Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
81/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin aloin etsiä kumppania tosissani, oli tiettyjä asioita, joita kaipasin ja joista en olisi tinkinyt. Perusasioita. Mitään listaa en tosin kirjoittanut. Pidin huolen, että omassa elämässä nämä asiat olivat myös kohdallaan ja olisin hyvä ja tasavertainen kumppani kaipaamalleni miehelle. Toki olin ihan tyytyväinen itseksenikin. 

Eli kyllä, ehdottomasti pidin huolta siitä, että etsin itselleni yhteensopivaa miestä, jolle olen hyvä nainen.

Löysinkin sopivan miehen sitten ajallaan.

Muttet kuitenkaan etukäteen miettinyt, että millaiset kriteerit ja toiveet tuolla potentiaaliselle kumppanilla olisi sinua kohtaan. Sitähän tässä ap hakee, eli oletusta siitä, että naisten pitäisi miettiä miehellä olevan arvoja, joita tietysti meillä kaikilla tulevasta kumppanista elämäänsä on, muttei varmaan hänkään mieti etukäteen tulevan kumppaninsa arvoja ja tarpeita, vaan heijastaa tapaamansa ihmisen arvoja omiinsa tutustuessaan häneen, kuten me kaikki.

Ei tämä mitään kovin kummallista ole ollut ennenkään, eikä se ole nykyisinkään. Kun tietää, mitä itselle on tärkeää niin osaa arvostaa omia rajojaan ja kunnioittaa myös toista ja hänen arvojaan sekä rajojaan. Helpompaahan se on löytää itselleen sopiva kumppani, kun aiemmin mainitut ovat tiedostettuja.

Vierailija
82/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, aloittaja puhuu aloituksessa listoista ja sitten suuttuu kun muutkin puhuvat listoista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä listamiehissä on sitten vielä sekin jännä ominaisuus, että jos heidän naisystävänsä ei ihan yllä listan vaatimuksiin esim. pylly ei ole erityisen hyvä vaan tavallinen niin nämä miehet kokevat hyvää hyvyyttään tyytyvänsä naiseen ja alkavat kohdella tätä huonosti. Ikään kuin rankaisevat naista siitä, että tämä ei täytä tätä miehen mielessään pitämää listaa, josta nainen ei ole lainkaan edes tietoinen (ja jos olisi, juoksisi).

Vierailija
84/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin 140cm nainen, jolla on viikset ja häntä, niin saan silti tavoitella huippujalkapalloilijaa, joka kertoo minulle joka päivä että rakastaa.

Eri asia on se, että ovatko toiveeni realistisia, mutta ei minun tarvitse silti tyytyä vähempään kuin koen ansaitsevani.

Saat vapaasti elää ja kuolla yksinäisenä, ilaman lapsia ja perhettä, kukaan ei estä, eikä tule kotoa hakemaan, ole hyvä vain!

Ap.

Vierailija
85/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään yksikään ihminen ei tiivisty listaksi vaan on kokonaisuus eikä luettelo ominaisuuksista

Eikä tarvitsekaan. Listan avulla löydetään ne itselleen sopivimmat tyypit, joihin sitten tutustutaan ihan kokonaisuutena. 

Toiveita voi toki olla, mutta ennemminkin nekin liittyvät siihen millaisia tunteita mies herättää ja millaista vuorovaikutus on, seksuaalinen vetovoima jne.mutta ne eivät ole listoja ominaisuuksista.

Tuohan juurikin on lista. Olet kirjoittanutkin sen käyttäen kielioppisääntöjä, joita sovelletaan kun kirjoitetaan listaa. Toinen ilmaisumuoto on:

- toimiva vuorovaikutus

- seksuaalinen vetovoima

Saan päänsäryn näistä listajankkauksista, koska minusta on käsittämätöntä, että ihmisyys, tunteet ja seksuaalinen/vetovoima yritetään supistaa listaukseen samoin tasoteoreetikot yms. ilmeisesti abstraktin ajattelun osalta rajoittuneet tai tunteet huomioimattomat.

Minä saan päänsäryn ihmisistä jotka tuomitsevat ymmärtämättä että ihmisillä on erilaisia tapoja hahmottaa asioita. 

Vierailija
86/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Kun kaksi ihmistä ryhtyvät parisuhteeseen, niin tottakai he ovat miettineet molemmat sitä, että sopiiko tuo toinen mulle ja sovinko minä sille, pitää käydä kaikki tärkeät asiat läpi ennenkuin voi alkaa mitään parisuhdetta rakentaa. Esimerkiksi elämäntilanteet, elämän arvot ylipäätään, haaveet ja tavoitteet tulevaisuudessa, elämän tyylit, minkälaista elämää elää ja haluaa elää. Sitten pitää olla sitä kipinää, pitää sopia huumorintaju yhteen siinä kuin seksijututkin. Kaikissa ihmisissä on omat vikansa ja puutteensa, ja ne pitää kummankin puolison tietää, että pystynkö sietämään tuota toista vikoineen päivineen, onko hyviä ominaisuuksia enemmän kuin huonoja.

Vierailija
87/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ihminen ei tee mitään ihannelistoja. Ne voivat kuulua johonkin sinkkuohjelmiin ja somehörhöille.

Vierailija
88/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt ja tiedän että minut huolisi ehkä vain yhtä epämenestynyt mies kuin itsekin olen. Toisaalta miehille ulkonäkö on tärkeintä, ja olen vielä nätti, joten ehkä saankin vielä jonkun rikkaan lentäjäkirurgin. :P (niin varmaan)

Vierailija
89/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä miettinyt ja tiedän että minut huolisi ehkä vain yhtä epämenestynyt mies kuin itsekin olen. Toisaalta miehille ulkonäkö on tärkeintä, ja olen vielä nätti, joten ehkä saankin vielä jonkun rikkaan lentäjäkirurgin. :P (niin varmaan)

Miehet arvostaa ulkonäköä aika paljon, joten sinulla saattaisi oikeastikin olla tuo mahdollisuus, ei miehet yleensä ole rahan perään naisissa, vaan kauneuden, sopivan luonteen, aitouden ja rehellisyyden sekä esim rauha kotona, yms.

Levitä verkkosi vaan heti ja laajalle!

Vierailija
90/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, aloittaja puhuu aloituksessa listoista ja sitten suuttuu kun muutkin puhuvat listoista :D

Lol, ketjulla on aihe, mutta naiset puhuu mieluumin "lista"-sanasta, kun ei riitä kyvyt älylliseen keskusteluun, mikä häpeä!

Vierailija
91/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ketjulla on aihe, mutta naiset puhuu mieluumin "lista"-sanasta, kun ei riitä kyvyt älylliseen keskusteluun, mikä häpeä!

Myönnän olevani niin tyhmä, etten edes tajua mikä tämän ketjun aihe on. 

Vierailija
92/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

listani kärkipaikalla on: mies ei ole naisvihamielinen

joten ap ei pääsisi kanssani treffeille

Vierailija
93/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen kummemmin miettinyt, miksi pitäisi? Jos en sovi jonkun listaan, niin hän ei minua lähesty. Ja puolestaan miespuolinen ei sovellu minun listaani, niin en häntä lähesty. Pitääkö tätä nyt jotenkin erikseen erityisesti miettiä?

Vierailija
94/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lista, jos sanon etten halua miestä, joka tupakoi ja käyttää alkoholia humalahakuisesti?

Vierailija
95/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostaa ulkonäköä aika paljon, joten sinulla saattaisi oikeastikin olla tuo mahdollisuus, ei miehet yleensä ole rahan perään naisissa, vaan kauneuden, sopivan luonteen, aitouden ja rehellisyyden sekä esim rauha kotona, yms.

Levitä verkkosi vaan heti ja laajalle!

Niitä rikkaita lentäjäkirurgeja ei ole laajalla. Ihan vaan sivuhuomautus täältä ohiksena. 

Vierailija
96/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen ihminen ei tee mitään ihannelistoja. Ne voivat kuulua johonkin sinkkuohjelmiin ja somehörhöille.

Tässä ei vaan nyt tajuta että lista on synonyymi kriteereille. Eikä tarkoiteta, että niitä pitäisi konkreettisesti kirjoittaa johonkin, mutta kyllä kaikilla ihmisillä on kriteerejä. Esim että pitää käydä töissä, olla mieleltään terve, itseä pidempi, miellyttää silmää, olla huumorintajuinen, urheilullinen tms.

Tämä näkyy esim siinä, että jos tapaisit mielestäsi komean tyypin, joka saa sinut nauramaan, mutta joka kertoisi olevansa  skitsofrenian takia tk eläkkeellä, niin tapailu jäisi taatusti siihen, vaikket edes tietäisi millainen mies on kumppanina. 

Vierailija
97/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lta on selvästi hukassa se, mitä hän aloituksellaan hakee. Jos mitään ei ole tarkoitus muuttaa, vaan ainoastaan ajatella, on koko aloitus yhtä tyhjän kanssa kuin neuvo "hengittäessä pitää muistaa hengittää".

Sulla on hukassa normaalit aivot:

-Jos sinun ja minun "lista" eli vaatimukset ei kohtaa, emme pariudu, piste.

-Jatkamme hakua muualla.

Ap.

PS Jos tietyn aikarajan aikana kumppania ei löydy ja alkaa lapsentekovuodet loppua, sitten listaa on ehkä syytä muuttaa, mutta siihen ei vihjata aloituksessa.

Edelleenkin jankutat itsestäänselvyyksiä! Mitä erityistä halua meille kertoa, paitsi sen, minkä jokainen jo tietää? Tuo lihavoimasi kohta on se.

Vierailija
98/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se lista, jos sanon etten halua miestä, joka tupakoi ja käyttää alkoholia humalahakuisesti?

Joo. Ongelmana vaan on nyt sitten se, että miehen putkiaivoilla hän kuvittelee homman olevan sitten sillä selvä, että hän ei tupakoi eikä humallu, vaikka on paljon muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat suhteen syntymiseen. 

Vierailija
99/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei vaan nyt tajuta että lista on synonyymi kriteereille. Eikä tarkoiteta, että niitä pitäisi konkreettisesti kirjoittaa johonkin, mutta kyllä kaikilla ihmisillä on kriteerejä. Esim että pitää käydä töissä, olla mieleltään terve, itseä pidempi, miellyttää silmää, olla huumorintajuinen, urheilullinen tms.

Tämä näkyy esim siinä, että jos tapaisit mielestäsi komean tyypin, joka saa sinut nauramaan, mutta joka kertoisi olevansa  skitsofrenian takia tk eläkkeellä, niin tapailu jäisi taatusti siihen, vaikket edes tietäisi millainen mies on kumppanina. 

Miksi se lista on jalompi jos sitä ei kirjoita ylös?

Vierailija
100/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, millainen sairaus skitsofrenia on hoitotasapainossa, joten en voi sanoa. En jaksa uskoa, että kaikki skitsofrenikot ovat yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme