Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
181/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin aloittaa n. 16-vuotiaana listaamisen, millaisen naisen haluan vaimokseni. Matkan varrella on ollut monia hyviä yksilöitä, mutta monesti joku yksittäinen toive ei toteutunut kunnolla, joten jouduin jatkamaan etsintää. Lopulta löytyi se, joka täytti kaikki toiveeni ja piti myös minua täydellisenä miehenä, joten menimme naimisiin. Yhteistä taivalta takana 14 vuotta ja suhteemme on edelleen hyvin rakastava ja intohimoa täynnä.

Vierailija
182/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joista olen syttynyt, ovat olleet riittävän samalla älykkyystasolla kanssani. Heillä on ollut joku oma erikoisosaamisensa ja minulla omani ja voimme keskustella niistä ja muistakin asioista.Hän on kiinnostunut seurastani ja minä hänen. Kun on fiksu ja ammatissaan menestyvä hyväkäytöksinen ihminen, on vaikea kuvitella ulkonäköä, joka ei kelpaisi. Jos kasvoissa olisi joku epämuodostuma tms. niin en usko, että se haittaisi. 

No esim se tyyppi, joka yritti ampua Trumpin, on useimpien mielestä ruma. (Eikä johdu teostaan, monihan rakastui Ted Bundyn ulkonäköön tämän teoista huolimatta). Voisitko nähdä itseäsi sen näköisen tyypin kanssa? Oletetaan, että hänellä olisi myös pituutta vain 160 cm. 

En, koska hänen kasvoistaan paistaa se,

No tässä nyt oli pointti se, että jos ko ampujan identtinen kaksoisveli olisi menestynyt kirurgi ja hyvä keskustelemaan, niin kelpaisiko hän kasvoiltaan sinulle. Vastaus vaikuttaa olevan ei. Eli kriteerejä ulkonäölle on. 

Kun ei kukaan menestynyt kirurgi näytä tuolta. Ja hänen pitäisi vielä olla se hyväkäytöksinen ja hyvä keskustelija, joka nauttii naisenkin älystä. Eli jos aihio on sama, itse kasvonpiirteet ja ilme muuttuu täysin toiseksi -> ihminen on ihan erinäköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenään hyvin erinäköiset miehet voivat tietenkin olla kaikki hyvännäköisiä. Esim Tom Cruise ja Brad Pitt ovat aivan eripituisia, erivärisiä, kasvoiltaan erityylisiä jne mutta kumpikin on hyvännäköinen. Tod näk kukaan noista miehistäsi ei ollut sen näköinen, joista tod näk suurin osa naisista sanoisi että yök onpa ruma. Oletettavasti heillä kaikilla on jonkun verran vientiä naisissa (mikä kertoo tietynasteisesta hyvännäköisyydestä) , eikä siis kukaan ollut esim 35 vuotiaana ensimmäistä kertaa parisuhteessa.

Ahaa, eli hyvännäköinen mies on sellainen jolla on vientiä. Ja naiset ovat pinnallisia koska tykästyvät hyvännäköisiin miehiin, joita siis ovat kaikki sellaiset miehet joihin naiset tykästyvät. Kehäpäätelmä much?

Jos mies on 35-vuotiaaksi saakka neitsyt niin takaan sinulle että se ei johdu ulkonäöstä.

Kuka on mistään naisten pinnallisuudesta puhunut? Kaikki ihmiset ovat pinnallisia. Pointti oli, että keskenään hyvin erinäköiset miehet (ja naiset) voivat olla kaikki hyvännäköisiä, kyse on silloin vaan siitä että joku tykkää tummista hiuksista enemmän kuin vaaleista tms. (Toki kuitenkin kun heitä tarkastelisi tarkemmin, huomaisi, että kaikilla on suht symmetriset kasvot, erottuvat poskipäät ja selkeä leukalinja.) 

Ja joo, yleensä hyvännäköiset miehet on semmoisia, ettei niiden tarvitse nähdä vuositolkulla vaivaa edes jonkun naisen saamiseen. Useimmiten heitä on itse joku nainen joskus lähestynyt tai ainakin flirttaillut heidän kanssaan. 

Vierailija
184/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai meillä on listat.

Perus nätti, ei kuulantyöntäjän kokoinen, ei äärivasemmistoa tai cityvehreä, ei minkään sortin aktivisti, mieluiten ei kasvissyöjä. Empaattinen ihminen, jonka kanssa juttu luistaa. Ei tykkää tehdä tikusta asiaa, eli riidellä harrastuksen vuoksi.

Tämän päälle aivan sama.

Mitä tarkoittavat tikusta asian tekeminen ja riiteleminen harrastuksen vuoksi tässä kontekstissa? 

Sukka lattialla tai roskapussi eteisessä ei ole Ukrainan sotaan rinnastettavissa oleva asia. Salkkareissa on draamaa, oikeassa elämässä toivottavasti vähemmän.

Vierailija
185/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ulkonäöllä, painolla, varustuksella, varallisuudella, koulutuksella ei väliä

Olet joko epärehellinen tai et tiedosta omia kauneusihanteitasi. Niitä on jo vauvoilla. 

Olen eri, mutta kauneusihanteiden tiedostaminen on eri asia kuin niiden painottaminen, rajoittavuus tai ratkaisevuus parinmuodostuksessa.

Minäkin olen eri, ja lisään että vauvoilla nyt on kaikenlaisia alkeellisia kaavamaisia reaktioita jotka ihmisen kehittyessä muuttuvat ja/tai katoavat kokonaan.

Leikki-ikäisillä lapsilla on tietyt värit, joista he tyypillisesti pitävät. Tämä makumieltymys kuitenkin useimmilla muuttuu aivan toisenlaiseksi aikuisikään mennessä. Poikkeuksena Peter Vesterbacka, joka näkyy jääneen tässä asiassa sinne leikki-ikäisen tasolle, jos pukeutumisestaan voi jotain päätellä. :)

Vierailija
186/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun ei kukaan menestynyt kirurgi näytä tuolta."

Mistä lähtien kirurgin ammattiin on ollut ulkonäkövaatimuksia?

Vierailija
187/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joku ihannemieslista 16-vuotiaana. Niitä luettiin kavereiden kanssa ja hihiteltiin.

Nyt 45-vuotiaana ei ole listoja. En usko, että kenelläkään aikuisella älykkäällä ihmisellä on.

Kannattaisi olla, koska silloin välttyy monelta riidalta. Jos et siedä tupakanpolttoa, niin se kannattaa laittaa siihen listaan ettei mies tupakoi. Jos haluaa matkustella pariskuntana, niin siihen listaan kannattaa laittaa, että haluaa miehen, joka matkustelee mielellään jne.

Moni on onneton juuri siksi, että heille kelpaa tavallinen ja kunnollinen mies. No, niitä löytyyy monessa muodossa, mutta se ei vielä riitä onnelliseen parisuhteeseen. 

Minä en sovi kaikkien listaan, eikä kaikki minun ja se on ihan ok, Tärkeintä on, että sen kanssa jonka kanssa alkaa olemaan sopii minulle ja minä hänelle, Moni ihan tavallinen asia voi lopulta olla suurikin riidan aihe. Se kannattaa muistaa ja tiedostaa ja vältäää jo ennalta. Siksi listat on hyvä olla. Tietää itse mitä ajattelee ja miten reagoi mihinkin asiaan,

Vierailija
188/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joista olen syttynyt, ovat olleet riittävän samalla älykkyystasolla kanssani. Heillä on ollut joku oma erikoisosaamisensa ja minulla omani ja voimme keskustella niistä ja muistakin asioista.Hän on kiinnostunut seurastani ja minä hänen. Kun on fiksu ja ammatissaan menestyvä hyväkäytöksinen ihminen, on vaikea kuvitella ulkonäköä, joka ei kelpaisi. Jos kasvoissa olisi joku epämuodostuma tms. niin en usko, että se haittaisi. 

No esim se tyyppi, joka yritti ampua Trumpin, on useimpien mielestä ruma. (Eikä johdu teostaan, monihan rakastui Ted Bundyn ulkonäköön tämän teoista huolimatta). Voisitko nähdä itseäsi sen näköisen tyypin kanssa? Oletetaan, että hänellä olisi myös pituutta vain 160 cm. 

No johan on selityksiä. Mikset voi suoraan myöntää, että ko mies vain on niin ruma, ettei se sinulle kelpaisi? Se on ihan ok. Ko tyyppihän sai matematiikasta stipendin, eli oli ihan älykäs. Ei hänen keskustelutaidoistakaan voi kuvan perusteella sanoa mitään. 

Vierailija
189/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus nätti, ei kuulantyöntäjän kokoinen, ei äärivasemmistoa tai cityvehreä, ei minkään sortin aktivisti, mieluiten ei kasvissyöjä. Empaattinen ihminen, jonka kanssa juttu luistaa. Ei tykkää tehdä tikusta asiaa, eli riidellä harrastuksen vuoksi.

Tämän päälle aivan sama.

Mitä tarkoittavat tikusta asian tekeminen ja riiteleminen harrastuksen vuoksi tässä kontekstissa? 

Sukka lattialla tai roskapussi eteisessä ei ole Ukrainan sotaan rinnastettavissa oleva asia. Salkkareissa on draamaa, oikeassa elämässä toivottavasti vähemmän.

Miksi roskapussi on eteisessä?

Vierailija
190/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päälle aivan sama.

Eli et pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen ilman liioittelua tai typerää vertauskuvaa. Ok. Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että haluat naisen, jolla ei ole omia ajatuksia, tahtoa eikä varsinkaan kykyä tuoda niitä julki tai puolustaa. Sinä saat jättää vaikka osuutesi kodin ylläpidosta tekemättä, kunhan ei vaan nainen ala nalkuttaa.

Vierailija
191/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vain fyysisistä kasvonpiirteistä vaan ilmeistä, eleistä ja katseesta.

Vierailija
192/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päälle aivan sama.

Sen puolessa välin matkalla ulos. Olen hajamielinen...

Vierailija
193/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ruikuttaja.

Eli et ole koskaan ajatellut mitä mies haluaa, etkä sitä nytkään suostu tekemään, eli aloittaja on oikeassa kaikessa!

Ja sinä kuolet yksin.

En ole ikinä keskittynyt siihen, miksi ja miten minä kelpaisin miehille, vaan etsinyt miestä jonka itse haluan. Ja olen hyvin onnellisessa suhteessa.

Minun kriteerit kuuluu mulle, miehen kriteerit hänelle, ja kun kumpikin etsi kriteerejään vastaavan ihmisen niin nyt on onnellinen liitto. Eikä sellainen, jossa jatkuvaan ulistaan miten joku piti vaan kelpuuttaa ja parempaa ei saanut ja yyhyy kun oma puoliso äklöttää ja on tyhmä. 

Vierailija
194/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vain fyysisistä kasvonpiirteistä vaan ilmeistä, eleistä ja katseesta.

Niidenkään suhteen kirurgeille ei ole vaatimuksia.

Vierailija
195/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mistään naisten pinnallisuudesta puhunut? Kaikki ihmiset ovat pinnallisia. Pointti oli, että keskenään hyvin erinäköiset miehet (ja naiset) voivat olla kaikki hyvännäköisiä, kyse on silloin vaan siitä että joku tykkää tummista hiuksista enemmän kuin vaaleista tms. (Toki kuitenkin kun heitä tarkastelisi tarkemmin, huomaisi, että kaikilla on suht symmetriset kasvot, erottuvat poskipäät ja selkeä leukalinja.) 

Ja joo, yleensä hyvännäköiset miehet on semmoisia, ettei niiden tarvitse nähdä vuositolkulla vaivaa edes jonkun naisen saamiseen. Useimmiten heitä on itse joku nainen joskus lähestynyt tai ainakin flirttaillut heidän kanssaan. 

Sinulle on yritetty selostaa että kaikki ihmiset eivät suinkaan ole pinnallisia. Minun menneillä ihastuksillani ei ole kaikilla symmetriset kasvot (ei sinne päinkään), erottuvat poskipäät eikä selkeä leukalinja. Sattuu olemaan vielä niin, että se näistä jolle oli siunaantunut kaikkein eniten yleisesti epäviehättävänä pidettyjä piirteitä on kuitenkin naisten keskuudessa ylivoimaisesti suosituin. Hänellä ei ole yhtään noista luettelemistasi piirteistä ja lisäksi hän on alle 170 cm, valtavan karvainen ja hänellä on länkisääret. Mutta ethän sinä usko että tällainen mies voi olla suosittu, koska olet jo päättänyt että kaikki ihmiset ovat pinnallisia. 

Olen myös tapaillut kahta objektiivisesti hyvännäköistä miestä. Toinen heistä oli oikein suosittu naisten keskuudessa, toinen ei lainkaan. Hän on ollut sinkkuna viimeiset kahdeksan vuotta, poislukien se aika kun tapailimme.

t. sama

Vierailija
196/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim se tyyppi, joka yritti ampua Trumpin, on useimpien mielestä ruma. (Eikä johdu teostaan, monihan rakastui Ted Bundyn ulkonäköön tämän teoista huolimatta). Voisitko nähdä itseäsi sen näköisen tyypin kanssa? Oletetaan, että hänellä o

No johan on selityksiä. Mikset voi suoraan myöntää, että ko mies vain on niin ruma, ettei se sinulle kelpaisi? Se on ihan ok. Ko tyyppihän sai matematiikasta stipendin, eli oli ihan älykäs. Ei hänen keskustelutaidoistakaan voi kuvan perusteella sanoa mitään. 

Ihan oikeesti nyt hei. MIehetkö eivät  osaa naisen olemuksesta ja kasvoista päätellä mitään? Kuka on mukava ja rento, kuka alistuva, kuka päällepäsmäri, kuka itseään täynnä oleva diiva, kuka jännittää, kuka on ujo jne ja jotain tuollaista ominaisuutta kroonisesti. Koska se heijastuu kyllä sekä kasvoista että vartalosta (ryhti, rentous) jne. En kaipaa mitään hassahtanutta tiedemistä, joka yksin kammiossaan keksii jonkun uuden alkuaineen vaan ihmistä, joka on fiksu, sosiaalinen/hyväkäytöksinen ja keskustelutaitoinen ja siksi menestyy ihmisten parissa ja urallaan. Ja joo, he eivät näytä tuolta. Koskaan. Koska "autistisuus"/ negatiivisella tavalla epänormaalius ja epäsosiaalisuus huokuu siitä kuvasta. 

Vierailija
197/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päälle aivan sama.

Eli et pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen ilman liioittelua tai typerää vertauskuvaa. Ok. Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että haluat naise

Kotitöitä ei voi tehdä, koska Ukrainassa soditaan.

Vierailija
198/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päälle aivan sama.

Eli et pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen ilman liioittelua tai typerää vertauskuvaa. Ok. Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että haluat naise

En vain tykkää riidellä, en saa siitä mitään irti.

Vierailija
199/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päälle aivan sama.

Sen puolessa välin matkalla ulos. Olen hajam

Mielenkiintoista. En tiedä mitä ajattelisin jos noin kävisi. 

Vierailija
200/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niidenkään suhteen kirurgeille ei ole vaatimuksia.

Mutta hieman mutkia oikoen voidaan sanoa, että ne ominaisuudet, jotka ovat mahdollistaneet menestyksekkään uran kirurgina usein näkyvät jollain tavalla fyysisessä olemuksessa. Ei siis niin, että ulkonäkö tai olemus on edellytys ammatille tai päinvastoin (eli kumpikaan selitä toista) vaan jotkin ominaisuudet käyvät ilmi ulkonäöstä ja ammatista.