Millainen nainen kokkaa miehelle makkarakastiketta tai jauhelihakastiketta perunoilla?
veriletut
jauhelihakastike perunoilla
makkaraperunat
perunavelli
makaroonimaito
--
turn off nainen numero nolla
Kommentit (128)
Sellainen jolla on laiska mies joka ei vaivaudu laittamaan itse toiveruokaansa.
Sellainen nainen minkä mies on köyhä ,laiska yhteiskunnan elätti .Ei sen rahat parempaan ruokaan riitä .
ruokajonostakin saa joka toinen päivä jo kanafileitä ja valmisruokia sekä lohisalaattia, niilläkin parempi annos kuin ostamalla halpispaskaa kaupasta
Noihan on ruokaa parhaimmillaan!
Itse olen kokki ja kokin vaimo joten osaamisesta ei ole kyse.
Ihme aloitus...
Oletan että kun on naisen kokkaus vuoro niin tekee ruokia mistä tykkää.
Kun on miehen vuoro niin mies kokkaa sitten omia lempiruokiaan.
Jos vuorottelevat niin ei kai niitä verilettujakaan tartte syödä ku kerran kahessa viikkoa.
No siis nainen, millainen tahansa, josta sinä jäät vaan haaveilemaan.
Sellainen, joka ei ole onnistunut hankkimaan jauhenlihaa. Voittaa jauhelihan sata-nolla.
Hyvä nainen. Jos muut tekee työt, niin ei siinä sen parane nurista, joka saa istua valmiiseen pöytään.
Sellainen, joka syö niitä itsekin. Jos ei toisen tekemät ruuat kelpaa, pitää tehdä itse
sellainen, jolle ruoka on vaan nälän siirtoa.Meillä ei umpikaan ole kulinaristeja, joten ihan perusruoalla mennään.Ja tottakai tehdään raaka-aineista ,harvemmin valmisruokaa tai eineksiä.Kunhan maistuu ja nälkä siirtyy ja on ravintoarvot kutakuinki ok.
Hmm.. Varmaan työväenluokkainen tai työtön äiti, joka on syntynyt joskus 40- tai 50-luvulla. Eli nykyään n. 50-60-vuotias
Ehkä vähän vanhempi nainen, kuten minä. Minä olen kasvanut tuollaisten ruokien aikakaudella ja teen niitä edelleen.
Unelmanainen, siis todella hyvää ruokaa. Noita kokkaan itsekin. Ei mitään valitettavaa näissä.
Nainen,joka tykkää noista vanhoista lapsuuden perusruuista ja Puoliso myös. Ei sulje mitenkään pois sitä, etteikö tää jauhelihanainen osaisi muuta kokata- itse olen kokki, ja silti jauhelihakastike ja perunat maistuu ihan mummolalle.
Sellainen jonka mies tykkää noista.
Terv: Mun miehen lempöiruokaa on perunat makkarakastikkeella ja pyytää sitä tosi usein ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Varmaan työväenluokkainen tai työtön äiti, joka on syntynyt joskus 40- tai 50-luvulla. Eli nykyään n. 50-60-vuotias
Jos lukutaito on nykynuorisolla huonoa, eipä ole llaskutaidossakaan kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Opettele laskemaan. 40-50 luvulla syntynyt ei todellakaan ole 50-60 vuotias. 50-vuotias tänä vuonna on syntynyt -74.
Itse hurmasin diplomi-insinöörimieheni juuri mitä parhaimmalla .makkarakastikkeella+ makarooneilla
sellainen jolla ei ole aivoja
tosin nainen osaa kokata sushia ja kaikkia Aasian erikoisruokia ja lohikeittoa