Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?
Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvitellevat saavansa samantasoisia miehiä jotka käyvät tyhjentämässä säkit heihin paremman puutteessa. Tajuavat siinä kolmenkympin hujakoilla, että yksikään sentasoinen mies ei halua minkäänlaista vakavaa suhdetta heidän kanssa ikinä.
Ovat sitten valinnan edessä, olenko yksin enkä vakavassa suhteessa ikinä, riittääkö kun se "alpha" Pertsa tulee kerran kuukaudessa tyhjentämään säkit, muuten ei ole missään yhteydessä. Monilla alkaa kriteerit putoamaan, kun haluaa muutakin ihmissuhteelta, kuin olla paremman puutteeseen kelpaava "yhdenillan" hoito.
Missä todellisuudessa se säkkinsä satunnaisesti eri naisen luona kiertävä mies on tasokas saati sellainen jonka joku nimenomaan haluaisi puolisoksi ja lastensa isäksi?
Miehet tietty kadehtii tuollaista "alfaa" kuin jotain jumalaa, mutta naisille se on vain seksiin käytettävä leikkikalu jos sitäkään. Se parisuhdemies on aidostikin tasokas eikä hyppelehdi heppinsä perässä punkasta toiseen.
Ja tuollaisesta haaveileminenkin on sellainen totaali turnoff-ominaisuus miehessä että se riittää jos/kun tahtoa kertapanijaksi olisi jos vain jollekin olisi sellaiseksi kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo ulkoista listaa, on vain sisäinen lista jossa turhana toiveena kohta, uskollinen nainen. Lisäsin sen huumorilla huvittaakseni itseäni ajatuksella. 😅
Vähän epäilen, että suurin osa palstalla naisia haukkuvista ei ole päässyt niin lähelle niitä, että olisi päässyt testaamaan uskollisuutta, saati mitään muutakaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin tietenkin sellaista kumppania, jonka "kriteereihin" olen sopiva. Ja jonka kanssa synkkaa ja rakastutaan, ei pelkkä paperilla sopivuus riitä. Kyllä, uskoisin että ihan joka ainoa nainen on asiaa miettinyt.
Minä en miettinyt. Synkkasi ja rakastuttiin kyllä, mutta en miettinyt olenko hänen kriteereihin sopiva. Jos en olisi ollut, hän olisi varmaankin tuonut se esiin. Ei tarvinnut miettiä. Jälkeenpäin kyllä totesin, etten sitten ollutkaan itse rakastunut sellaiseen mieheen kuin olin joskus nuorena naisena kuvitellut rakastuvani.
Juuri näin. Ei näitä normaalisti tarvitse sen kummemmin miettiä. Pitää, kenestä pitää ja jos toinenkin pitää takaisin päin, halleluja! Jos ei, siirrytään eteenpäin
Juu, mutta enemmistöllä on kriteerinä se että toinen on fyysisesti itseä viehättävä. Ja aika usein nämä itseä viehättävät viehättää monia muitakin, ja siksi se pariutuminen saattaa tavikselle olla vaikeaa. Ja siksi tuostakin kriteeristä iän myötä jonkin verran joustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.
Voipi olla vaikea löytää kun pitää olla keskimääräistä pidempikin.
Miehen pitää olla ylpeä naisestaan ja noilla kriteereillä se on jo automaattista. Ei tarkoitus ole, että pitäisi joka vuosi vaihtaa, vaan ihan kerralla ottaa sellainen jonka pitää lopun ikäänsä.
Et ole helppo vaan sieluntappaja. Etsit trophy wifea.
Minä olen päättänyt olla yksin, olen mielummin ilman kuin tyydyn johonkin. Ja olen mies, en koe että on minun velvollisuus ruveta suhteeseen jonkun ei viehättävän, ylipainoisen, luonnevikaisen mt ongelmista kärsivän naisen kanssa. Nuo naiset on jotakuinkin mitä nykyään täysin normaali, normaalilta näyttävä työssäkäyvä mies saa.
Joten mitään parisuhteita ei tule ainakaan suomalaisen naisen kanssa näillä kriteereillä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120 (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa."
ÄO 180 on jo sen verran harvinainen tapaus, että tuolla tavalla ajatteleva jäisi kokonaan ilman seuraa. Ja sehän taas kertoo pelkästään typeryydestä.Oikeasti älykäs ei ylenkatso muita.
ÄÖ 180 on käytännössä kirjolainen. Harvalla noin älykkäällä on sosiaaliset taidot kunnossa, pikemminkin päinvastoin. Normiälykkyys on paras ja kätevin normisuhteissa.
Eikä kaikki huippuälykkäät etsi erityisesti samanlaista kumppania, monella ihan muut kriteerit ykkösenä.
Älykkyyserot ihmissuhteissa voi olla korkeintaan 20 pistettä, jotta kommunikaatio toimii. Siitä kun erot suurenee, alkaa olla jo liian erilaiset tavat katsoa maailmaa. Pätee myös ystävyyssuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se liikaa pyydetty, että haluaa miehen joka ei käytä mitään päihteitä koskaan?
Ei, mutta voi joutua olemaan pitkään ilman.
t. Ikisinkku samalla kriteerillä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen päättänyt olla yksin, olen mielummin ilman kuin tyydyn johonkin. Ja olen mies, en koe että on minun velvollisuus ruveta suhteeseen jonkun ei viehättävän, ylipainoisen, luonnevikaisen mt ongelmista kärsivän naisen kanssa. Nuo naiset on jotakuinkin mitä nykyään täysin normaali, normaalilta näyttävä työssäkäyvä mies saa.
Joten mitään parisuhteita ei tule ainakaan suomalaisen naisen kanssa näillä kriteereillä enää koskaan.
Se on ihan reilua. Sillä naiset välttelee miehiä ihan samoilla perusteilla. Joku makkaraa vetävä, naisia haukkuva vätys ei ole ihannepuoliso.
Vierailija kirjoitti:
Suomesssa miehen osa on sikäli helppo, että ei tarvii liehitellä. Naiset odottaa tasa-arvoa, ei prinsessakohtelua. Jos ei osaa peliä suomessa, niin miten osais ulkomailla, kun ei ole kasvanut siihen "mies vie" -kulttuuriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.
Miehen pitää olla ylpeä naisestaan ja noilla kriteereillä se on jo automaattista. Ei tarkoitus ole, että pitäisi joka vuosi vaihtaa, vaan ihan kerralla ottaa sellainen jonka pitää lopun ikäänsä.
Hän on komeana, luotettavana suomalaisena miehenä ansainnut kauniin naisen itselleen.
Ottaen huomioon, että mies on velvoitettu maksamaan kaiken jopa ensitreffeistä alkaen, niin miksi hän valitsisi ruman maksullisen naisen kun samalla rahalla saa kauniimmankin? Kaikki suomalaiset vahvat itsenäiset naiset ovat hinnoitelleet itsensä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo ulkoista listaa, on vain sisäinen lista jossa turhana toiveena kohta, uskollinen nainen. Lisäsin sen huumorilla huvittaakseni itseäni ajatuksella. 😅
Katsos kun ne naiset, jotka eivät petä, ovat aika vaatimattoman näköisiä ja käytöksisiä verrattuna niihin naisiin, jotka elävät miehiltä saamastaan huomiosta. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on komeana, luotettavana suomalaisena miehenä ansainnut kauniin na
Aika harvalla naisella tosiaan hinta ja laatu kohtaa.
Metallica - Sad but true 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on komeana, luotettavana suomalaisena miehenä ansainnut kauniin na
Niin. Etsii esinettä, ei ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei tasan tarkkaan huoli muut kuin Aasian maksetut puhkibilluiset, jotka lähtee heti kun kansalaisuus on saatu ja työpaikka. Ros kaa kohdillaan ros kana.
Eipä ole ollut ikinä listoja. Hyvin on vaatimukset kohdanneet... kohta 30v aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin tyytyisin huonoon naiseen, joka ei täytä kaikkia kriteerejäni. :) :) :) ~Mies26
Ja heti av-mamma alapeukuttamassa nuoren miehen kommenttia, kun mies ei halua tyytyä.
Suomiakkoja kiukuttaa, kun mies ei alistu tyytymään. :D ~Mies26
Miksi kiukuttaisi kaltaisesi vaja kin listat. Pidä listasi ihan rauhassa, kuten huomaat, jäät ilman, oli sinulla lista eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen, että suurin osa palstalla naisia haukkuvista ei ole päässyt niin lähelle niitä, että olisi päässyt testaamaan uskollisuutta, saati mitään muutakaan 😁
Tuntee nämä uhoajat yhden naikkosen, Nyrkkikyllikin nimittäin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.
Niin, no usein parisuhteet on vähän semmoisia isän ja äidin rakkauden korvikesuhteita, ja itse lietsoo itsensä suuriin rakkauden tunteisiin koska se tuntuu itsestä hyvältä. Ei se toinen ole välttämättä niitä omana itsenään aiheuttanut, vaan se halu kokea suurta rakkautta johonkuhun. Kohde vaihtuu, mutta rakkaus pysyy..
Tämä on mun mielestä vähän suhteellista. Ainahan ne tunteet syntyy sen tuntijan omassa mielessä ja viime kädessä heijastaa vain omia pelkoja, toiveita ja tarpeita. Mutta voi olla, että niitä ihmisiä joilla on potentiaalia nämä tunteet vapauttaa on hiton harvassa. Ei se niin mene, ettei sillä olisi väliä kuka se toinen on tai että ne tunteet voisi projisoida keneen vastaantulijaan tahansa.
Mulla on ihminen iskenyt kahdesti täysillä hermoon. Siinä välissä vuosikymmeniä sinkkuutta ja laimeampia tunteita. En hirveästi pidättele hengitystä sen kanssa, että kolmatta enää tulisi. Mutta ne kaksi oli ihan tavallisia ihmisiä. Ensimmäinen tosin nykyään kovan luokan statusammatissa, mutta silloin vuosikymmeniä sitten se oli tavallinen teini-ikäinen nörtti. Jälkimmäinen taas oli keski-ikäinen ylivelkaantunut duunari. Kumpikaan ei edes erityisen komea.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa normaalia, normaalin näköistä naista niin sulla on jotain mikä tekee sinusta epänormaalin. Kenties olet poikkeuksellisen tylsä tai negatiivinen synkistelijä? Ei ole mitään sosiaalista elämää? Semmoiset ei ole huudossa missään päin maailmaa.
Suomiakkoja kiukuttaa, kun mies ei alistu tyytymään. :D ~Mies26