Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan uusi tyttis lojuu meillä koko ajan.

Vierailija
11.08.2024 |

Miten sanoa nuorille, että tää ei ole ulkopuolisen täysihoitohotelli? Muutenkin haluisin olla omassa kodissani rauhassa, mutta ei onnistu kun koko ajan on vieras pyörimässä nurkissa..

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on määrittänyt, että oma poika saa paukuttaa tyttöjä. Mutta omaa tytärtä ei saisi ketään paukutella. 

Vierailija
42/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi rupes muinoin tuommoisia huutelemaan kännissä kuinkas muutenkaan. Eli siis mun poikaystävä oli aina meillä. Miksei? Me asuttiin hyvien yhteyksien päässä ja meillä oli tilaa toisin kuin hänen ja isoäitinsä kaksiossa.

Lisäksi mulla oli paljon sisarusten hoitoa, jossa poikaystävä auttoi. Myös siivosi ja ennenkaikkea teki ruokaa juopon lapsille, kun tuo itse istui paikallisessa pubissa.

Poikaystävä myös sai pikku veljen innostumaan koripallosta, kun kävivät heittelee. Muutenhan tuo lähinnä vaan pelas pleikalla.

Eipä tarvinnut kauaa huudella. Hankittiin sitten oma kämppä ja sisarukset alkoi olla meillä. Saatiin sossun kanssa sovittua loppujen lopuksi oheishuoltajuus.

Äiti on nykyään aika yksinäinen. Raitistunut, mutta söhlinyt hyvin välinsä lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin "tää ei ole ulkopuolisen täysihoitohotelli?"

Varmaan pojalle kiva kuulla, että hänelle tärkeä ihminen on ulkopuolinen eikä tervetullut perheeseen.

Juu mutta eiköhän sen teinipojan (oletan, että teinistä puhutaan), pitäisi kuitenkin ymmärtää, että ei siellä äitylin luona tosiaan täysihoidossa pidä olla, vaan kotitöihin osallistutaan, niin tämä jäppinen itse, kuin hänen tyttiksensäkin, jos siellä kuitenkin jatkuvasti majailee. Älkää nyt isoja teinejä ihan paapomaan ruvetko..

Vierailija
44/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ollut aivan hysteeristä jollei poikaystävä ole sitten kokoajan läsnä 

Vierailija
45/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä ymmärän ap:n kannan että toinen on koko ajan nurkissa ylimääräisenä lapsena, maksaahan se ap:lle enemmän ruokakuluissakin. Kyllä niiden pitäisi viettää aikaa myös tytön vanhempien riesana tai muuttakoot sitten omilleen kokonaan jos pitää 24/7 olla yhdessä.

Älkää tehkö lapsia, jos koette lapset ja heidän ystävänsä riesana.

jokaisella  oikeus rentoutua ja olla vapaasti omassa kodissa, ilman että aina joku vieras siinä. eri asia joskus käydä. ja jos on budjetti ruokaan, vieraat tyhjent'' kaapin, arvostelee mitä ruokaa,jopa ominpäin ottaa kaapista. tavat oltava vaikka ei rahapula. tuokoon tuliaisia, edes omat ruokansa. 

Ja sitten ihmetellään mistä hirviöanopit tulevat. No tuostahan se alkaa. Hän ei ole v

Jos noin ajattelee, niin ihan ensimmäisenä antaa laskun käteen ja ilmoittaa, että täysihoitovuorokauden hinta meillä on 119 e. Siihen sisältyy ruoka, kahvit herkkuineen, puhtaat lakanat ja vuodepaikka, netinkäyttö ja mahdollisuus katsoa televisiosta sitä, mitä asunnon omistaja päättää . Lisäksi on vapaa pyykinpesu- ja tiskaamisoikeus. Olohuoneessa ja ns. yhteisissä tiloissa saa olla, mutta vieraita ei kutsuta eikä meteliä pidetä. Mikäli haluaa erikoisruokavalion, pitää siitä maksaa erikseen.

Saunatilat, asunnon omistajan auto ja ompelukone eivät kuulu täysihoitoon.

Vierailija
46/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset toivat tyttö- ja poikaystäviään yöksi, joskus ehkä viikonlopuksikin. Mutta ei olisi tullut kysymykseenkään, että asumaan. Kyllä nuoret hommasivat oman asunnon ja sitten valintansa mukaan ottivat avecin asumaan.   

Vierailija
47/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla omassa rauhassa, niin ei kannata hankkia lapsia ollenkaan. 

Ihan suoraan sanottuna olisit iloinen että pojallasi on tyttöystävä, moni jää nykyään ilman. Ja kun puhut täysihoitohotellista, niin kiinnostaisi tietää missä määrin se poikasi osallistuu kotitöihin? Vai onko se niin, että mielestäsi pojassa ja omissa kasvatusmetodeissasi ei ole mitään vikaa, vaan vika on tytössä? Ettet vaan itse olisi kategoriaa anoppi helvetistä.

Ja nyt lähdetään taas tälle linjalle, että haukutaan aloittaja lyttyyn, että anoppi helvetistä... Sanoiko hän edes missään vaiheessa, että poikansa tekisi kotitöitä ja tyttö yksistään ei? Ilmaisesta täysihoidosta puhui ja voi olla, että pojankaan ei ole tarvinnut tähän asti kotona mitään tehdä ja siinähän on sitten menty vikaan, mutta nythän tuon voisi korjata ja siihen täällä on yritetty kannustaa.

Vierailija
48/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojumista ei pidä suosia,.

Vierailija
49/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouspäivä, tiskivuorot, kauppavuorot jne...

Välillä taas teette jotain kivaa yhdessä.

Oppii miniäkokelas perheen tavoille.

Eipä meillä noita tehdä. Siivotaan jos siivotaan, syödään kertakäyttöastioista ja ruoka tilataan kotiin.

Ap

Vierailija
50/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi rupes muinoin tuommoisia huutelemaan kännissä kuinkas muutenkaan. Eli siis mun poikaystävä oli aina meillä. Miksei? Me asuttiin hyvien yhteyksien päässä ja meillä oli tilaa toisin kuin hänen ja isoäitinsä kaksiossa.

Lisäksi mulla oli paljon sisarusten hoitoa, jossa poikaystävä auttoi. Myös siivosi ja ennenkaikkea teki ruokaa juopon lapsille, kun tuo itse istui paikallisessa pubissa.

Poikaystävä myös sai pikku veljen innostumaan koripallosta, kun kävivät heittelee. Muutenhan tuo lähinnä vaan pelas pleikalla.

Eipä tarvinnut kauaa huudella. Hankittiin sitten oma kämppä ja sisarukset alkoi olla meillä. Saatiin sossun kanssa sovittua loppujen lopuksi oheishuoltajuus.

Äiti on nykyään aika yksinäinen. Raitistunut, mutta söhlinyt hyvin välinsä lapsiinsa.

Arvaten on kuitenkin yksi palstan vakiomammoista.

Vierailija
51/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loju sinäkin kotonasi. Nuoret ovat joustavia. Ehdota mitä hommia tekisivät vuorollaan.

Vierailija
52/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuokraa heille pieni yksiö lähistöltä... Jööses.

Vierailija
53/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttiksen kotona on vaikeaa.

Käy tyttiksen luona kylässä katsoon mikä on meininki.

Vierailija
54/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että poikasi on koko ajan poissa sitten?

Vierailija
55/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pojalle kiva kuulla, että hänelle tärkeä ihminen on ulkopuolinen eikä tervetullut perheeseen.

Kaikkia ihmisiä ei tarvi sietää omassa kodissaan. Tuokin tyttöystävä voi olla hyväksikäyttävä narsisti. Avioituuhan ne jotku psykopaatitkin.  

Haluaisitko sinä sukuusi hirviöminiän? Jatkuvasti kulee natinaa vain anopeista, mutta kyllä ne miniätkin osaa olla kauheita.

Jos lapsen kumppaniksi pyrkivä uusi tuttu vaikuttaa manipuloivalta tai muuten epävakaalta, niin eihän kukaan vanhempi haluaisi sellaisen suhteen jatkuvan. Omalle perheenjäsenelle yleensä toivotaan parasta.

Vierailija
56/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaan koko ajan lojuu siellä, niin oottehan tarkistaneet siltä pulssin?!

ei tämä mikään ilmainen terveyskeskus ole

Vierailija
57/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sullakin ongelma. Eikö ole ihanaa, että nuori tuo läheisen kotiinsa? Ole kuin hän olisi perhettä ja touhua omiasi. Kai ne nuoret voivat vuorollaan imuroida, laittaa ruokaa jne. 

Ei ollut ihanaa kun veljeni tyttis muutti meille asumaan. Siitä ei tykännyt kukaan. Se vaan hengaili meidän kodissa päivästä toiseen osallistumatta mihinkään kotitöihin. Omassa kotonaan kävi vain kääntymässä. 

Käveli heti ensimmäisenä jääkaapille ja lainaili kysymättä tavararoita. Asui meillä myös kun veli oli armeijassa.

Eron jälkeenkin tuli kyläilemään ja tietääkseni roikkuu edelleen jollakin tavalla veljeni elämässä.

Ärsyttävä iilimato.

Vierailija
58/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta eiköhän sen teinipojan (oletan, että teinistä puhutaan), pitäisi kuitenkin ymmärtää, että ei siellä äitylin luona tosiaan täysihoidossa pidä olla, vaan kotitöihin osallistutaan, niin tämä jäppinen itse, kuin hänen tyttiksensäkin, jos siellä kuitenkin jatkuvasti majailee. Älkää nyt isoja teinejä ihan paapomaan ruvetko..

Hei alapeukuttaja, kiinnostaisi tietää oleko ihan tosissasi sitä mieltä, että teini-ikäisiä ei saa pyytää osallistumaan kotitöihin? Taidat itse olla teini..

Vierailija
59/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mielestäni voi odottaa, että teini sen oma-aloitteisesti tajuaisi, varsinkin jos mamma on aina paaponut.

Vierailija
60/86 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen teidän pojan on kasvattanut tuollaiseksi lusmuksi, joka ei osallistu kotitöihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän