Millainen nainen kokkaa miehelle makkarakastiketta tai jauhelihakastiketta perunoilla?
veriletut
jauhelihakastike perunoilla
makkaraperunat
perunavelli
makaroonimaito
--
turn off nainen numero nolla
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka syö niitä itsekin. Jos ei toisen tekemät ruuat kelpaa, pitää tehdä itse
Sellainen, joka kysyy miehen lempiruokia ja tekee niitä. Hyvä kumppani.Toivottavasti sillä naisella on yhtä hyvä kumppani, joka myös toteuttaa naiset (ruoka)toiveet.
Tottakai on. Vaimoni vaihtoi vastavuoroisesti eilen Vetoakselin suojakumit sekä samalla herkisti käsijarrun autostamme. Sitten vielä teki taloomme uuden peltikaton.
Itse tein sillä aikaa vaimoni lempiruokaa Kaalilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka syö niitä itsekin. Jos ei toisen tekemät ruuat kelpaa, pitää tehdä itse
Sellainen, joka kysyy miehen lempiruokia ja tekee niitä. Hyvä kumppani.Toivottavasti sillä naisella on yhtä hyvä kumppani, joka myös toteuttaa naiset (ruoka)toiveet.
Tottakai on. Vaimoni vaihtoi vastavuoroisesti eilen Vetoakselin suojakumit sekä samalla herkisti käsijarrun autostamme. Sitten vielä teki taloomme uuden peltikaton.
Itse tein sillä aikaa vaimoni lempiruokaa Kaalilaatikkoa.
Meillä juuri vaimo tekee jo viidettä kuutiota polttopuita pihalla, samalla kun katselen Telkkaria odotellen milloin Burgundinpata kypsyy.
Varmaankin miesten unelmanainen. Ei naiset tuollaisia ruokia ainakaan itselleen kokkaa.
t. sinkku nainen
Tällainen aloitus on juuri maksetun trollitehtaan tuotantoa. Ettekö te jo siellä rotankolossanne tajua, että nuo nopeat kolme komppailevaa vastausta paljastaa aina sen.
Vddu että ootte tyhmiä.
Totta. Miehille pitää kokata vaan kasvisruokia.
Haluaisin jauhelihakastiketta perunoilla. En ole saanut 10 vuoteen jauhelihakastiketta.
Sinkkuudessa on se hyvä puoli ettei tarvitse kokata miehelle. Itselleni kokkaan vaan 2-3 kertaa viikossa ja sitten syön samaa ruokaa monta päivää. Niin paljon helpompaa.
Meillä rouva tekee tuollaisia ns. perusruokia ja sitten kun halutaan herkutella, niin minä kokkailen. Ap on oletettavasti joku kiukkuinen peräkammarin poika.
Loistoruokia kaikki! Outo aloitus, outoja näkemyksiä. Voi kun joku tekisi noita minulle, nyt pitää itse.
Minä, mutta kokkaan kyllä koko perheelle, en ainoastaan miehelleni. Syödään kyllä muutakin. Tänään ajattelin tehdä kaalikeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen minkä mies on köyhä ,laiska yhteiskunnan elätti .Ei sen rahat parempaan ruokaan riitä .
No mun mies on erittäin hyvätuloinen ja silti syö perunoita ja jauhelihakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuudessa on se hyvä puoli ettei tarvitse kokata miehelle. Itselleni kokkaan vaan 2-3 kertaa viikossa ja sitten syön samaa ruokaa monta päivää. Niin paljon helpompaa.
Mä teen ihan samalla tavalla, vaikka olen perheellinen. En todellakaan kokkaa joka päivä.
Minä.
Kokkaan toki montaa muutakin ruokaa, mutta välillä myös noita otsikossa mainittuja. Maistuu myös itselleni.
Noita safkoja miehet rakastaa! Ja naiset rakastaa kunnon miehiä, rakkaudesta tekevät.
Miksi et kokkaa itse itsellesi mitä tykkäät?
Aivan paras nainen joka kokkaa noita ruokia, ituhipit suksikaa tiiätte kyllä minne!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen minkä mies on köyhä ,laiska yhteiskunnan elätti .Ei sen rahat parempaan ruokaan riitä .
Lässyn, lässyn. Kaikille ruoka ei ole patsastelutapa.
Mitä ihmeen vikaa siinä on, jos joku tykkää makkarakastikkeesta tai jauhelihakastikkeesta??? Ei mitään. Ja tätä perunan syömisen ihmettelemistä todella kummeksun. Suomalaisten pitäisi syödä perunoita. Suorastaan epäilen, että perunoiden vaihtaminen makarooniin ja riisiin on yleistyneen/pahentuneen masennuksen syy. Perunassa potasiumia ja se tekee mielelle hyvää. Tämä on fakta.
Tulee mileen Hesarissa aikoinaan ollut kolumni, jonka kirjoittaja kertoi ruokaa koskeviin eroihin Ruotsin ja Suomen välillä. Häntä huvitti, miten Suomessa edellisen kommentoijan tavoin vedetään kummallisia johtopäätöksiä ihmisistä ruokien perusteellla. ja vimmatusti yritetään vaikuttaa sivistyneiltä, moderneilta jne ihan vaan sillä että syödään jotakin siitäkin hulimatta ettei siitä varsinaisesti tykätä. Hän kertoi, miten raikasta ja sävhdyttävää oli se, kun ruotsalainen kollega ei ottanut salaattia ja totesi ihan luontevasti, ettei syö salaatteja koska ei pidä niistä. Ja kukaan ei pöydässä reagoinut yhtään mitenkään, vaan se oli ihan OK.
Hmm.. lähtökohtaisesti nainen joka kokkaa on jo hyvä ja vieläpä miehelleenkin niin siitä lisäpisteet. Sanoisin että 8 ja jos on lisäksi nätti niin 10+.
Jauhelihakastike on hyvää, kaikki eivät pidä silti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jauhelihakastiketta perunoilla. En ole saanut 10 vuoteen jauhelihakastiketta.
Hyvin haudutettua läskisoosia voisi tehdä mieli vaan eipä oikein kukaan osaa enää tehdä. Ehkä johtuuvsiitäkin, että kylkisiivut maksaa noin kympin kilo. Ei ihan köyhien evästä se.
Mitä sinun äiti kokkasi, vai lämmitikö eineksen mikrossa ihan itse?