Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen kokkaa miehelle makkarakastiketta tai jauhelihakastiketta perunoilla?

Vierailija
11.08.2024 |

veriletut

jauhelihakastike perunoilla

makkaraperunat

perunavelli

makaroonimaito

--

turn off nainen numero nolla

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Varmaan työväenluokkainen tai työtön äiti, joka on syntynyt joskus 40- tai 50-luvulla. Eli nykyään n. 50-60-vuotias

Missä olit silloin kun matikan tunteja pidettiin? Vai jäikö sulta kiertolaiskoulu väliin kun pitikin lypsää lehmiä.

Vierailija
22/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen perhekeskeinen nainen, joka arvostaa ja kunnioittaa puolisoaan, eli minä. kun ukko elättää ja kantaa rahat taloon, niin minätyttö teen juuri sitä ruokaa, mitä ukko-parka tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vegaani, jos käyttää perunoita makkaran tai jauhelihan korvikkeena.

Vierailija
24/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se jauhelihakastikkeen kokkaaminen perunoilla onnistuu? Olisi varmaan halvempaa.

Vierailija
25/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Varmaan työväenluokkainen tai työtön äiti, joka on syntynyt joskus 40- tai 50-luvulla. Eli nykyään n. 50-60-vuotias

Jos lukutaito on nykynuorisolla huonoa, eipä ole llaskutaidossakaan kehumista. 

just niin, hää ei osaa laskea

Vierailija
26/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-vuotias yleensä ruokavaliosta päätellen.

Vierailija
27/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ja mies tehdään omat ruokamme

Vierailija
28/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän vanhempi nainen, kuten minä. Minä olen kasvanut tuollaisten ruokien aikakaudella ja teen niitä edelleen.

Onko alle nelikymppinen jo vähän vanhempi nainen, sillä ihan perusruokiahan nuo on ollut minullekin.

Vierailija
29/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudelliseen elämäntapaan kykenevä nelikymppinen maaseudun kasvatti, joka kokkaa ruokaa rakkaudella viiskymppiselle miehelleen, joka on maatilan kasvatti ja joka arvostaa hyvää perusruokaa; perunaa, kastiketta, ruisleipää, maitoa, puuroa, mustikkaa, puolukkaa, naurista, hernettä, possua, makkaraa jne.

Mat ska lagas med kärlek och smör.

Vierailija
30/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen minkä mies on köyhä ,laiska yhteiskunnan elätti .Ei sen rahat parempaan ruokaan riitä .

Tiedän monta miestä, jotka käyvät työssä, viljelevät maata ja ainoa kasvis jota suuhunsa pistävät on ruis leivässä, vehnä pullassa ja pottu. Pottu makkara- tai jauhelihakastikkeella. Jos maataloustuki ja muut yritystuet katsotaan yhteiskunnan elättien tueksi, niin olet oikeassa.

Vierailija
31/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aivot ja mies pyytänyt välillä noita ruokia ja ollaan töissä kumpikin. Että on teillä siellä ketä olettekin niin outo ajatusmaailma.moni kotiäiti syö nuudeleita kun ei riitä rahat. Haaveiletteko mammat luksuselåmästä?

Vierailija
32/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olit silloin kun matikan tunteja pidettiin? Vai jäikö sulta kiertolaiskoulu väliin kun pitikin lypsää lehmiä.

Romanityttö joskus väitti että me tehtiin vaa kalapuikkoja ja ranskalaisia,mut ei hän joka päivä ollut katsomassa meidän ruokaa. Heillä itsellään oli hernekeittoa kerran monta päivää putkeen. Heh.

Vierailija
33/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän vanhempi nainen, kuten minä. Minä olen kasvanut tuollaisten ruokien aikakaudella ja teen niitä edelleen.

Onko alle nelikymppinen jo vähän vanhempi nainen, sillä ihan perusruokiahan nuo on ollut minullekin.

Mä oon 47 nuorekas ja teen millon mitäkin ruokaa:)

Vierailija
34/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin osallistuu ruuanlaittoon, pyykkäämiseen, siivoamiseen jne. En suostuisi passaamaan ketään vain siksi, että satun olemaan nainen.

Vierailija
35/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain jäänyt väliin? Kiertokoulu, ei kiertolais-!

Vierailija
36/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paistan usein jauhelihakastiketta:  sipulia, papuja ja jauhelihaa nam Laitan sitä yleensä jäähtyneenä leivänpäälle, päälle tomaattia ja juustoa ja mikroon. 

Mies laittaa yleensä meillä ruuan, mutta jauhelihakastike vaan on niin vastustamatonta, varsinkin leivän päällä 

Vierailija
37/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyåtån svenssån on paras. Tykkåä sun pankkikortistå. Åstaa, pååttää ja tuhhlåa ruåkakaupassa råhaå, men lagar mat. Kotipiika. Tekee hyvää rakkaussuhteelle se alistusasema.

Vierailija
38/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, jonka mies ei itse valmista ruokaa. Mitä on makaronimaito? Muistuttaako se makaronivelliä, jota yksi lapseni joskus itselleen teki?

Vierailija
39/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko mun laskupäässä jotain vikaa? äitini syntynyt 40-luvulla, on 80+. itse syntynyt 60-luvulla, viisikymppiset meni aikaa sitten.

Vierailija
40/128 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jos mies pyytää, muuten tulee jotain muuta. Rakastan sekä miestä että kokkaamista, yli 20 v jo.

Keski-ikäinen, vasenkätinen tamperelainen, sekä duunari että  akateeminen, hajamielinen ja kärsimätön, mutta hyäntahtoinen?