen jakaa kaikki kulut yms. 

Vierailija
20/69 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia olen sinkku. Vien lapsia harvasen päivä treeneihin, peleihin ja kisoihin. Naiset kun tosiaan haluaa sinut kokonaan koko ajan tai ei olenkaan. Heti pitäisi muuttaa yhteen jakaa kaikki kulut yms. 

Naiset haluaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan