Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
381/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.

Voipi olla vaikea löytää kun pitää olla keskimääräistä pidempikin. 

Miehen pitää olla ylpeä naisestaan ja noilla kriteereillä se on jo automaattista. Ei tarkoitus ole, että pitäisi joka vuosi vaihtaa, vaan ihan kerralla ottaa sellainen jonka pitää lopun ikäänsä. 

Et ole helppo vaan sieluntappaja. Etsit trophy wifea. 

Hän on komeana, luotettavana suomalaisena miehenä ansainnut kauniin na

Nyt on vaan niin, ettet meitä kiinnosta. Katsos kun me saamme paremman, miksi tyytyä akk ain palstalla märisemään ääl iöön kun parempia kävelee kadulla vastaan joka päivä kymmeniä. 

Vierailija
382/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.

Voipi olla vaikea löytää kun pitää olla keskimääräistä pidempikin. 

Miehen pitää olla ylpeä naisestaan ja noilla kriteereillä se on jo automaattista. Ei tarkoitus ole, että pitäisi joka vuosi vaihtaa, vaan ihan kerralla ottaa sellainen jonka pitää lopun ikäänsä. 

Et ole helppo vaan sieluntappaja. Etsit trophy wifea. 

Hän on komeana, luo

Yhdelläkään miehellä ei kohtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla mukava, ei saa hermostua helposti ja pitää ottaa nainen hyvin huomioon. 

Vierailija
384/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo ulkoista listaa, on vain sisäinen lista jossa turhana toiveena kohta, uskollinen nainen. Lisäsin sen huumorilla huvittaakseni itseäni ajatuksella. 😅

Katsos kun ne naiset, jotka eivät petä, ovat aika vaatimattoman näköisiä ja käytöksisiä verrattuna niihin naisiin, jotka elävät miehiltä saamastaan huomiosta. Elämä on valintoja. 

Ja höpö höpö kyllä. Osa hirveimmistä pettäjistä on sellaisia hiirulaisia, ettei ikinä päälle päin uskoisi. Ja moni kauniisti meikkaava ja näyttävästi pukeutuva nainen on 100% uskollinen.

Tämä on vaan naisten versio siitä incelien perusmantrasta, jonka mukaan kaikki komeat ja hauskat miehet on k*sipäitä ja rumat hissukat automaattisesti sisältä kultaa.

Vierailija
385/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin tyytyisin huonoon naiseen, joka ei täytä kaikkia kriteerejäni. :) :) :) ~Mies26

Hienoa, että olet jo valmiiksi ymmärtänyt valmistautua yksinäiseen elämään. Ei tule sitten pettymystä 👍

Vierailija
386/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vain että olen seksikäs ja kiltti, ja että haarojen välistä löytyy se mitä mies eniten himoitsee ja että sitä annetaan auliisti ja exvlusiivisesti. Mulla kaikki noi kriteerit täyttyy mutta en maksele mitään puoliksi. Jos silti kelpaan niin mun tehtäväksi jää arvioida onko siitä miehestä isäksi tai puolisoksi. Että kelpaako se mulle. Ei oo löytyny.

Vierailija
387/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon helpompaa olla itsekseen. 

Vierailija
388/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin tyytyisin huonoon naiseen, joka ei täytä kaikkia kriteerejäni. :) :) :) ~Mies26

Ja heti av-mamma alapeukuttamassa nuoren miehen kommenttia, kun mies ei halua tyytyä.

Suomiakkoja kiukuttaa, kun mies ei alistu tyytymään. :D ~Mies26

Voi hellan lettas, miten Mies(Tirsk.)26:n pitää nyt hakea huomiota. Mammat huomattehan minut. Minä olen kirjoittanut jo näin monta kommenttia. Huomaattehan 🙋 Minä täällä!!! Mies26!!!

Vierailija
389/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
390/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti av-mamma alapeukuttamassa nuoren miehen kommenttia, kun mies ei halua tyytyä.

Suomiakkoja kiukuttaa, kun mies ei alistu tyytymään. :D ~Mies26

Voi hellan lettas, miten Mies(Tirsk.)26:n pitää nyt hakea huomiota. Mammat huomattehan minut. Minä olen kirjoittanut jo näin monta kommenttia. Huomaattehan 🙋 Minä täällä!!! Mies26!!!

Tuota olenkin aina ihmetellyt. Miksi miehet laittavat tuon "nimimerkin"?  Eikö heillä ole merkittävää sanottavaa ilman sitä? Toisaalta sehän pilaa usein miesten maineen ryhmänä.

SIvusta

Vierailija
391/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin tietenkin sellaista kumppania, jonka "kriteereihin" olen sopiva. Ja jonka kanssa synkkaa ja rakastutaan, ei pelkkä paperilla sopivuus riitä. Kyllä, uskoisin että ihan joka ainoa nainen on asiaa miettinyt. 

Minä en miettinyt. Synkkasi ja rakastuttiin kyllä, mutta en miettinyt olenko hänen kriteereihin sopiva. Jos en olisi ollut, hän olisi varmaankin tuonut se esiin. Ei tarvinnut miettiä. Jälkeenpäin kyllä totesin, etten sitten ollutkaan itse rakastunut sellaiseen mieheen kuin olin joskus nuorena naisena kuvitellut rakastuvani. 

Juuri näin. Ei näitä normaalisti tarvitse sen kummemmin miettiä. Pitää, kenestä pitää ja jos toinenkin pitää takaisin päin, halleluja! Jos ei, siirrytään eteenpäin.

On ne kriteerit silti olemassa vaikkei niitä tietoisesti miettisikään.

Esim, useimmilla on kriteerinä että toisen pitää miellyttää omaa silmää fyysisesti, vaikka olisi sekin vaihtoehto, että painottaa muita ominaisuuksia ulkonäön sijaan. Myöskin useimmat vaan sattuu ihastumaan mieleltään terveeseen työssäkäyvänä ihmiseen, eikä se Amorin nuoli ikinä jostain syystä osu sairaseläkkeellä olevaan mt kuntoutujaan.

Niin? Tottakai jokaisella on mieltymyksensä.

Vierailija
392/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa vain että olen seksikäs ja kiltti, ja että haarojen välistä löytyy se mitä mies eniten himoitsee ja että sitä annetaan auliisti ja exvlusiivisesti. Mulla kaikki noi kriteerit täyttyy mutta en maksele mitään puoliksi. Jos silti kelpaan niin mun tehtäväksi jää arvioida onko siitä miehestä isäksi tai puolisoksi. Että kelpaako se mulle. Ei oo löytyny.

Niin, eli lyhyesti sanottuna tarjoaisit seksiä vastineeksi rahasta, ja ihmettelet kun ei löydy hyviä miehiä..?

Vierailija
393/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos listaisin tähän omat kriteerini naiselle, niin suomiakat alapeukuttaisi ja haukkuisi minua samalla tavalla kuin tuota toista. Miksi suomiakkoja kiukuttaa? :) :) :) M28

Suomiakka? Puhutpa sä kauniisti naisista.

Akka on ihan normaali synonyymi muijalle täällä päin Suomea. :) :) :) M28

Jos jotain maaseutua meinaat niin siellähän miesten onkin vaikeampaa löytää kumppania

Vierailija
394/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella voi olla miemissä unelma-auto, asunto, kuvitelma täydellisestä kumppanista,  lomakohde tai mitä tahansa, mutta ylensä elämä koostuu kompromisseista, eli kaikkea ei voi saada. Corolla kelpaa hyvin Lexuksen sijasta.

En usko siihen että parisuhteessa voi merkittävissä asioissa tehdä kompromissia. Auto sen sijaan on vain menopeli

Vierailija
395/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin tietenkin sellaista kumppania, jonka "kriteereihin" olen sopiva. Ja jonka kanssa synkkaa ja rakastutaan, ei pelkkä paperilla sopivuus riitä. Kyllä, uskoisin että ihan joka ainoa nainen on asiaa miettinyt. 

Minä en miettinyt. Synkkasi ja rakastuttiin kyllä, mutta en miettinyt olenko hänen kriteereihin sopiva. Jos en olisi ollut, hän olisi varmaankin tuonut se esiin. Ei tarvinnut miettiä. Jälkeenpäin kyllä totesin, etten sitten ollutkaan itse rakastunut sellaiseen mieheen kuin olin joskus nuorena naisena kuvitellut rakastuvani. 

Juuri näin. Ei näitä normaalisti tarvitse sen kummemmin miettiä. Pitää, kenestä pitää ja jos toinenkin pitää takaisin päin, halleluja! Jos ei, siirrytään eteenpäin

No sitä niin, kun tuo jolle vastasin ettei hän mitään kriteerejä mieti. Kyllä ne kriteerit on silti olemassa eikä sitä ihan summamutikassa rakastu ihan kehen vaan. Kun kumppaneitaan tarkastelee vaikka jälkikäteen niin ei ne yleensä vaihtele rumasta mt potilaasta komeaan kirurgiin.

Vierailija
396/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli lyhyesti sanottuna tarjoaisit seksiä vastineeksi rahasta, ja ihmettelet kun ei löydy hyviä miehiä..?

Ei, kun ei löydy miehiä joilla olis varaa naiseen joka käy salilla, hoitaa kynnet ja hiukset. Että pysyis hoikkana ja seksikkäänä jatkossakin. Hyvältä pitäis näyttää ja vieläpä ilmaiseksi. Ja seksi toki ilmaiseksi. Tehä safkat miehelle ilmaiseksi ja vauvatkin on ilmaisia tehdä. Ja siis maksaa puolet kuluista ja käydä töissäkin. Ei vasn nappaa.

Vierailija
397/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että  naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.

Tämä kun tuntuu miehille olevan kästitämätön asia. Kun pitäisi Kelpuuttaa ja Tyytyä.  Tämä taas on minulle käsittämätöntä.

Miten ikinä maailmassa voisi elää ihmisen kanssa jonka kelpuuttaa tai johon tyytyy?  Minkälaista elämää se on?     

Minulle kuten h

Lasta voi kasvattaa toisenkinlaisessa yhteisössä, kuten on tehty ikuisuus. Ei ydinperhe ole mikään ainoa malli, tai edes automaattisesti paras.

Vierailija
398/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sitä niin, kun tuo jolle vastasin ettei hän mitään kriteerejä mieti. Kyllä ne kriteerit on silti olemassa eikä sitä ihan summamutikassa rakastu ihan kehen vaan. Kun kumppaneitaan tarkastelee vaikka jälkikäteen niin ei ne yleensä vaihtele rumasta mt potilaasta komeaan kirurgiin."

Niin, tämähän on ihan itsestäänselvää. Että kun ketjun kysymys kuului, ollaanko mietitty, että miehilläkin on mieltymyksensä, niin eipä sitä tarvitse miettiä. Tottakai jokaisella on ja sen mukaan eletään.

Vierailija
399/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, newsflash, miehet, ja miksei naisetkin, kyllä rakastuvat ihmisiin, joilla on mielenterveysongelmia.Toki osa myös vain hyväksikäyttää heitä. 

Vierailija
400/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoksilla luen kauppalistaa.

Rakastuminen ja rakastaminen on monimutkaisempia prosesseja.

Rakastatko sinä heti ihmistä jonka tapaat? Rakastuminen vie aikaa, rakastaminen on aktiivisia valintoja arjessa. Listat ja kriteerit edeltävät rakastumista ja rakastamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi