Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko antaa nettitutulle osoitteesi ja muut yhteystietosi että hän voi lähettää sulle paketin?

Vierailija
12.08.2024 |

Vähän erikoinen pyyntö? Useamman kuukauden tuttavuus takana jo mutta enhän mä 100 % varmaksi tiedä todeksi mitään mitä kertoo. Tiedetään oikeat nimet (Fb-profiilit). Nykyäänhän ihmiset jakavat instoissa jo kaiken ja ovat hyvinkin tunnistettavissa mutta itse olen yksityisempi eikä mulla ole muita sometilejäkään kuin tuo Fb

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa torissa tuotetta, mutta myyjä olisi halunnut välttämättä puhelinnumeron. Jäi ostot ostamatta. Nouto aikaan X julkiselta paikalta ei käynyt.

No en kyllä yhtään ihmettele ettei myyjä halunnut tavata sinua

Vierailija
42/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa torissa tuotetta, mutta myyjä olisi halunnut välttämättä puhelinnumeron. Jäi ostot ostamatta. Nouto aikaan X julkiselta paikalta ei käynyt.

Mistä luulet johtuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on tämmösiä tilanteita varten p o box systeemi, mm monet ulkomaiset sisällöntuottajat käyttää niitä, onkohan suomessakin?

Moni yritys käyttää postilokeroita. Oletko huomannut firmoilla postiosoitteena esim. PL 12, 00101 Helsinki? Pikkukakkosessakin aikanaan ainakin oli postilokero johon sai niitä kuvia ja kirjeitä lähettää. Taitaa olla maksullinen palvelu. 

Mutta toimiiko vielä poste restante, kun ei ole varsinaisia Posteja montaakaan jäljellä? Siinä sai omalla nimellä kirjeitä valitsemaansa Postikonttoriin.

Vierailija
44/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet johtuvan?

Jos rupeat inttämään tapaamista vaikkei myyjä ole siitä kiinnostunut yleensäkään niin jäisi kaupat tekemättä minultakin. Sinähän sen tavaran tarvitsit niin kyllä myyjä löytää toisenkin ostajan ja jäit ilman

Vierailija
45/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut työpuhelimen numeron ja työsähköpostiosoitteen. Jos jotain haluaa lähettää niin työpaikkakunnan johonkin postin lokeroon.

Vierailija
46/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itekkä tekis kauppoja ilman numeron vaihtoa. Miten saa nopeasti yhteyttä, jos ei vaikka tunnista toista tai bussi on myöhässä jolla tulossa tapaamispaikalle? Tämmöiseen käyttöön voi hakkia Prepaidin.

Vierailija
47/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut työpuhelimen numeron ja työsähköpostiosoitteen. Jos jotain haluaa lähettää niin työpaikkakunnan johonkin postin lokeroon.

Mitähän mahtaa työnantajasi tykätä toiminnastasi? 

Vierailija
48/48 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on tämmösiä tilanteita varten p o box systeemi, mm monet ulkomaiset sisällöntuottajat käyttää niitä, onkohan suomessakin?

Moni yritys käyttää postilokeroita. Oletko huomannut firmoilla postiosoitteena esim. PL 12, 00101 Helsinki? Pikkukakkosessakin aikanaan ainakin oli postilokero johon sai niitä kuvia ja kirjeitä lähettää. Taitaa olla maksullinen palvelu. 

Mutta toimiiko vielä poste restante, kun ei ole varsinaisia Posteja montaakaan jäljellä? Siinä sai omalla nimellä kirjeitä valitsemaansa Postikonttoriin.

Postilokeron voi vuokrata, maksaa muutaman satasen vuodessa.