Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
421/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hassua, että ihannekumppanilistan kääntäminen jotenkin negatiiviseksi asiaksi. Sehän on ainoastaan hyvä, että henkilö tuntee itsensä niin hyvin, että tietää, minkälaisen kumppanin tarvitsee, ja arvostaa itseään niin paljon, ettei tyydy suhteeseen, joka ei vastaa omaa arvomaailmaa ja odotuksia. Eihän näitä listoja yleensä kirjata paperille, mutta kyllä näitä asioita on ihan fiksua pohtia mielessään: mitä toivoo kumppanilta ja mitä ei ehdottomasti suvaitse. Samalla kannattaa miettiä myös omaakin henkilökohtaista kasvua.

Johtuu sen listan sisällöstä. Isot tissit, hoikka, kaunis, hyvä perse, sitten tähän voisi lisätä vielä jotain törkeyksiä makuuhuoneasioista sekä sen, että nainen on mielellään aika hiljainen ja vaivaton. 

Vierailija
422/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ollaan niin älykkäitä ettei huomioida mitään listoja. Jääköön se teidän huviksenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt. Ei tullut ekaa kertaa mieleen. Mutta ei se vaikuta omaan listaani mitenkään. Ei mua ole pakko kenenkään ottaa, joka ei mua halua, ja päinvastoin.

Olen mielummin sinkku kuin teen niin, että toinen tai molemmat tyytyy siihen mitä ei halua.

Vierailija
424/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat nykyisin mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja, kun naiset ei pysty täyttämään edes vähäisimpiä kriteerejä.

Saa olla. Ei kauheasti vaikuta naisten elämään, koska he ovat tehneet surkean valikoiman vuoksi saman valinnan.

Vierailija
425/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.  Kirjoittakaa niitä listojanne vaikka vessapaperirullallinen,  ketä se liikuttaa?

Se ei muuta tosiasiaa että vain todella epätoivoinen ja jotenkin rikkinäinen ihminen tyytyy sellaiseen kumppaniin joka ei millään tasolla kiinnosta, josta ei pidä ja jonka kanssa ei kerta kaikkiaan mitään yhteistä ole. Vain sen takia ettei tarvitse olla yksin.

Miksi tämä on niin vaikea tajuta? 

Olen tämän aikaisemminkin sanonut ja sanon taas, että en kyllä mitenkään voi ymmärtää miehen sielunelämää.  Onko nyt niin että itsetunto on todella niin alhainen tai olematon että pienikin kolhu tekee niin kipeää että painutaan syvään itsesääliin ja aletaan vihata toista sukupuolta?  Että ollaan itse valmiita ottamaan vaikka kuka,  ja samaa vaaditaan naiselta?

Eikö nyt  kaikissa muissakin asioissa, paljon vähäpätöisemmissaä kun  parisuhde, pyritä valitsemaan se itselle paras vaihtoehto, ei suinkaan tyytymään sellaiseen joka ei itseä miellytä?  Ja jos parempaa kuin se huono vaihtoehto ei ole tarjolla ollaan sittten ilam kunnes sellainen löytyy, tai jos ei löydy niin ei voi mitään. Se ei maalimaa kaada.

Kun aina pitää ottaa kaikki niin henkilökohtaisena loukkaiksena.  On mahdotonta että juuri sinä miellytät kaikkia. 

En usko että sinuakaan miellyttää kaikki? 

Vierailija
426/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ekaa kertaa mieleen. Hyvä, kun miehetkin pohtivat, mitä kumppanilta haluavat. Ja hyvä, jos vielä näyttävät listan naiselle, niin nainen voi katsoa, onko yhtään miehen toivoma tyyppi. Säästyy paljon molempien aikaa.

Tämä nimenomaan! Kaikilta säästyy aikaa ja päästään parempiin tuloksiin. Ei kukaan nainen halua vain kelvata sinulle, vaan tietenkin myös tietää, mikä sinulle on tärkeää.

Toivon ap, että löydät elämääsi rakkauden. Kohtele häntä hyvin ja arvostavasti.

Vierailija
427/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvitellevat saavansa samantasoisia miehiä jotka käyvät tyhjentämässä säkit heihin paremman puutteessa. Tajuavat siinä kolmenkympin hujakoilla, että yksikään sentasoinen mies ei halua minkäänlaista vakavaa suhdetta heidän kanssa ikinä.

Ovat sitten valinnan edessä, olenko yksin enkä vakavassa suhteessa ikinä, riittääkö kun se "alpha" Pertsa tulee kerran kuukaudessa tyhjentämään säkit, muuten ei ole missään yhteydessä. Monilla alkaa kriteerit putoamaan, kun haluaa muutakin ihmissuhteelta, kuin olla paremman puutteeseen kelpaava "yhdenillan" hoito.

😂😂😂

Tajuatko sä että mitkään lentäjä-lääkäri-kirurgit eivät tosielämässä käy 'tyhjentämässä säkkejään' kaikkien naisten luona? 

Vierailija
428/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten listat painottuvat ulkonäköön ja hymyilyyn, helppo nakki jos geenit on hyvät

Vierailija
429/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naiset todellakin tajuavat, mikä meni pieleen nuoruuden miessuhteissa, et miks ei toiminu alfan tai beetan kanssa. Etsivät itselleen sitten sen just sopivan, sanotaan sitä nyt vaikka samantasoiseksi sitten. Maku muuttuu ja se on kehittymistä.

Miehet ei useimmiten tajua viiskymppisinäkään, vaan vinkuvat että naiset on vaan lompakon, auton elättäjän tms perään. Haetaan thaikku ja sitten ihmetellään että kun sekin oli vaan rahan perässä. 

Vierailija
430/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vois tilata tuommoisen alfa-pertsan käymään kerran kuukaudessa? Vois sopia mulle tosi hyvin. Eihän se paljon sotkekaan, jos kerran kuussa käy? Entä ruokapuoli? Pitääkö mun laittaa vai tuoko se tullessaan? Kertokaa, mikä niillä on käytäntö, niin harkitsen alfa-pertsa-palvelua.

Vierailija
431/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten listat painottuvat ulkonäköön ja hymyilyyn, helppo nakki jos geenit on hyvät

Eri juttu on sitten saada nainen, joka tyytyy siihen, että täyttää miehen toiveet ulkonäön osalta. Harva haluaa olla näyttelyesine.

Vierailija
432/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päättänyt olla yksin, olen mielummin ilman kuin tyydyn johonkin. Ja olen mies, en koe että on minun velvollisuus ruveta suhteeseen jonkun ei viehättävän, ylipainoisen, luonnevikaisen mt ongelmista kärsivän naisen kanssa. Nuo naiset on jotakuinkin mitä nykyään täysin normaali, normaalilta näyttävä työssäkäyvä mies saa.

Joten mitään parisuhteita ei tule ainakaan suomalaisen naisen kanssa näillä kriteereillä enää koskaan.

No ei kukaan pyydä sua tyytymään vähempään. Mun kriteereissä ykkösenä on päihteettömyys (ml tupakkatuotteet). Arvaapa minkä verran sellaisia suomalaisia miehiä on? Ja kun toiveissa olisi terveelliset elämäntavat muutoinkin. Mutta mieluummin yksin kuin että haistelisin jotain vanhaa kaljaa.

Hyvähän se on, että et halua isäsi kaltaista miestä. Ihan va

Siinä ei päihteettömyys auta, jos luonne on vittuileva kuten sinulla. Kirjoitit ruman kommentin ihan asialliseen vastaukseen.

eri

Vierailija
433/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri juttu on sitten saada nainen, joka tyytyy siihen, että täyttää miehen toiveet ulkonäön osalta. Harva haluaa olla näyttelyesine.

Fiksu mies tietysti kohtelee sitä naista niin että se kaunis nainen myös pysyy vierellä

Vierailija
434/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mun elämässä on tärkeintä mitä itse haluan. En oo koskaan halunnut tyytyä mihinkään ja miehenkin kohdalla mietin, että joko haluan miehen joka vastaa mun ihannetta tai sit haluun olla yksin. Ei mitään siitä väliltä. Mä ainakin löysin miehen joka vastaa mun "listaa" ja hänelle toki oma "lista" suodaan ja mäkin sovin siihen. 

Vierailija
435/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.  Kirjoittakaa niitä listojanne vaikka vessapaperirullallinen,  ketä se liikuttaa?

Se ei muuta tosiasiaa että vain todella epätoivoinen ja jotenkin rikkinäinen ihminen tyytyy sellaiseen kumppaniin joka ei millään tasolla kiinnosta, josta ei pidä ja jonka kanssa ei kerta kaikkiaan mitään yhteistä ole. Vain sen takia ettei tarvitse olla yksin.

Miksi tämä on niin vaikea tajuta? 

Olen tämän aikaisemminkin sanonut ja sanon taas, että en kyllä mitenkään voi ymmärtää miehen sielunelämää.  Onko nyt niin että itsetunto on todella niin alhainen tai olematon että pienikin kolhu tekee niin kipeää että painutaan syvään itsesääliin ja aletaan vihata toista sukupuolta?  Että ollaan itse valmiita ottamaan vaikka kuka,  ja samaa vaaditaan naiselta?

Eikö nyt  kaikissa muissakin asioissa, paljon vähäpätöisemmissaä kun  parisuhde, pyritä valitsemaan se itselle para

Usein näillä miehillä on tosin omalla vaatimuslistalla, että naisen pitäisi olla supermallin näköinen, mutta naisen pitäisi tyytyä siihen, että mies näyttää suohirviöltä.

Vierailija
436/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*tun listoja XDDD

Ei taida aloittajalla kovin kauhiasti olla ihmissuhteista kokemusta. Vielä vähemmän parisuhteista.

Vierailija
437/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä haluamani kaltaisia listoja ja sinä saat tehdä omiasi. Luultavasti olen valmis tinkimään kaikista listan ominaisuuksista jos joku vaan on tarpeeksi kiva ja ajatellaan samalla tavoin asioista.

Mietipä tätä: Jos mies on tarpeeksi kiva, se yleensä löytää naisseuraa ja elämänkumppaneita. Mieti sitä joka aamu ja ilta ja päivällä.  

Vierailija
438/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies tietysti kohtelee sitä naista niin että se kaunis nainen myös pysyy vierellä

Huutonaurua!

Vierailija
439/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei ole naisten vika että sinä et saa sitä missiä.

Vierailija
440/460 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vois tilata tuommoisen alfa-pertsan käymään kerran kuukaudessa? Vois sopia mulle tosi hyvin. Eihän se paljon sotkekaan, jos kerran kuussa käy? Entä ruokapuoli? Pitääkö mun laittaa vai tuoko se tullessaan? Kertokaa, mikä niillä on käytäntö, niin harkitsen alfa-pertsa-palvelua.

Sopisi muuten mullekin. Kerran kuussa olisi hyvä. Muuten saisi olla rauhassa! Mistä näitä komeita alfa-Pertsoja saa?

T. Sinkkunainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi