Pojan uusi tyttis lojuu meillä koko ajan.
Miten sanoa nuorille, että tää ei ole ulkopuolisen täysihoitohotelli? Muutenkin haluisin olla omassa kodissani rauhassa, mutta ei onnistu kun koko ajan on vieras pyörimässä nurkissa..
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka näin "tää ei ole ulkopuolisen täysihoitohotelli?"
Varmaan pojalle kiva kuulla, että hänelle tärkeä ihminen on ulkopuolinen eikä tervetullut perheeseen.
Juu mutta eiköhän sen teinipojan (oletan, että teinistä puhutaan), pitäisi kuitenkin ymmärtää, että ei siellä äitylin luona tosiaan täysihoidossa pidä olla, vaan kotitöihin osallistutaan, niin tämä jäppinen itse, kuin hänen tyttiksensäkin, jos siellä kuitenkin jatkuvasti majailee. Älkää nyt isoja teinejä ihan paapomaan ruvetko..
No ei mielestäni voi odottaa, että teini sen oma-aloitteisesti tajuaisi, varsinkin jos mamma on aina paaponut.
No nyt saivarrellaan, tarkoitin että teinipojan pitäisi ymmärtää, kun sanotaan että hänen tyttöystävineen pitää osallistua kotitöihin. Täällä kun oli sen tyyppistä kommenttia, että poika pahoittaa mielensä, jos ei anneta tyttiksen kanssa vapaasti lojua äitinsä palveltavana.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen teidän pojan on kasvattanut tuollaiseksi lusmuksi, joka ei osallistu kotitöihin?
Kuka kasvatti tytöstään tuollaisen röyhkeän pummin?
Mennä nyt vieraaseen taloon asumaan ja eikä tarjoudu osallistumaan mihinkään kuluihin tai kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Laita töihin! Siivousta ja ruuanlaittoa tai voi lähteä kotiinsa lorvimaan!
Matot voisit myös pesettää ja jos on koira niin ulkoiluttaa. Pojan huoneen täytyy olla sinulle huoltovapaa alue !
Mitäpä, jos tutustuisit tähän tyttöön? Sitten kun teillä on hyvät ja rennot välit, niin sulla ei ole vierasta kotonasi ja on helppo hyvässä hengessä huomauttaa molemmille nuorille, jos haluat jotain tehtäväksi teidän kodin sääntöjen mukaan.
Jos se on poikas joka haluaa, että makailevat sängyssä kaikki päivät. Mitä tytön vanhemmat on asiasta mieltä, mitä puuhaavat, tunnetteko heitä?
Tiedätkö, millaiset kotiolot tytöllä on? Itse olen ollut poikaystäväni luona notkuva teinityttö. Kotona vanhemmat kävivät läpi riitaisaa eroa, huusivat toisilleen pää punaisena ja rikkoivat tavaroita. Jos tuolla tytöllä on jotain, jonka takia kotona ei ole hyvä olla?
Mun pojan tyttökaverit luumuilee aina meillä, koska meillä ei ole päivisin ketään kotona (ja nää on lukeneet yo-kirjoituksiin). Annoin olla. Tekivät tärkeää sosiaalityötä kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Sä sanot pojalle minä päivänä teillä saa olla vieraita, hyvin voi sopia niin että vaikka vaan viikonloppuna saa olla lapsen kaverit kylässä. Nykyään on kännykät ja kaikki niin yhteydenpito ei kärsi vaikka ei jatkuvasti nähdä toisiaan livenä.
Samat mammat, jotka kieltävät miehiä näkemästä kaverita koska parisuhde tuhoutuu ovat sitä mieltä, että nuoret hoitavat suhteensa kännykällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen teidän pojan on kasvattanut tuollaiseksi lusmuksi, joka ei osallistu kotitöihin?
Mennä nyt vieraaseen taloon asumaan ja eikä tarjoudu osallistumaan mihinkään kuluihin tai kotitöihin.
Muistakaas naiset sitten tehdä kotitöitä hakerasti jos pääsette seurustelukumppanienne kämpille.
Vierailija kirjoitti:
"Tyttis" on söpösti sanottu!
Vähättelevästi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tyttis" on söpösti sanottu!
Vähättelevästi sanottu.
Lyhennys tyttöystävästä, yhtälailla sitten tyttöystäväkin on vähättelevästi sanottu. Poikaystävän kuulee usein lyhennettävän sanalla poikkis.
Heitä pojusi ulos niin ei loju enää.
Vierailija kirjoitti:
Käske nuorten lähteä steissille notkumaan
Anna puukot mukaan ja vähän rahaa pillereihin.
Se on hyvä merkki että nuoret viihtyy teillä. Teillä on turvallinen ja lämmin ilmapiiri. Ei he kauan loju, pian maailma kutsuu ja myöhemmin ajattelet että oli se mukavaa aikaa kun oli elämää. Vaikka rasittaakin, positiivisia puolia on monia tuossa kuviossa.
Vähän samaa meininkiä meillä. Mun puolesta ei tarvitse mun kotia vierailijoiden siivota mutta ruokahommeli on mun mielestä vähän eriskummallinen, en oikein osaa suhtautua rakentavasti että keittiössäni pyörii aikuisia ihmisiä 18-19 v tyhjentämässä jääkaappia kun tulen illalla kotiin. Et ruokaa sais kyl tuoda mukanaan jos meille asettuu mutta ei niillä sit kai ole rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa meininkiä meillä. Mun puolesta ei tarvitse mun kotia vierailijoiden siivota mutta ruokahommeli on mun mielestä vähän eriskummallinen, en oikein osaa suhtautua rakentavasti että keittiössäni pyörii aikuisia ihmisiä 18-19 v tyhjentämässä jääkaappia kun tulen illalla kotiin. Et ruokaa sais kyl tuoda mukanaan jos meille asettuu mutta ei niillä sit kai ole rahaa?
Samaa mieltä, että vierailijoiden ei tarvitse siivota, mutta vierailijathan tulevat ja menevät satunnaisesti. Sellainen, joka majailee taloudessa pysyvästi, voi kyllä hyvällå syyllä osallistua kodin hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä naisvihamielinen ja sovinistinen ilmapiiri. Tyttöhän vain kohteliaasti noudattaa poikaystävänsä esimerkistä talon tapaa, jonka mukaan teinit eivät tee mitään.
Epäilen että siellä ei ole yhtä hyvä rauha (sille seksille).
Tuo minulla ainakin oli teininä syynä seurustelukumppanin nurkissa pyörimiseen.