Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko antaa nettitutulle osoitteesi ja muut yhteystietosi että hän voi lähettää sulle paketin?

Vierailija
12.08.2024 |

Vähän erikoinen pyyntö? Useamman kuukauden tuttavuus takana jo mutta enhän mä 100 % varmaksi tiedä todeksi mitään mitä kertoo. Tiedetään oikeat nimet (Fb-profiilit). Nykyäänhän ihmiset jakavat instoissa jo kaiken ja ovat hyvinkin tunnistettavissa mutta itse olen yksityisempi eikä mulla ole muita sometilejäkään kuin tuo Fb

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt, et tietenkään anna.

Vierailija
2/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. 

Vierailija
4/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. 

Vierailija
5/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä toimittamaan lähimpään postiin.

Vierailija
6/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sulla on siellä oma kiva stalkkerihullu 🤩 Anna ihmeessä kaikki henkilötietosi hetua myöten!

Vierailija
7/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan siihen silti saajan kaikki yhteystiedot (puhelinnumero, sähköposti).

Olen itse tehnyt paljon netin kautta kauppaa niin niissä ei ole ollenkaan vierasta luovuttaa näitä em. tietoja vaikka yksityishenkilöistä kyse. Ja kuitenkin niin moni on instoissa jne ihan täysin julkinen ihminen. Niin mietityttää puolin ja toisin. Nettikaveri ei ole suomalainen ja haluaisi lähettää kotimaansa karkkia :)

Vierailija
8/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kyllä, en enää

Vierailija
9/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei utele tuollaisia nettituttavuudelta.

Vierailija
10/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa myös pankkitunnukset 😂

Vierailija
11/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, sulla on siellä oma kiva stalkkerihullu 🤩 Anna ihmeessä kaikki henkilötietosi hetua myöten!

Ei kai nyt kaikki nettitutut ole stalkkereita? Siis tutustuttiin ihan kaverinhakupalstalla ja ollaan juteltu keskenämme monta kuukautta. Niin eihän tuo ole stalkkeri. Stalkkeri on se joka kyttäisi minua tietämättäni...

Vierailija
12/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista antaa myös pankkitunnukset 😂

No pikkasen eri juttu että haluaisi lähettää mulle kotimaansa karkkia kuin utelisi mun pankkitunnuksia... Sitä paitsi tutustuttiin ihan seuranhakupalstalla, ihan verrattavissa Tinder tms. 

Vierailija
13/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata antaa osoitetta, tähän on menty. Miehille ei varsinkaan pidä antaa sitä, miksi naisillekaan sitten. Miten myös varmistaa somehenkilöllisyys oikeaksi. Ei tiedä oikein mistä kyse, vaikka olisi ystävällinen ja et tunne kuin netin kautta. Yritykset vähän eri juttu jos niiden kautta tilaa itse. Jos olisi anonyymi palvelu ja noutopiste, paketti olisi helpompi. Että toinen maksaa ja toiselle menee, eikä tiedot mene maksajalle.

Vierailija
14/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut eri nimen ja osoitteen.

Vierailija
15/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paketti meni entiseen osoitteeseen, siinä oli säpo, sain viestin "tämä kuuluu sinulle" englanniksi, en mennyt hakemaan.

Vierailija
16/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli paljon kirjekavereita ympäri maailmaa niin jännä että nykyään näin pelätään muita ihmisiä? Ja kuitenkin itse jaetaan kuvaa ja videota Suomessa ilman mitään rajoja?

Vierailija
17/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on tämmösiä tilanteita varten p o box systeemi, mm monet ulkomaiset sisällöntuottajat käyttää niitä, onkohan suomessakin?

Vierailija
18/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tietosi esimerkiksi Fonectasta? Jos nimelläsi löytyy sieltä osoite ja puhelinnumero, niin sama kai se on kertoa muutenkin. Toki ulkomailla se ei toimi, mutta äkkiä sitä silti sen selville saisi. 

Vierailija
19/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissahan kaikki osoitetiedot on julkisia eikös niin?

Vierailija
20/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan siihen silti saajan kaikki yhteystiedot (puhelinnumero, sähköposti).

Olen itse tehnyt paljon netin kautta kauppaa niin niissä ei ole ollenkaan vierasta luovuttaa näitä em. tietoja vaikka yksityishenkilöistä kyse. Ja kuitenkin niin moni on instoissa jne ihan täysin julkinen ihminen. Niin mietityttää puolin ja toisin. Nettikaveri ei ole suomalainen ja haluaisi lähettää kotimaansa karkkia :)

Karkkia? Se jää tulliin, koirat haistaa sen!

Jokaisella pitäisi olla prepaid näitä yhteydenottoja varten. Ja miten vaikeaa on tehdä uusi meiliosoite tyyliin laimea.liuos@jokuposti.commeli.